website thubmnail of YOINS

YOINSReviews 1,604

3.2

On Sitejabber, businesses may not offer incentives or pay to remove reviews. Learn more about our Review Guidelines.

How would you rate YOINS?
grey star
grey star
grey star
grey star
grey star

YOINS Reviews Summary

YOINS has a rating of 3.2 stars from 1,604 reviews, indicating that most customers are generally satisfied with their purchases. Reviewers satisfied with YOINS most frequently mention customer service, good quality and live chat. YOINS ranks 3rd among General Apparel sites.

value
161
shipping
162
returns
39
quality
159

Instant Feedback

4,330 reviews

We monitor reviews for authenticity

Virginia
1 review
0 helpful votes
Follow Angelica C.
Unfollow Angelica C.
Send Message
Share Review
Report Review

Very happy with the lingerie and bathing suit! I didnt expect it to be so quick since it was an international order. Thank you :)

Date of experience: March 8, 2018
yoins y. YOINS Rep
over a year old

Dear Angelica C,

Thank you for your compliment.

The team here at Yoins is thrilled to hear such good feedback. Yoins is the women's online clothes shopping, fashion clothing inspired by the latest fashion trends. Your affirmation is the greatest encouragement for our sincere effort. Thank you for choosing us and we will provide more beautiful and high-quality products for you in future.

Have a nice day!

Best regards,
Iris

GB
1 review
0 helpful votes
Follow Kaye D.
Unfollow Kaye D.
Send Message
Share Review
Report Review

I had to chase an item that hadn't been received. Customer service was very poor. However the item did turn up a couple of days later despite customer service saying they couldn't trace the order?

Date of experience: March 5, 2018
yoins y. YOINS Rep
over a year old

Dear Kaye D,

Thank you for your feedback and we are sorry to hear that.

If your package is shipped by standard shipping method, which is without a tracking number.We can not track the package, but it has a reasonable deadline.If you still don't receive the package until the due date which we promised, we can process the issue to you first.We will provide a free resent or a full refund to you. Please don't worry.

In addition, the term will be showed when you choose the shipping method option. Please pay attention for that. More details about the international deliveries, please refer to link, https://www.yoins.com/Yoins-International-Deliveries-a-9.html.

We do our best to improve the service level and provide a good shopping experience for customers. If you have any assistance or suggestion, please feel free to contact us. Hope to hear from you again.

Best regards
Iris

Canada
1 review
2 helpful votes
Follow Jodelle H.
Unfollow Jodelle H.
Send Message
Share Review
Report Review

Beyond disappointed
March 5, 2018

I ordered a dress over a month ago. It said it would be here by the 3rd of March. Ive been trying to track it several times and it hasnt let me. No phone number to reach the company. Paid for this item and havent received it. Wish I would have read other reviews before ordering from this website. Certainly wont be ordering again.

Date of experience: March 5, 2018
yoins y. YOINS Rep
over a year old

Dear Jodelle H,

Thank you for shopping Yoins and we are sorry to hear that.

Since we are shipping through logistics companies, we cannot control your order shipping. However, we will be responsible for your order, please don't worry.If you still cannot receive your order until the due date which we promised, please contact us and we will process the issue to you first.

Have you solved your problem? If not, could you please contact us via email(service@yoins.com), the live chat (https://www.yoins.com/Yoins-Contact-Us-a-33.html) or call us by 00852-21364966 ( 9:00 am to 6:00 pm GMT + 08:00 from Monday to Friday)? And if you contact us via chat line or call us, please pay attention to the working time to avoid the unnecessary misunderstanding.

We apologize for the inconveniences caused. For any inquiries, please feel let us know.

Best regards,
Iris

Canada
1 review
1 helpful vote
Follow Kaylie V.
Unfollow Kaylie V.
Send Message
Share Review
Report Review

Use this website if you plan to buy clothes and never return them. I bought two dresses. I used the size chart to make sure I got the right fit. I paid almost $30 in shipping to have two $30 dresses sent to me within 8 business days. One fit, the other was much larger than the sizing chart said it was.
It was quite easy to get an exchange approved. All I had to do was email them and ask for a medium in place of a large, and they sent me a return label. I asked for the return shipping to be paid for by them, no reply. Sent it back anyway (for $15, so now were at $45 in shipping for a $30 dress). AFTER I sent it back and emailed them proof of my return reciept, they emailed back and said "A refund for $34.95 has been processed, you should see it in 2-3 days". I replied and said that is not what we agreed upon, and I would have just sold the dress on my own if they weren't going to send me a new one. I have been emailing them for two weeks about this problem and every single email I get in reply just comes with "the dress is out of stock but will be back in a few days, here's a 15% off coupon". I keep saying cancel the refund and send me a dress when it is in stock, but for some reason they can't do that, and keep sending me the same stupid coupon.
I WILL NEVER BUY FROM HERE AGAIN. Which is unfortunate because I actually like the clothing.

Date of experience: March 5, 2018
yoins y. YOINS Rep
over a year old

Dear Kaylie V,

Thank you for shopping Yoins and we sincerely apologize for the inconvenience caused to you.

Have you solved the problem? If not, could you please send email to complain@yoins.com to us? Or could you please provide your order number or email address to us? So that we can contact you and solve the problem for you.

In addition, if the item is out of stock, we will advise the customer to ask for a refund so that you can reorder the other item which is in stock, instead waiting a long time. But it is just a suggestion.

Thank you for your feedback and we do our best to improve the service level, so that we can provide a good shopping experience for customers. If you have any assistance or suggestion, please feel free to contact us. Hope to hear from you again.

Kind regards
Iris

Canada
1 review
1 helpful vote
Follow Meghan M.
Unfollow Meghan M.
Send Message
Share Review
Report Review

Sketchy company
March 3, 2018

I ordered from the website, I received a tracking number, and my order. But it was much much later than I had expected. It took over 3 weeks. And now that I received my clothes, I wanted to review them but my account/email has mysteriously disappeared and is no longer in there system. One dress I got is perfectly sized, the other is really weird, its like its a maternity dress with a huge belly but tight thighs. The material is nice and the sowing is fine but I should be able to review them one the website.

Date of experience: March 3, 2018
yoins y. YOINS Rep
over a year old

Dear Meghan M,

Thank you for shopping Yoins and we are sorry to hear that.

In this case, could you please provide your email address which you log into Yoins account, or the consignee about your order to us? So that we can check that for you.

You can contact us via email(service@yoins.com), the chat line(https://www.yoins.com/Yoins-Contact-Us-a-33.html) or call us by 00852-21364966 ( 9:00 am to 6:00 pm GMT + 08:00 from Monday to Friday). If you contact us via chat line or call us, please pay attention to the working time to avoid the unnecessary misunderstanding.

Hope to hear from you again.

Kind regards
Iris

India
1 review
0 helpful votes
Follow Charmaine M.
Unfollow Charmaine M.
Send Message
Share Review
Report Review

Im extremely happy with the quality and fit of the 3 dresses I ordered from Yoins!
Great site and great designs

Date of experience: March 2, 2018
yoins y. YOINS Rep
over a year old

Dear Charmaine M,

Thank you for your wonderful review.

Yoins is the women's online clothes shopping, fashion clothing inspired by the latest fashion trends. Your affirmation is the greatest encouragement for our sincere effort. Thank you for choosing us and we will provide more beautiful and high-quality products for you in future.

Have a nice day!

Best regards,
Iris

GB
1 review
3 helpful votes
Follow Helen T.
Unfollow Helen T.
Send Message
Share Review
Report Review

Do not buy from this company! You are buying from a tiny back Street company in Guang Zhou in China. The quality is not that great and if you need to return something be prepared to pay for the privilege! Which, in my case, was more than the item item I bought! Was lead to believe p&p would be refunded. Disgusted.

Date of experience: March 2, 2018
yoins y. YOINS Rep
over a year old

Dear Helen T,

Thank you for shopping Yoins and we are sorry to hear that.

If you are not satisfied with the items you received, we can arrange to exchange or refund. Please log into your account to click the button of " After sale " within 30 days and submit return application and we will reply within 24-48 hours. Please describe your problem and send us some photos of the defective parts, so that we can diagnose the problem quickly and provide you reasonable solution.

Due to hygiene reasons, we cannot offer refunds on pierced jewelry, underwear or swimwear, unless the items are visible defects. More details about return policy, you can refer to link, https://www.yoins.com/Yoins-Return-Policy-a-20.html.

We value our customer and hope that we can build a good communication with each other to solve the problem. Hope to hear from you again. Could you please send email to complain@yoins.com?Or please provide your order number and email address to us, so that we can contact you and solve the issue for you.

Kind regards.
Iris

GB
1 review
0 helpful votes
Follow Sally W.
Unfollow Sally W.
Send Message
Share Review
Report Review

Help and advice
March 1, 2018

Excellent service Thank you for your help when contacting you about a top I had ordered. What was late coming. Help was given Thank you again.

Date of experience: March 1, 2018
yoins y. YOINS Rep
over a year old

Dear Sally W,

Thank you for your wonderful review.

The team here at Yoins is thrilled to hear such good feedback. Your affirmation is the greatest encouragement for our sincere effort. Thank you for choosing us and we will provide more beautiful and high-quality products for you in future.

Have a nice day.

Best regards,
Iris

Australia
1 review
0 helpful votes
Follow Ann-Marie H.
Unfollow Ann-Marie H.
Send Message
Share Review
Report Review

Ordered a bikini and a dress. Quality fabric for both orders. Was worried that the bikini I ordered was a size 12 but also said XL, but fit perfectly. The dress I ordered fit well just needed a little taking in at the top sides, but I'm good at making that alteration myself. Will use this site again definitely. Love the prices

Date of experience: February 28, 2018
yoins y. YOINS Rep
over a year old

Dear Ann-Marie H.

Thank you for your compliment.

Yoins is the women's online clothes shopping, fashion clothing inspired by the latest fashion trends. Your affirmation is the greatest encouragement for our sincere effort. Thank you for choosing us and we will provide more beautiful and high-quality products for you in future.

Have a nice day!

Best regards,
Iris

New York
1 review
5 helpful votes
Follow Ava R.
Unfollow Ava R.
Send Message
Share Review
Report Review

I ordered 6 items from Yoins, 3 swimming suits, 2 dresses and 1 top.

First of all, the swimming suits I got were not my size for all of them even if I checked at their size chart before I ordered, they came out way bigger and smaller.

Secondly, the first dress was bad design, didn't look like in the pictures they post, could'n cover my breast all the way. The other dress was too big again I checked the size chart before.

Finally, the top that I ordered was the only item I could wear so I email them to ask for returning those items that didn't fit me and they refused to do it with a rude conversation that I capture all of them. They acted like it was my fault that the clothes didn't fit. But the thing is they are laying about the size of their products!

Date of experience: February 28, 2018
yoins y. YOINS Rep
over a year old

Dear Ava R,

Thank you for shopping Yoins and we are sorry to hear that.

About the size issue, if you think the size of the product is different from the details showed on our website, please take and send photos about the measuring to us, we will charge if the error is over 3cm.In addition, you also can log in YOINS account on the computer(My Account—View Orders) to submit return application by yourself, we will reply within 24-48 hours.

In addition, the pictures are necessary. We need to determine the problem, according to the pictures which you provided.So that we can give a reasonable solution about that and solve the issue as soon as possible.

Hope to hear from you again.

Kind regards.
Iris

South Africa
1 review
0 helpful votes
Follow Nicoline v.
Unfollow Nicoline v.
Send Message
Share Review
Report Review

Bradley Does it again!
February 28, 2018

Thanks again to Bradley who saved the day with sorting out my return! Keep up the great work and thanks for always being available to help!
You are a great asset to your company and I am sure they know this by now! If not, I will say it again.
Thanks Bradley!

Date of experience: February 27, 2018
yoins y. YOINS Rep
over a year old

Dear Nicoline v.

Thank you for your wonderful review.

The team here at Yoins is thrilled to hear such good feedback. Your affirmation is the greatest encouragement for our sincere effort. Thank you for your chance to communicate with us and your understanding.We do our best to improve the service experience for customers. Hope you visit again.

Have a nice day.

Best regards,
Iris

Megan M.
Australia
1 review
0 helpful votes
Follow Megan M.
Unfollow Megan M.
Send Message
Share Review
Report Review

Good Service
February 26, 2018

I experienced good service from the customer service representative on live chat.They fixed the issue I was having.

Date of experience: February 26, 2018
yoins y. YOINS Rep
over a year old

Dear Megan M,

Thank you for your wonderful review.

The team here at Yoins is thrilled to hear such good feedback. Your affirmation is the greatest encouragement for our sincere effort. Thank you for choosing us and we will provide more beautiful and high-quality products for you in future.

Have a nice day.

Best regards,
Iris

GB
1 review
0 helpful votes
Follow Kim C.
Unfollow Kim C.
Send Message
Share Review
Report Review

Superb dresses absolutely love them. Will definitely be shopping with yoins more often. Clothes are so unique not like you get on the high street

Date of experience: February 25, 2018
yoins y. YOINS Rep
over a year old

Dear Kim C,

Thank you for your wonderful review.

The team here at Yoins is thrilled to hear such good feedback. Your affirmation is the greatest encouragement for our sincere effort. Thank you for choosing us and we will provide more beautiful and high-quality products for you in future.

Have a nice day.

Best regards,
Iris

Georgia
1 review
0 helpful votes
Follow Sonia A.
Unfollow Sonia A.
Send Message
Share Review
Report Review

I emailed to inquire about my order. They were very helpful and answered all of my questions in a timely manner.

Date of experience: February 22, 2018
yoins y. YOINS Rep
over a year old

Dear Sonia A,

Thank you for your wonderful review.

The team here at Yoins is thrilled to hear such good feedback. Your affirmation is the greatest encouragement for our sincere effort. Thank you for choosing us and we will provide more beautiful and high-quality products for you in future.

Have a nice day.

Best regards,
Iris

Texas
2 reviews
0 helpful votes
Follow Martie a.
Unfollow Martie a.
Send Message
Share Review
Report Review

I have Three pieces from this website and I love Them all. All fit amazing true to size. Im slim and fit. Delivery takes a bit but considering that its ciming from China it arrived pretty quick. Quality is amazing. The best Ive seen here. I absolitleu love it and will be ordering more.

Date of experience: February 22, 2018
yoins y. YOINS Rep
over a year old

Dear Martie a,

Thank you for your wonderful review.

The team here at Yoins is thrilled to hear such good feedback. Your affirmation is the greatest encouragement for our sincere effort. Thank you for choosing us and we will provide more beautiful and high-quality products for you in future.

Have a nice day.

Best regards,
Iris

Norway
1 review
0 helpful votes
Follow Lovise S.
Unfollow Lovise S.
Send Message
Share Review
Report Review

Chat with ada
February 23, 2018

Just had a chat with Ada about my shipment it was very helpfull. So I hope the orders is not so far away. Hopefully I will be pleased with the clothes I order ad well

Date of experience: February 22, 2018
yoins y. YOINS Rep
over a year old

Dear Lovise S,

Thank you for your wonderful review.

The team here at Yoins is thrilled to hear such good feedback. Your affirmation is the greatest encouragement for our sincere effort. Thank you for choosing us and we will provide more beautiful and high-quality products for you in future.

Have a nice day.

Best regards,
Iris

Poland
1 review
1 helpful vote
Follow Ola c.
Unfollow Ola c.
Send Message
Share Review
Report Review

I ordered two items. It turned out after few days that one of them is out of stock. Firstly i was talking with one of the girls from Yoins that I think was working for her first week. Then after 3 weeks (!) I wrote in support window on the website and finally I got conected with Ada who is somebody informed and competent! I hope my order will get as soon as possible to me! And thank you Ada for solving my problem in 3 minutes! You rock!

Date of experience: February 22, 2018
yoins y. YOINS Rep
over a year old

Dear Ola c,

Thank you for your wonderful comment.

We are glad to hear that you are satisfied with our service. Anything will be clear after a good communication. Thank you for your chance to communicate with us and your understanding.We do our best to improve the service experience for customers. Hope you visit again.

Have a nice day!

Best regards,
Iris

Canada
1 review
0 helpful votes
Follow Trish L.
Unfollow Trish L.
Send Message
Share Review
Report Review

Spoke with Ada today through IM and received excellent customer service to exchange some items from my order. Thank You!

Date of experience: February 21, 2018
yoins y. YOINS Rep
over a year old

Dear Trish L,

Thank you for your wonderful review.

The team here at Yoins is thrilled to hear such good feedback. Your affirmation is the greatest encouragement for our sincere effort. Thank you for choosing us and we will provide more beautiful and high-quality products for you in future.

Have a nice day.

Best regards,
Iris

Illinois
1 review
0 helpful votes
Follow Erica R.
Unfollow Erica R.
Send Message
Share Review
Report Review

Since my purchase, they have upgraded their website, return policy and process, and have an office in the US, so take this with a grain of salt. It may be better now than I had it.

Ordered a sweater in October that took over 6 weeks for delivery. Product that was delivered was not even close to what was shown on the website. Wrong color, different material, even fit differently. I followed their measurement guides on their website, and it seemed to be too short on my torso even after that. I applied for a refund (had to email and give them a reason and defend why I wanted to return the item) and they asked for photos of the packaging, product and why it was different than advertised. They finally accepted the refund request within a week, then sent me a packing slip for their China office. I emailed them 4 times in the course of 2 months to get a return label, all email responses stated they had sent the label and to use it for free shipping, however what I had was clearly not for shipping. When they finally looked at what they had originally sent me and admitted that it was, in fact, a packing slip only, they sent the correct label and I was able to return the item to an office in the US, 3.5 months after the original purchase. Response emails were not returned in a timely manner, usually taking 3-7 days. Refund was returned after a week.

Date of experience: February 21, 2018
yoins y. YOINS Rep
over a year old

Dear Erica R.,

We are sorry to hear that you are not totally satisfied with our products and service.

All the steps above are needed to confirm the information about your order to avoid the unnecessary misunderstanding. And we do our best to process and refund for you as soon as possible.

Due to the time difference between the countries, It takes 24 hours to reply to your request. We apologize that you have to wait, and we try our best to improve the service level and products quality. Hope to hear from you again.

Wish you a nice day.

Best regards
Olivia

Hungary
1 review
0 helpful votes
Follow Nagy A.
Unfollow Nagy A.
Send Message
Share Review
Report Review

Nem kaptam meg a kifizetett terméket. Email-t írtam, arra sem válaszolt az ügyfélszolgálat, chaten sem kaptam választ.

Date of experience: February 21, 2018
yoins y. YOINS Rep
over a year old

Dear Nagy A.

We are sorry to hear that you had a bad experience about shopping with us and we sincerely apologize for the inconvenience caused.We are sorry for the delayed reply to your email due to holiday before.The customer service team is working hard to deal with your questions. Thank you for your understand.

Due to the time difference between the countries, it takes 24 hours to reply to your request. And we are afraid that you maybe call us without the working time.We apologize that you have to wait, and we try our best to improve the service level.

We value our customer and hope that we can build a good communication with each other to solve the problem. Welcome to check the update status of your order at any time via email(service@yoins.com), the chat line(https://secure.livechatinc.com/licence/7243681/open_chat.cgi?groups=1) or call us by 00852-21364966 ( 9:00 am to 6:00 pm GMT + 08:00 form Monday to Friday). Hope to hear from you again.

Best regards
Olivia

From the business

Yoins aims to create comfortable, high quality, fashionable clothing, and make it available for everybody at an affordable price.

We think that the key to our success is a happy and satisfied customer. This is the reason why we focus on providing the best customer service.

So for any questions, welcome to contact us directly via the live chat (https://goo.gl/FomW47) at 7:30 am to 10:00 pm from Monday to Friday, message us(https://goo.gl/s84jN1) or Call us by 00852-21364966.

Any difficulty in contacting our customer service, please send us your order number and request via complain@yoins.com.

We will review the whole case and quickly resolve your problem. We are here to help you.


yoins.com
Founded in 2014
London
+53