website thubmnail of YOINS

YOINSReviews 1,604

3.2

On Sitejabber, businesses may not offer incentives or pay to remove reviews. Learn more about our Review Guidelines.

How would you rate YOINS?
grey star
grey star
grey star
grey star
grey star

YOINS Reviews Summary

YOINS has a rating of 3.2 stars from 1,604 reviews, indicating that most customers are generally satisfied with their purchases. Reviewers satisfied with YOINS most frequently mention customer service, good quality and live chat. YOINS ranks 3rd among General Apparel sites.

value
161
shipping
162
returns
39
quality
159

Instant Feedback

4,330 reviews

We monitor reviews for authenticity

Mexico
1 review
0 helpful votes
Follow Diana B.
Unfollow Diana B.
Send Message
Share Review
Report Review

Order no. 44446617
February 21, 2018

I have not received my order which was supposed to be delivered Monday February 19. Order number *******.
Please let me know what to do

Thank you

Date of experience: February 21, 2018
yoins y. YOINS Rep
over a year old

Dear Diana B

We are sorry to hear that. After we checked your order, we found that your order 44446617 was shipped on Feb 18,2018. Normally, it needs 12-45 working days to arrive.It ' s expected to arrive before Apr 23,2018. Could you please wait until that day?

During the transportation, there may be unavoidable conditions, such as the delay of clearance or weather delays.

If you can't receive the parcel until that day, please feel free to contact our customer service to help you solve the problem and provide a solution.

Please don't worry, we will be responsible for your order and try our best to solve the problem.

Best regards
Olivia

GB
1 review
0 helpful votes
Follow Shannon C.
Unfollow Shannon C.
Send Message
Share Review
Report Review

Just had a live chat with Ada as I have not received my order yet and she was very helpful and sorted my order out for me very quick

Date of experience: February 21, 2018
yoins y. YOINS Rep
over a year old

Dear Shannon C,

Thank you for your wonderful review.

The team here at Yoins is thrilled to hear such good feedback. Your affirmation is the greatest encouragement for our sincere effort. Thank you for choosing us and we will provide more beautiful and high-quality products for you in future.

Have a nice day.

Best regards,
Olivia

Florida
1 review
0 helpful votes
Follow Kim T.
Unfollow Kim T.
Send Message
Share Review
Report Review

Very pleased
February 21, 2018

I ordered twice and both my orders arrived in a timely manner and were exactly as advertised, size was good. I just placed my third order with them.

Date of experience: February 20, 2018
yoins y. YOINS Rep
over a year old

Dear Kim T,

Thank you for your comment.

We are glad to know that you are satisfied with our products and service. Your approval and support are the biggest source of our progress.And we will provide more beautiful and high-quality products for you in future.

We look forward to your visit again.

Best regards,
Olivia

GB
1 review
0 helpful votes
Follow Margaret h.
Unfollow Margaret h.
Send Message
Share Review
Report Review

Great after sales care
February 21, 2018

I reieved my item very quickly sadly it wasn't what I ordered and I wasn't happy with what I recieved so i contacted after sales live chat and spoke to Ada who was really helpful recieved a full discount inside 24hrs

Date of experience: February 20, 2018
yoins y. YOINS Rep
over a year old

Dear Margaret h.

Thank you for your comment.

We are glad to know that you have a good experience shopping with us. Sorry about the wrong item, and we will do our best to improve this issue. Thank you for your feedback and understanding.If you have any assistance or need, please feel free to contact us.

Looking forward to your visit again.

Best regards,
Olivia

Costa Rica
2 reviews
1 helpful vote
Follow Dawn H.
Unfollow Dawn H.
Send Message
Share Review
Report Review

Ordered a few times off this site. Always came before estimate date of arrival. Few thing's I have ordered have been way to small even though I had a size bigger than I normally do. But then ordered 1thing bigger expecting it to be smaller fitting and it wasn't so ordered smaller size. But overall been pleàsed with what I have had so far.my review is not a complaint. I would recommend as there are some lovely clothes on this site.(dawn)

Date of experience: February 20, 2018
yoins y. YOINS Rep
over a year old

Dear Dawn H,

Thanks for your support for our products and service. (^-^)

Your support is our biggest motivation to improve us in every aspect. There are details on the form of size reference, and we suggest that you can take these measurements for reference and choose the size you fit.The specific size information will show when clicking on the size button.

How to choose the right size?
①To find the correct size, firstly take your bust, hip and waist measurements, either in inches or in centimeters.
②We recommend you measure your body or the skirt, dress, bra, pants... you fit to confirm your size.
③Compare your body size and specific garments size (just click the size button) to choose the right size.

Otherwise, we will improving the clothes size better. Thanks for your suggest.

Wish you a nice day.

Best regards,
Olivia

Australia
1 review
2 helpful votes
Follow Maria S.
Unfollow Maria S.
Send Message
Share Review
Report Review

Fake & Phony
February 20, 2018

This Site Is BS! The items they advertise are not the items you receive when ordering them. They are of much lower/poorer quality in material and style. The dresses I bought didn't even come close to the advertised items I thought I was purchasing. And mind you I contacted them before hand to confirm that the items I'm ordering are the same as the items advertised and they lied by saying yes 100%. I then contacted them via email several times regarding returning the products with no replied or response of any sort... These people/site do not care they take your money and ignore the rest. It's false advertising and they are fake and phony!

Date of experience: February 20, 2018
yoins y. YOINS Rep
over a year old

Dear Maria S.,

We are sorry to hear that you are not totally satisfied with our products and service.
We will refund any items that you are not completely happy with when you return it to us in salable condition to our warehouse within 14 days of receipt. Due to hygiene reasons, we cannot offer refunds on pierced jewelry, underwear or swimwear, unless the items are visible defects.

If you find out any quality problem with your purchase or you think they don’t looks like the picture show on the website, please take and send us some photos to show them, so that we can make a record and process the issue for you as soon as possible. More details about return policy, you can refer to link, https://www.yoins.com/Yoins-Return-Policy-a-20.html.

We hope that we can build a good communication with each other to solve the problem. Could you please contact us via email(service@yoins.com), the chat line(https://secure.livechatinc.com/licence/7243681/open_chat.cgi?
Groups=1) or call us by 00852-21364966 ( 9:00 am to 6:00 pm GMT + 08:00 from Monday to Friday) to solve your problem? Hope to hear from you again.

Kind regards.
Olivia

New York
1 review
3 helpful votes
Follow Monica S.
Unfollow Monica S.
Send Message
Share Review
Report Review

I bought merchandise from them and sent them all back because of the poor quality and mis sizing. Not only is it difficult to communicate with them because of the language barrier but they did not refund me my money they claimed they did. The account I purchased the items from got closed due to forward I told them this and requested them to send the money into another account and they said they could not do this they assured me that they set me the money. I explain to them that the money cannot be put into that account because it is closed. I even sent them a statement from the bank stating that that account has been closed so monies would never put it back into my account and they lied and said they did send it... save yourself a headache do not buy from them

Date of experience: February 19, 2018
yoins y. YOINS Rep
over a year old

Dear Monica S,

We are sorry to hear that you had a bad experience about shopping with us.
We value our customers and hope that we can build a good communication with each other to solve the problem. Could you please contact us via email(service@yoins.com), the chat line(https://secure.livechatinc.com/licence/7243681/open_chat.cgi?
Groups=1) or call us by 00852-21364966 ( 9:00 am to 6:00 pm GMT + 08:00 from Monday to Friday) to solve the issue?

Wish you a nice day.
Olivia

Texas
1 review
0 helpful votes
Follow Melissa r.
Unfollow Melissa r.
Send Message
Share Review
Report Review

Great customer service!
February 19, 2018

Ada was very helpful and quickly resolved the issue. She explained in detail the status of my order and told me what to expect. I am very satisfied with the service she provided!

Date of experience: February 18, 2018
Brazil
1 review
1 helpful vote
Follow Aline S.
Unfollow Aline S.
Send Message
Share Review
Report Review

Cancellation
February 18, 2018

I am dissatisfied because I bought a dress that I wanted very much and they did not even know it. I was not informed at any point that this cancellation would be done.

Date of experience: February 18, 2018
yoins y. YOINS Rep
over a year old

Dear Aline S,

We regret your inconvenience caused by the problem without any problems.

Actually, for the items sold, when placing an order, the restocking time is displayed on the website below the price. You may miss that information.

And if the recovery time is about the time of the website, we will send an email to notice the situation of the sequel and request a solution. But if the email does not answer more than 96H, we will first cancel the refund for Customers who avoid waiting too long. At the same time, the refund will also be settled. All data will be recorded in an email. For your order, before received your reply, you order has been canceled by system.

Sorry again for that problem, We are improving and will offer you a better service and shopping experience.

Thank you for your kind understanding.

Good day(*--*)
Yoins Team

Maryland
1 review
4 helpful votes
Follow Wuro a.
Unfollow Wuro a.
Send Message
Share Review
Report Review

Terrible quality! They wont send the same quality as the picture. You will get a cheaply made knock off version of what is advertised! Dont let the price entice you in to submission! You will get what you paid for!
These Chinese online stores need to get shut down!
Very misleading and disappointing!

Date of experience: February 16, 2018
yoins y. YOINS Rep
over a year old

Dear Wuro a.

We are sorry to hear that you are not totally satisfied with our products and service. If you noticed some quality problems on our products or you think the items are different from the pictures, we will take the responsibility after we diagnose the problem. We will appreciate it if you can send us(cservices@yoins.com) some pictures of the shipping label, external packaging and tag size of this item. Moreover, please state clearly if the package you received arrived intact or damaged, our service team will reply you within 24 hours and will offer you the best solution, please do not worry. (*^__^*)

We are improving and will offer you a better service and shopping experience.

Wish you a nice day.

Best regards,
Yoins Team

Ireland
1 review
1 helpful vote
Follow Laura m.
Unfollow Laura m.
Send Message
Share Review
Report Review

This is my second time ordering from Yoins. The quality of the clothes is very good hence why I ordered a second time. I got tops the first time around which have been washed and worn repeatedly and still look like new. My second delivery took forever to get here as it got lost in transit. I have to say that iris responded to all of my emails promptly and politely until my package finally arrived. I ordered 5 tops and each one is gorgeous on. I would recommend ordering from here if you dont mind a bit of a wait sometimes. Very cheap prices and great quality.

Date of experience: February 15, 2018
yoins y. YOINS Rep
over a year old

Dear Laura m.,

Thanks for your order and feedback. The international deliveries may take many days, and it also depends the country you live in and the shipping method you choose. Please do not worry about it, we are improving this and will try our best to speed the deliveries. (^-^)

Wish you a nice day.
Yoins Team

GB
1 review
0 helpful votes
Follow Catherine N.
Unfollow Catherine N.
Send Message
Share Review
Report Review

Returning Items
February 15, 2018

Ordered item and paid. Did not receive any email confirmation or order number or tracking info at all to my email address. The item did arrive with no info in it, at all, just the top in a plastic bag. It did not fit, so I am trying to return it. I have sent two emails, tried to contact Chat and rang them over again. The message on the phone says call back later. I need to return this and have nothing to do this. This company makes it just hard work. Still waiting to hear back.

Date of experience: February 15, 2018
yoins y. YOINS Rep
over a year old

Dear Catherine N
We are so sorry to hear that you have a bad shopping experience from our company.
We will refund any items that you are not completely happy with when you return it to us in salable condition to our warehouse within 14 days of receipt. Due to hygiene reasons, we cannot offer refunds on pierced jewelry, underwear or swimwear, unless the items are visible defects. More details about return policy, you can refer to link, https://www.yoins.com/Yoins-Return-Policy-a-20.html.

If you find out any quality problem with your purchase, please take and send us some photos to show them, so that we can make a record for you and process the issue for you better.We just want to confirm the details before you return your order.In order to avoid more unnecessary misunderstanding in future. May be our services are not very thoughtful so that cause the inconvenient to you.We sincerely apologize for that.
We hope that we can build a good communication with each other to solve the problem. Could you please contact us via email(service@yoins.com), the chat line(https://secure.livechatinc.com/licence/7243681/open_chat.cgi?
Groups=1) or call us by 00852-21364966 at 9:00 am to 6:00 pm GMT + 08:00 form Monday to Friday.

Looking forward to your kind reply.

Best regards,
Yoins team

Canada
1 review
0 helpful votes
Follow Deanna M.
Unfollow Deanna M.
Send Message
Share Review
Report Review

Still waiting for my order which I placed over a month again. Don't waste your time or money. Tons of other decent cheap websites out there with the same clothing items

Date of experience: February 13, 2018
yoins y. YOINS Rep
over a year old

Dear Melanie,
We are sorry to hear that you had a bad experience about shopping with us and we sincerely apologize for the inconvenience caused.

Due to the time difference between the countries, it takes 24 hours to reply to your request. And we are afraid that you maybe call us without the working time.We apologize that you have to wait, and we try our best to improve the service level.

We value our customer and hope that we can build a good communication with each other to solve the problem. Welcome to check the update status of your order at any time via email(service@yoins.com), the chat line(https://secure.livechatinc.com/licence/7243681/open_chat.cgi?
Groups=1) or call us by 00852-21364966 ( 9:00 am to 6:00 pm GMT + 08:00 form Monday to Friday). Hope to hear from you again.

As you said, you saw the same item in different website, it totally shows the item is a hot selling one so that so many shopping website introduce that kind of products.And also, show that we always catching the fashion steps.

In addition. Some items are sole only in our website, and some are introduced from outside.

We are always working for a high quality with lower price items for every supporters.

Best wishes,
Yoins Team

Ohio
1 review
1 helpful vote
Follow Michele C.
Unfollow Michele C.
Send Message
Share Review
Report Review

Horrible
February 13, 2018

Its junk save your money. Took a month to receive my package and the clothes are horrible. I will most likely throw in the trash.

Date of experience: February 12, 2018
yoins y. YOINS Rep
over a year old

Dear Michele C.
We are sorry to hear that.
We will refund any items that you are not completely happy with when you return it to us in salable condition to our warehouse within 14 days of receipt. Due to hygiene reasons, we cannot offer refunds on pierced jewelry, underwear or swimwear, unless the items are visible defects. More details about return policy, you can refer to link, https://www.yoins.com/Yoins-Return-Policy-a-20.html.

About the details of shipping term, we describe on the website: https://www.yoins.com/Yoins-International-Deliveries-a-9.html.

If the delivery time exceeds the date which we promised, please contact us and we will provide a reasonable solution to you. Please don’t worry.

Best wishes,
Yoins Team

Mexico
1 review
0 helpful votes
Follow ale m.
Unfollow ale m.
Send Message
Share Review
Report Review

Aun no recibo mi pedido
February 10, 2018

Buen dia, mi experiencia con yoins es muy mala ya que hice un pedido en noviembre y aun no lo recibo, quisiera saber si lo van a enviar?

Gracias.

Date of experience: February 10, 2018
yoins y. YOINS Rep
over a year old

Dear ale m,

We are sorry to hear that.

In this case, could you please provide your order number to us to check the update information for you? You can contact us via email(service@yoins.com), the chat line(https://www.yoins.com/Yoins-Contact-Us-a-33.html) or call us by 00852-21364966 ( 9:00 am to 6:00 pm GMT + 08:00 from Monday to Friday). If you contact us via chat line or call us, please pay attention to the working time to avoid the unnecessary misunderstanding.

Hope to hear from you again.

Kind regards.
Iris

Canada
1 review
0 helpful votes
Follow Precious L.
Unfollow Precious L.
Send Message
Share Review
Report Review

Terrible
February 9, 2018

I had ordered a dress online and they sent me the wrong dress. I emailed customer service telling them about the wrong dress they sent me and I wanted them to send me the dress I ordered. The person I was dealing with in customer service was terrible as they refused to send me the dress I ordered and just wanted me to keep the dress I received and give me my money back. I kept saying I want the dress I ordered but they refused to send me my dress.

Date of experience: February 9, 2018
yoins y. YOINS Rep
over a year old

Dear Precious L.,

Thank you for shopping Yoins and we are sorry to hear that.

If you are not satisfied with the items you received, we can arrange to exchange or refund. Please log into your account to click the button of " After sale " within 30 days and submit return application and we will reply within 24-48 hours. Please describe your problem and send us some photos of the defective parts, so that we can diagnose the problem quickly and provide you reasonable solution.

The step is necessary. We need to determine the problem, according to the picture which you provide.So that we can give a reasonable solution about that and solve the issue as soon as possible.

We value our customer and hope that we can build a good communication with each other to solve the problem. Hope to hear from you again.

Kind regards.
Iris

Colorado
1 review
0 helpful votes
Follow Kelsea R.
Unfollow Kelsea R.
Send Message
Share Review
Report Review

Great Service
February 8, 2018

Was worried about shipping when I didnt recieve tracking info, but spoke to Sunny on live chat and he immediately looked into and was able to give me an estimate, wonderful customer service

Date of experience: February 7, 2018
yoins y. YOINS Rep
over a year old

Dear Kelsea R.,

Thank you for your wonderful review.

The team here at Yoins is thrilled to hear such good feedback. Your affirmation is the greatest encouragement for our sincere effort. Thank you for choosing us and we will provide more beautiful and high-quality products for you in future.

Have a nice day.

Best regards,
Iris

Washington
1 review
0 helpful votes
Follow Diane S.
Unfollow Diane S.
Send Message
Share Review
Report Review

I just chatted with Bradley and he was wonderful. He answered my question quickly and solved the issue. Kudos Bradley!

Date of experience: February 7, 2018
yoins y. YOINS Rep
over a year old

Dear Diane S.,

Thank you for your wonderful comment.

We are glad to hear that you are satisfied with our service. Anything will be clear after a good communication. Thank you for your chance to communicate with us and your understanding.We do our best to improve the service experience for customers. Hope you visit again.

Have a nice day!

Best regards,
Iris

Romania
1 review
0 helpful votes
Follow Sasha F.
Unfollow Sasha F.
Send Message
Share Review
Report Review

Helpfull
February 7, 2018

I'm very pleased with the site, I had a problem with the parcel and I answered quite quickly. Recommended!

Date of experience: February 5, 2018
yoins y. YOINS Rep
over a year old

Dear Sasha F.,

Thank you for your wonderful review.

The team here at Yoins is thrilled to hear such good feedback. Your affirmation is the greatest encouragement for our sincere effort. Thank you for choosing us and we will provide more beautiful and high-quality products for you in future.

Have a nice day.

Best regards,
Iris

Florida
1 review
0 helpful votes
Follow Cheryl A.
Unfollow Cheryl A.
Send Message
Share Review
Report Review

The dress I ordered is everything I expected, and more! The quality is womderful!
Ithe did take 2 weeks to receive, and with no tracking, I was concerned it had gotten lost. But the customer service was very polite and helpful!
I would order again- thank you Yoins :)

Date of experience: February 5, 2018
yoins y. YOINS Rep
over a year old

Dear Cheryl A.,

Thank you for your wonderful review.

The team here at Yoins is thrilled to hear such good feedback. Your affirmation is the greatest encouragement for our sincere effort. Thank you for choosing us and we will provide more beautiful and high-quality products for you in future.

Have a nice day.

Best regards,
Iris

From the business

Yoins aims to create comfortable, high quality, fashionable clothing, and make it available for everybody at an affordable price.

We think that the key to our success is a happy and satisfied customer. This is the reason why we focus on providing the best customer service.

So for any questions, welcome to contact us directly via the live chat (https://goo.gl/FomW47) at 7:30 am to 10:00 pm from Monday to Friday, message us(https://goo.gl/s84jN1) or Call us by 00852-21364966.

Any difficulty in contacting our customer service, please send us your order number and request via complain@yoins.com.

We will review the whole case and quickly resolve your problem. We are here to help you.


yoins.com
Founded in 2014
London
+53