website thubmnail of YOINS

YOINSReviews 1,604

3.2

On Sitejabber, businesses may not offer incentives or pay to remove reviews. Learn more about our Review Guidelines.

How would you rate YOINS?
grey star
grey star
grey star
grey star
grey star

YOINS Reviews Summary

YOINS has a rating of 3.2 stars from 1,604 reviews, indicating that most customers are generally satisfied with their purchases. Reviewers satisfied with YOINS most frequently mention customer service, good quality and live chat. YOINS ranks 3rd among General Apparel sites.

value
161
shipping
162
returns
39
quality
159

Instant Feedback

4,330 reviews

We monitor reviews for authenticity

Australia
1 review
0 helpful votes
Follow Josephine M.
Unfollow Josephine M.
Send Message
Share Review
Report Review

I have been using Yoins to buy my clothes for the past 10months and never looked back. Now my friends do too!

Date of experience: March 17, 2018
yoins y. YOINS Rep
over a year old

Dear Josephine M,

Thank you for your wonderful review.

The team here at Yoins is thrilled to hear such good feedback. Your affirmation is the greatest encouragement for our sincere effort. Thank you for choosing us and we will provide more beautiful and high-quality products for you in future.

Have a nice day.

Best regards,
Iris

Canada
1 review
1 helpful vote
Follow Cynthia K.
Unfollow Cynthia K.
Send Message
Share Review
Report Review

Ordered a Medium size dress and they sent an XXL and I have to pay for postal to send it back to China. Its true the other items of clothng was very cheaply made. Even though a top might have been CAD$21 it looks a lot cheaper than that. No thanks. Lesson learned Never again.

Date of experience: March 17, 2018
yoins y. YOINS Rep
over a year old

Dear Cynthia K,

We are sorry to hear that.

According to the European and Asian sizes are different, the size you choose in fact may be different from the size on the item's label. To avoid the situation of misunderstanding, we provide this information on the website before you order.The specific garment size will be shown when you just click the size button on each item page. Moreover, there is a size guide on our website to share some tips to help you choose the right size on YOINS. You can refer to the link, https://www.yoins.com/Yoins-Size-Guide-a-46.html.

In addition, if you find the size of the product is different from the details showed on the website, please take and send photos of the measurement to us, if the error is over 3cm, we will arrange a full refund which covers the return postage.In addition, you also can log in YOINS account on the computer(My Account—View Orders) to submit return or exchange application, we will reply within 24-48 hours.

Hope to hear from you.

Best regards,
Iris

Pennsylvania
1 review
0 helpful votes
Follow Jenn D.
Unfollow Jenn D.
Send Message
Share Review
Report Review

Here is my review
March 19, 2018

I was over all happy with the product but just needed a smaller size. When I didn't get The Exchange item in the mail customer service was deeply apologetic and responded to me right away. Still waiting on my order to come in the mail though

Date of experience: March 17, 2018
yoins y. YOINS Rep
over a year old

Dear Jenn D,

Thank you for your wonderful comment.

We are glad to hear that you are satisfied with our service. Anything will be clear after a good communication. Thank you for your chance to communicate with us and your understanding.We do our best to improve the service experience for customers. Hope you visit again.

Have a nice day!

Best regards,
Iris

Poland
1 review
0 helpful votes
Follow Magda F.
Unfollow Magda F.
Send Message
Share Review
Report Review

100% satysfaction
March 17, 2018

Very fast answering for my qestion, Thats Sunny for your help i hope soon i order next nice clothes from this website

Date of experience: March 16, 2018
yoins y. YOINS Rep
over a year old

Dear Magda F,

Thank you for your wonderful comment.

We are glad to hear that you are satisfied with our service. Thank you for your chance to communicate with us and your understanding.We do our best to improve the service experience for customers. Hope you visit again.

Have a nice day!

Best regards,
Iris

GB
1 review
1 helpful vote
Follow Delia H.
Unfollow Delia H.
Send Message
Share Review
Report Review

Cheap nasty product, ripped strap, split lining, no receipt in package and insist on me paying delivery back to Hong Kong which will possibly cost as much as the dress itself!

Date of experience: March 16, 2018
yoins y. YOINS Rep
over a year old

Dear Delia H,

We are so sorry to hear that you have a bad shopping experience from our company.

If you think the products are dislike the picture on our website. Please take and send some photos about the different parts.The pictures are necessary, we need to determine the problem, according to the pictures which you provided.So that we can give a reasonable solution about that and solve the issue as soon as possible.

Otherwise, we are afraid that you maybe need to pay the shipping fee if the returning caused by your personal reason.

We value our customers and hope that we can build a good communication with each other to solve the issue.

Hope to hear from you again.

Best regards,
Iris

GB
1 review
1 helpful vote
Follow Julie M.
Unfollow Julie M.
Send Message
Share Review
Report Review

Never use Yoins
March 16, 2018

Will not exchange items unless you pay postage to China. Will give you 25% off next order only. NEVER AGAIN. BEWARE ONLY AFTER YOUR MONEY. Customer service seems good till you want to send something back.

Date of experience: March 16, 2018
yoins y. YOINS Rep
over a year old

Dear Julie M,

Thank you for shopping Yoins and we are sorry to hear that.

If you find that there is any quality problem, please take and send some photos about the defective parts.We will bear the return postage. Otherwise, we are afraid that you maybe need to pay the shipping fee if the returning caused by your personal reason.

We understand your feelings and value our customers.We hope that the 25% off next order can compensation for your losses. Hope your understanding.

Have a nice day.

Best regards,
Iris

Australia
1 review
0 helpful votes
Follow Kirsten W.
Unfollow Kirsten W.
Send Message
Share Review
Report Review

Efficient
March 17, 2018

Fast and efficient in answering the question I had and finding a solution to my problem. Love using this website and the live chat is a great feature.

Date of experience: March 16, 2018
yoins y. YOINS Rep
over a year old

Dear Kirsten W,

Thank you for your wonderful review.

The team here at Yoins is thrilled to hear such good feedback. Your affirmation is the greatest encouragement for our sincere effort. Thank you for choosing us and we will provide more beautiful and high-quality products for you in future.

Have a nice day.

Best regards,
Iris

Malaysia
1 review
0 helpful votes
Follow Rina A.
Unfollow Rina A.
Send Message
Share Review
Report Review

I got great attention when i did a mistake placing my order and loved the dresses.
Definetely I'll be addicted.

Date of experience: March 16, 2018
yoins y. YOINS Rep
over a year old

Dear Rina A,

Thank you for your wonderful review.

The team here at Yoins is thrilled to hear such good feedback. Your affirmation is the greatest encouragement for our sincere effort. Thank you for choosing us and we will provide more beautiful and high-quality products for you in future.

Have a nice day.

Best regards,
Iris

Germany
1 review
0 helpful votes
Follow Dani E.
Unfollow Dani E.
Send Message
Share Review
Report Review

Unfortunately, there were a few problems with my delivery. I waited a long time. But Joanna helped me right after I contacted the customer service. The problem was with the postal delivery and not with Yoins. When my order arrived, I was satisfied with my ordered clothes.
Everything went well!
Any time again!

Date of experience: March 15, 2018
yoins y. YOINS Rep
over a year old

Dear Dani E,

Thank you for your wonderful review.

The team here at Yoins is thrilled to hear such good feedback. Your affirmation is the greatest encouragement for our sincere effort. Thank you for choosing us and we will provide more beautiful and high-quality products for you in future.

Have a nice day.

Best regards,
Iris

Australia
1 review
0 helpful votes
Follow Lauren G.
Unfollow Lauren G.
Send Message
Share Review
Report Review

I have been very happy with everything I have bought from Yoins and when I have needed help they have been on hand. Sunny was very helpful on the live chat function, providing me a fast solution. Will definitely use again!

Date of experience: March 15, 2018
yoins y. YOINS Rep
over a year old

Dear Lauren G,

Thank you for your wonderful review.

Yoins is the women's online clothes shopping, fashion clothing inspired by the latest fashion trends. Your affirmation is the greatest encouragement for our sincere effort. Thank you for choosing us and we will provide more beautiful and high-quality products for you in future.

Have a nice day!

Best regards,
Iris

Michigan
1 review
0 helpful votes
Follow Kelsey R.
Unfollow Kelsey R.
Send Message
Share Review
Report Review

Great Customer Service! Sunny was great and answered my question quickly and resolved my issue! Thank you Sunny!

Date of experience: March 15, 2018
yoins y. YOINS Rep
over a year old

Dear Kelsey R,

Thank you for your wonderful review.

The team here at Yoins is thrilled to hear such good feedback. Your affirmation is the greatest encouragement for our sincere effort. Thank you for choosing us and we will provide more beautiful and high-quality products for you in future.

Have a nice day.

Best regards,
Iris

NL
1 review
0 helpful votes
Follow Erica H.
Unfollow Erica H.
Send Message
Share Review
Report Review

Very reliable shop
March 15, 2018

A very reliable shop. I have ordered several times now. Twice I needed a refund due to fact they were out of stock (this could me made more clear in advance) Once my package never arrived, they replied very quick and took care of the problem right away. The quality of the ordered items surprised me... it was way much better as expexted. I have received compliments while wearing them several times now.

Date of experience: March 14, 2018
yoins y. YOINS Rep
over a year old

Dear Erica H.

Thanks for your support for our products and service. (^-^)

Your recognition is our biggest motivation to improve us in every aspect. We will provide more beautiful and high-quality products for you in future. (^-^).
There are many new products in our website, if you like them, welcome to order.

Wish you a nice day.

Best regards,
Olivia

Canada
1 review
0 helpful votes
Follow veronique b.
Unfollow veronique b.
Send Message
Share Review
Report Review

Website mishaps
March 15, 2018

Ada from chat customer service is great! Helpful and competent! I never knew the items were out of stock when odering, and if I never reached out to Ada, I would've waited a long time for all of the items to arrive at once. Which obviously is misrepresented on the website with the fast delivery time frame. With Ada's help, the alternative is that my out of stock items will be shipped separately later, when they restock. I have not seen the quality or size of the garments yet, but will review again when the time comes!

Date of experience: March 14, 2018
yoins y. YOINS Rep
over a year old

Dear veronique b.

Thank you for your feedback and your approval of our service.We always are improving our service and products. Due to the hot-sale, sometimes the sale volume in fact is larger than our inventory.

We are improving this and we offered the stock condition on the product detail package, in this way, you can judge whether the item is in stock or not after you choose the size.

Now your order was split into 2 orders. The unavailable items will be sent when they restock. When the parcel is shipped, we will inform you by email.
For the in-stock items, the parcel is being processed now. It will be sent out in 24-48 hours, the inform email will be sent later with tracking number.

If you have any other further queries, please feel free to contact us. https :// www.yoins. Com/Yoins-Contact-Us-a-33. Html

Look forward to your next review.

Best regards
Olivia

Ohio
1 review
2 helpful votes
Follow Adriane B.
Unfollow Adriane B.
Send Message
Share Review
Report Review

I seriously have to upload a picture of the item i purchased. I spent 600.00 not knowing what size. I will never order from here again. There was no receipt as well. I will pay more for convenience and quality over this.

Date of experience: March 13, 2018
yoins y. YOINS Rep
over a year old

Dear Adriane B.

We are sorry to hear that you are not satisfied with our return policy.

The step is necessary. We need to determine the problem, according to the picture which you provide. So that we can give a reasonable solution about that and solve the issue as soon as possible. If you are not satisfied with the items you received, we can arrange to exchange or refund. Please log into your account to click the button of " After sale " within 30 days and submit return application and we will reply within 24-48 hours.

In addition, about the size issue, the specific measurement of the clothes is different and they depend on the style and design.To avoid the situation of misunderstanding, we provide this information on the website. The specific garment size will be shown when you just click the size button on each item page. Moreover, there is a size guide on our website to share some tips to help you choose the right size on YOINS. You can refer to the link, https://www.yoins.com/Yoins-Size-Guide-a-46.html.

We value our customer and hope that we can build a good communication with each other to solve the problem. Hope to hear from you again.

Kind regards.
Olivia

Iowa
1 review
0 helpful votes
Follow Shelly M.
Unfollow Shelly M.
Send Message
Share Review
Report Review

Great Service
March 13, 2018

Very good quality and service. They responded quick to my questions. They provided shipping codes so I could track my package and made sure I enjoyed my purchase.

Date of experience: March 11, 2018
yoins y. YOINS Rep
over a year old

Dear Shelly M.
Thanks for your support for our products and service. (^-^)

Your recognized is our biggest motivation to improve us in every aspect. We will provide more beautiful and high-quality products for you in future. (^-^).

There are many new products for autumn in our website, if you like them, welcome to order.

Wish you a nice day.

Best regards,
Olivia

Canada
1 review
4 helpful votes
Follow Natalie D.
Unfollow Natalie D.
Send Message
Share Review
Report Review

Please just save yourself the trouble and dont bother ordering from here. Some people seem to have good experiences. But mine is terrible. My order has been in limbo processing world for a week. I paid for express shipping. And it says my order is back ordered... all 6 items. NOTHING was marked backorder when I was putting things in my cart. Double checked. These items appear to still be available on their website.

To top all this off. I cant get ahold of ANYONE... theres no one who works in customer service apparently, Ive sent emails, live chat, live chat message, message on FB posts, FB messaging, I tried calling a number they give you ( isnt a valid number) and Ive emailed their complaints.

Please please do yourself a favor. DONT ORDER FROM HERE!

Date of experience: March 11, 2018
yoins y. YOINS Rep
over a year old

Dear Natalie D.

We are sorry to cause you some inconveniences due to the out of stock. Yoins is a fast fashion clothing store. Hundreds of new trends products will be updated and will be sold every day. To keep up with the current trends, some out of stock items are on sale, but they will arrive quite soon. However, we show the restock date and dispatched date on the product page and we will send the confirmed email to make sure you know that.

What's more, due to the time difference between the countries, it takes 24 hours to reply to your request. And we are afraid that you maybe call us without the working time.We apologize that you have to wait, and we try our best to improve the service level.

We value our customer and hope that we can build a good communication with each other to solve the problem. Welcome to check the update status of your order at any time via email(service@yoins.com), the chat line(https://secure.livechatinc.com/licence/7243681/open_chat.cgi?groups=1) or call us by 00852-21364966 ( 9:00 am to 6:00 pm GMT + 08:00 from Monday to Friday). Hope to hear from you again.

Have a nice day.

Best regards,
Olivia

California
1 review
3 helpful votes
Follow S C.
Unfollow S C.
Send Message
Share Review
Report Review

I only received part of my shipment and 2 months later waiting for rest of items. I told them I wanted a refund and they stated they will only give me half back from the items I have NOT even received! I tried to exchange 2 items from the one order I received and the return method--website is ALWAYS down!

Date of experience: March 11, 2018
yoins y. YOINS Rep
over a year old

Dear S C,

Thank you for shopping Yoins and we are sorry to hear that.

Is there any misunderstanding caused here? If you haven't received your order, we will arrange a full refund of it or a free resend to you.

In this case, could you please provide your order number or email address to us? So that we can check and contact you to solve this issue.Or you also can contact us via service@yoins.com, directly via the live chat or call us by 00852-21364966 at 9:00 am to 6:00 pm GMT + 08:00 from Monday to Friday.If you contact us via chat line or call us, please pay attention to the working time to avoid the unnecessary misunderstanding.

We do our best to improve the service level and provide a good shopping experience for customers. If you have any assistance or need, please feel free to contact us. Hope to hear from you again.

Best regards,
Iris

AE
1 review
5 helpful votes
Follow Tenike C.
Unfollow Tenike C.
Send Message
Share Review
Report Review

Quality of Yoins clothing are just horrible, cheap material thats tearing at the seams. Also looks nothing like the photos advertised.

Date of experience: March 11, 2018
yoins y. YOINS Rep
over a year old

Dear Tenike C,

We are sorry to hear that.

If you are not satisfied with the items you received, we can arrange to exchange or refund. Please log into your account to click the button of " After sale " within 30 days and submit return application and we will reply within 24-48 hours. Please describe your problem and send us some photos of the defective parts, so that we can diagnose the problem quickly and provide you reasonable solution.

If you think the material is different from the one shown on our website. Could you please take and send a photo about that? We will provide you a reasonable solution after diagnosis. Please don't worry.

We do our best to improve the service level and provide a good shopping experience for customers. If you have any assistance or need, please feel free to contact us. Hope to hear from you again.

Best regards,
Iris

Australia
1 review
4 helpful votes
Follow Jasmina J.
Unfollow Jasmina J.
Send Message
Share Review
Report Review

The worst online store I have ever had to deal with. They take your money but never provide you with the parcels. Stay away, I am still waiting for 2 parcels since January. Have not offered me a solution to resolve this issue even after I have requested a refund several times through back and forth emails. I only want what is rightfully owed to me and that is my money back for items they have not provided me with. Do not be fooled into making purchases on this website.

Date of experience: March 9, 2018
yoins y. YOINS Rep
over a year old

Dear Jasmina J,

We are so sorry to hear that you have a bad shopping experience from our company.

In this case, could you please provide your order number or the recipient's name to us? So that we can check that and contact you to solve the issue? Due to the hot sale period, many of the items were ordered and paid at the same time by several customers what caused stock limitation. We sincerely apologize for the inconvenience caused.

We value our customers and hope that we can build a good communication with each other to solve the problem. You also can contact us via email(service@yoins.com), the chat line or call us by 00852-21364966 ( 9:00 am to 6:00 pm GMT + 08:00 from Monday to Friday). Hope to hear from you again.

Best regards
Iris

GB
1 review
3 helpful votes
Follow Kathryn D.
Unfollow Kathryn D.
Send Message
Share Review
Report Review

Disappointed
March 9, 2018

I am still trying to get refund for jumper I bought at Xmas. I ordered on 3/12/17.It did not arrive until 29/12/17. After numerous emails for returns advice I returned on 3/1/18.It cost 23.99, post to return £4. This has jaded my outlook on shopping with overseas sites.

Kathryn Doran liverpool

Date of experience: March 9, 2018
yoins y. YOINS Rep
over a year old

Dear Kathryn D,

We are so sorry to hear that you have a bad shopping experience from our company.

In this case, could you please provide the tracking number to us? So that we can track the package? You also can check the package you sent back, it whether has been signed by us.

In addition, because of your good credit, we will arrange the refund to first, although we have not found the package.We have informed the customer service to contact you and solve this issue for you. Please pay attention to your email later.

We do our best to improve the service level and provide a good shopping experience for customers. If you have any assistance or suggestion, please feel free to contact us. Hope to hear from you again.

Best regards
Iris

From the business

Yoins aims to create comfortable, high quality, fashionable clothing, and make it available for everybody at an affordable price.

We think that the key to our success is a happy and satisfied customer. This is the reason why we focus on providing the best customer service.

So for any questions, welcome to contact us directly via the live chat (https://goo.gl/FomW47) at 7:30 am to 10:00 pm from Monday to Friday, message us(https://goo.gl/s84jN1) or Call us by 00852-21364966.

Any difficulty in contacting our customer service, please send us your order number and request via complain@yoins.com.

We will review the whole case and quickly resolve your problem. We are here to help you.


yoins.com
Founded in 2014
London
+53