website thubmnail of YOINS

YOINSReviews 1,604

3.2

On Sitejabber, businesses may not offer incentives or pay to remove reviews. Learn more about our Review Guidelines.

How would you rate YOINS?
grey star
grey star
grey star
grey star
grey star

YOINS Reviews Summary

YOINS has a rating of 3.2 stars from 1,604 reviews, indicating that most customers are generally satisfied with their purchases. Reviewers satisfied with YOINS most frequently mention customer service, good quality and live chat. YOINS ranks 3rd among General Apparel sites.

value
161
shipping
162
returns
39
quality
159

Instant Feedback

4,330 reviews

We monitor reviews for authenticity

Israel
3 reviews
0 helpful votes
Follow Karen C.
Unfollow Karen C.
Send Message
Share Review
Report Review

Amazing
February 6, 2018

2 out of 4 orders arrived as ordered sizes and items. Thank you for your service hope that my 2 oter orders will be handled as the first 2

Date of experience: February 5, 2018
yoins y. YOINS Rep
over a year old

Dear Karen C.,

Thank you for your wonderful comment.

We are glad to hear that you are satisfied with our service. Thank you for your chance to communicate with us and your understanding.We do our best to improve the service experience for customers. Hope you visit again.

Have a nice day!

Best regards,
Iris

GB
1 review
1 helpful vote
Follow Tina P.
Unfollow Tina P.
Send Message
Share Review
Report Review

One of the items was not sent to me at all which I have still not been refunded for and the items that were sent arrived in such a terrible condition and were of such poor quality that they could not be worn. Before I ordered I spoke to a customer representative who assured me that if I did not want these products I could return them without trouble at any time, this has not been the case I have been sent poor quality creased and unwarable items that I do not want I am happy to send these items back if I am sent a paid returns label, I should not be out of pocket for this as they did not send what they had advertised, I order from companies all the time and have never received such poor quality items that have arrived in the state these did or been treated in such an unprofessional way when wanting to return them.

Date of experience: February 5, 2018
yoins y. YOINS Rep
over a year old

Dear Tina P.,

We are so sorry to hear that you have a bad shopping experience from our company.

We check that you have several orders here. Could you please contact and tell us which item you have not received? So that we can check that for you. Please don't worry, we are responsible for your order.

In addition, if you are not satisfied with the items you received, we can arrange to exchange or refund. Please log into your account to click the button of " After sale " within 30 days and submit return application and we will reply within 24-48 hours. Please describe your problem and send us some photos of the defective parts, so that we can diagnose the problem quickly and provide you reasonable solution.

Hope to hear from you again.

Best regards,
Iris

AE
1 review
1 helpful vote
Follow Girlie B.
Unfollow Girlie B.
Send Message
Share Review
Report Review

Disappointment
February 4, 2018

It was a long wait to receive my order and when it finally arrived all the sizes were wrong, I have order all in medium size yet all sizes sent to me wa Xtra Large! Please tell me how to correct this

Date of experience: February 4, 2018
yoins y. YOINS Rep
over a year old

Dear Girlie B,

Thank you for shopping Yoins and we are sorry to hear that.

Since we are shipping through logistics companies, we cannot control your order shipping. However, we will be responsible for your order, please don't worry.If you still cannot receive your order until the due date which we promised, please contact us and we will process the issue to you first.

In addition, if you are not satisfied with the items you received, we can arrange to exchange or refund. Please log into your account to click the button of " After sale " within 30 days and submit return application and we will reply within 24-48 hours. Please describe your problem and send us some photos of the defective parts, so that we can diagnose the problem quickly and provide you reasonable solution.

Have a nice day.

Best regards,
Iris

Australia
1 review
0 helpful votes
Follow Julie C.
Unfollow Julie C.
Send Message
Share Review
Report Review

Received my order and very happy with quality of goods and shipping timing. Also size is perfect. Have just placed another order for 3 more items. Also had no problems containing YOINS through live chat. Highly recommend.

Date of experience: February 4, 2018
yoins y. YOINS Rep
over a year old

Dear Julie C.,

Thank you for your wonderful review.

The team here at Yoins is thrilled to hear such good feedback. Your affirmation is the greatest encouragement for our sincere effort. Thank you for choosing us and we will provide more beautiful and high-quality products for you in future.

Have a nice day.

Best regards,
Iris

Canada
1 review
0 helpful votes
Follow Sylvie M.
Unfollow Sylvie M.
Send Message
Share Review
Report Review

Good service
February 2, 2018

A special thank to Mindy, very good service. She is extremely helpful and very professional. I had problems with my order and she certainly went the extra mile to give me a solution.

Date of experience: February 1, 2018
yoins y. YOINS Rep
over a year old

Dear Sylvie M.,

Thank you for your wonderful review.

The team here at Yoins is thrilled to hear such good feedback. Your affirmation is the greatest encouragement for our sincere effort. Thank you for choosing us and we will provide more beautiful and high-quality products for you in future.

Have a nice day.

Best regards,
Iris

Texas
1 review
3 helpful votes
Follow Laura S.
Unfollow Laura S.
Send Message
Share Review
Report Review

Horrible Service
January 30, 2018

I am STILL in process of trying to know how to return my items that I do not want to keep. They keep going back and forth with me many times and will not give me a clear address or procedure on how to return the clothes. It has been very time consuming and discouraging dealing with them. DO NOT buy from them if you think you may return an item.

Date of experience: January 30, 2018
yoins y. YOINS Rep
over a year old

Dear Laura S,

We are so sorry to hear that you have a bad shopping experience from our company.

If you are not satisfied with the items you received, we can arrange to exchange or refund. Please log into your account to click the button of " After sale " within 30 days and submit return application and we will reply within 24-48 hours. Please describe your problem and send us some photos of the defective parts, so that we can diagnose the problem quickly and provide you reasonable solution.

Hope to hear from you again.

Kind regards.
Iris

NL
1 review
0 helpful votes
Follow Nata Q.
Unfollow Nata Q.
Send Message
Share Review
Report Review

Rachel and her team are extremely helpful and very professional. I had problems with my order and she certainly went the extra mile to give me a solution.

They have no control over the delivery time... which certainly SUCKS, but Rachel explained to me the possibilities once my order got lost and she was extremely helpful.

Regarding their products... which I finally got two months later... literally... well lets say they look nicer in the webpage.

Date of experience: January 28, 2018
yoins y. YOINS Rep
over a year old

Dear Nata Q.,

Thank you for your wonderful comment.

We are glad to hear that you are satisfied with our service. Sorry about the delay delivery, and we do our best to improve this issue. Thank you for your feedback and understanding.If you have any assistance or need, please feel free to contact us.

Have a nice day!

Best regards,
Iris

Canada
1 review
0 helpful votes
Follow Danaka l.
Unfollow Danaka l.
Send Message
Share Review
Report Review

Amazing
January 29, 2018

I got my order in 10 days! And the clothing I got was great quality. I am very impressed in my purchase. I even ordered 3 more bathing suits for Mexico. You get coupons and points. I love this website

Date of experience: January 27, 2018
yoins y. YOINS Rep
over a year old

Dear Danaka l.,

Thank you for your wonderful review.

The team here at Yoins is thrilled to hear such good feedback. Your affirmation is the greatest encouragement for our sincere effort. Thank you for choosing us and we will provide more beautiful and high-quality products for you in future.

Have a nice day.

Best regards,
Iris

South Africa
1 review
0 helpful votes
Follow Caroline p.
Unfollow Caroline p.
Send Message
Share Review
Report Review

Worst service ever. I ordered goods on 6th December and today is 26th January and I still do not have my goods. When I send them email all I am told is that parcel has landed in my country. I have tried tracing to no avail. I will never use their services again.

Date of experience: January 26, 2018
yoins y. YOINS Rep
over a year old

Dear Caroline p.,

Thank you for shopping Yoins and we are sorry to hear that.

Normally, if we check the package has been arrived at the destination country for some time and you still cannot receive the package, we will suggest you consult the local post office with your name and the information we provided, sometimes it might be held by them.

If you still can not find your package after that, please contact us again.We will be responsible for your order and process the issue to you first, please don't worry.

For any inquiries, please feel let us know.

Best regards,
Iris

Iceland
1 review
1 helpful vote
Follow Thorunn F.
Unfollow Thorunn F.
Send Message
Share Review
Report Review

Will order again:-)
January 26, 2018

Got answers asap about my shipping and shipping status. Super and quick service and will for sure order again.

Date of experience: January 26, 2018
yoins y. YOINS Rep
over a year old

Dear Thorunn F.,

Thank you for your wonderful review.

The team here at Yoins is thrilled to hear such good feedback. Your affirmation is the greatest encouragement for our sincere effort. Thank you for choosing us and we will provide more beautiful and high-quality products for you in future.

Have a nice day.

Best regards,
Iris

GB
1 review
0 helpful votes
Follow Heidi M.
Unfollow Heidi M.
Send Message
Share Review
Report Review

Its nothing like what I saw in the photo, very disappointed it took 4 weeks for delivery and to return costs more than the order

Date of experience: January 26, 2018
yoins y. YOINS Rep
over a year old

Dear Heidi M.,

We are sorry to hear that you are not satisfied with our product.

If you are not satisfied with the items you received, we can arrange to exchange or refund. Please log into your account to click the button of " After sale " within 30 days and submit return application and we will reply within 24-48 hours. Please describe your problem and send us some photos of the defective parts, so that we can diagnose the problem quickly and provide you reasonable solution.

We do our best to provide a good buying experience for customers. If you have any assistance or need, please feel free to contact us. Hope to hear from you again.

Kind regards.
Iris

Spain
1 review
0 helpful votes
Follow Marie l.
Unfollow Marie l.
Send Message
Share Review
Report Review

Pas simple
January 26, 2018

Pas facile de communiquer en anglais! Et toujours en attente de ma commande... Je suis un peu déçue j'espère que les produits seront de qualité...

Date of experience: January 26, 2018
yoins y. YOINS Rep
over a year old

Chère Marie,

Merci pour vos achats Yoins.

Normalement, nous communiquons avec les clients en anglais.Si vous trouvez qu'il est incommode à lire, vous pouvez nous demander de le traduire dans la langue que vous voulez. En outre, vous pouvez également le traduire via google.

Nous vous remercions de vos commentaires et nous faisons de notre mieux pour améliorer le niveau de service et fournir une bonne expérience d'achat aux clients.

Sincères amitiés.
Iris

North Carolina
3 reviews
0 helpful votes
Follow Karen B.
Unfollow Karen B.
Send Message
Share Review
Report Review

Don't bother.
January 26, 2018

It took forever to get to me and half the order is wrong. I expect a refund asap or I'll contact my credit card.

Date of experience: January 25, 2018
yoins y. YOINS Rep
over a year old

Dear Karen B.,

Thank you for shopping Yoins and we are sorry to hear that.

If you are not satisfied with the items you received, we can arrange to exchange or refund. Please log into your account to click the button of " After sale " within 30 days and submit return application and we will reply within 24-48 hours. Please describe your problem and send us some photos of the defective parts, so that we can diagnose the problem quickly and provide you reasonable solution.

We value our customer and hope that we can build a good communication with each other to solve the problem. Hope to hear from you again.

Kind regards.
Iris

GB
1 review
1 helpful vote
Follow Avril W.
Unfollow Avril W.
Send Message
Share Review
Report Review

Ordered two long sleeve tops. Very pleased with delivery time and bargain quality if product. Excellent site to come across.

Date of experience: January 25, 2018
yoins y. YOINS Rep
over a year old

Dear Avril W.,

Thank you for your compliment.

Yoins is the women's online clothes shopping, fashion clothing inspired by the latest fashion trends. Your affirmation is the greatest encouragement for our sincere effort. Thank you for choosing us and we will provide more beautiful and high-quality products for you in future.

Have a nice day!

Best regards,
Iris

Mexico
1 review
1 helpful vote
Follow carolina c.
Unfollow carolina c.
Send Message
Share Review
Report Review

No recibí mi producto
January 24, 2018

Hola, ya pasó mas de un mes y no recibí mi producto, en la pagina de yoins dice que si, pero a mi no me llegó nada, qué puedo hacer?

Date of experience: January 24, 2018
yoins y. YOINS Rep
over a year old

Querida carolina c.,

Lamentamos oir eso.

En este caso, ¿podría proporcionarnos su número de pedido para verificar la información de actualización? Puede ponerse en contacto con nosotros por correo electrónico (service@yoins.com), la línea de chat (https://www.yoins.com/Yoins -Contact-Us-a-33. Html) o llámenos al 00852-21364966 (de 9:00 a.m. a 6:00 p.m. GMT + 08:00 de lunes a viernes) para comprobarlo? Debido a la diferencia horaria entre los países, si se comunica con nosotros a través de la línea de chat o si nos llama, preste atención al horario de trabajo para evitar malentendidos innecesarios.

Espero saber de ti otra vez.

Saludos cordiales.
Iris

New Jersey
1 review
1 helpful vote
Follow Anna H.
Unfollow Anna H.
Send Message
Share Review
Report Review

Love my blouse the color is amazing and the fit is right on point! Love the way it fits and very comfortable and affordable

Date of experience: January 24, 2018
yoins y. YOINS Rep
over a year old

Dear Anna H.,

Thank you for your compliment.

We are thrilled to hear such good feedback. Yoins is the women's online clothes shopping, fashion clothing inspired by the latest fashion trends. Your affirmation is the greatest encouragement for our sincere effort. Thank you for choosing us and we will provide more beautiful and high-quality products for you in future.

Have a nice day!

Best regards,
Iris

Australia
1 review
1 helpful vote
Follow Teree L.
Unfollow Teree L.
Send Message
Share Review
Report Review

Chat
January 24, 2018

Spoke to Bradley via the chat option. Who promptly helped me with my inquiry, in which got resolved straight away. Thank you for the excellent service.

Date of experience: January 24, 2018
yoins y. YOINS Rep
over a year old

Dear Teree L.,

Thank you for your wonderful review.

The team here at Yoins is thrilled to hear such good feedback. Your affirmation is the greatest encouragement for our sincere effort. Thank you for choosing us and we will provide more beautiful and high-quality products for you in future.

Have a nice day.

Best regards,
Iris

New Zealand
2 reviews
0 helpful votes
Follow Su C.
Unfollow Su C.
Send Message
Share Review
Report Review

I decided to make a purchase from this website after seeing some pretty well advertised playsuits and dresses. Ordered a knit, playsuits and some leggings.

Took them over two months for my order to be delivered due to one of the items being out of stock. The expected restock date was set to be 8 business days, a month later the item was still 'restocking'. I sent an email to customer service asking about the item, and I only received a reply after a week. Another month later, still 'restocking', got asked to replace the item I have ordered with something else. Once the order was confirmed, it took another 2 weeks or so before I received my order.

I was super excited for the arrival of my parcel. When it finally arrived, I opened each package to find that the materials were super cheap, not worth the money that I have paid for. What made things worst was that the sizing was completely off the sizes mentioned on the website for each individual item, it was either way too big or way too small. The named 'oversized sweater' that I have ordered off the website was way too small, definitely not true to size.

Not a good first time experience shopping with them, definitely wouldn't recommend.

Date of experience: January 23, 2018
yoins y. YOINS Rep
over a year old

Dear Su C.,

We are so sorry to hear that you have a bad shopping experience from our company.

We sincerely apologize for the inconvenience has caused to you due to the out of stock. We totally understand your feelings. There is a hot-sale item in your order. We are improving this and we offered the stock condition on the product detail package, in this way, you can know if the item is in stock or out of stock when you choose the size.In addition, we will inform you the estimated delivery date via email after you pay the order.

In addition, if you are not satisfied with the items you received, we can arrange to exchange or refund. Please log into your account to click the button of " After sale " within 30 days and submit return application and we will reply within 24-48 hours. Please describe your problem and send us some photos of the defective parts, so that we can diagnose the problem quickly and provide you reasonable solution.

We value our customer and hope that we can build a good communication with each other to solve the problem. Hope to hear from you again.

Kind regards.
Iris

Australia
1 review
0 helpful votes
Follow Toni A.
Unfollow Toni A.
Send Message
Share Review
Report Review

Poor service
January 23, 2018

The order came quickly but one of the dresses was not as advertised, the material was see through so the dress is basically unwearable. The other dress is way too big, according to the size chart it should have fit perfectly. When I tried to contact them about returning the dresses I've had no response and it's been a week. Extremely poor service and quality. I would not purchase from them ever again.

Date of experience: January 22, 2018
yoins y. YOINS Rep
over a year old

Dear Toni A.,

We are so sorry to hear that you have a bad shopping experience from our company.

If you are not satisfied with the items you received, we can arrange to exchange or refund. Please log into your account to click the button of " After sale " within 30 days and submit return application and we will reply within 24-48 hours. Please describe your problem and send us some photos of the defective parts, so that we can diagnose the problem quickly and provide you reasonable solution.

In addition, due to the large number of emails, the reply may be delayed. You also can contact us via the live chat (https://www.yoins.com/Yoins-Contact-Us-a-33.html) or call us by 00852-21364966 ( 9:00 am to 6:00 pm GMT + 08:00 from Monday to Friday). And if you contact us via chat line or call us, please pay attention to the working time to avoid the unnecessary misunderstanding.

Hope to hear from you.

Best regards,
Iris

Canada
1 review
3 helpful votes
Follow Kim N.
Unfollow Kim N.
Send Message
Share Review
Report Review

Still nothing
January 22, 2018
Updated review

So i tried emailing them and Ive go nothing - absolutely no response and no confirmation of my order - but money has been taken. Seriously?! Wow. Lesson learned. Only order from reputable sites. Do your your research people and stay away from Asian run on line sites.

Date of experience: January 22, 2018
yoins y. YOINS Rep
over a year old

Dear Kim N.,

We are so sorry to hear that.

Due to the time difference between the countries, It takes 24 hours to reply to your request. We apologize that you have to wait, and we try our best to improve the service level.

We are sorry about that we cannot solve the problem for you in time. You can try to contact us directly via the live chat (https://www.yoins.com/Yoins-Contact-Us-a-33.html) or call us by 00852-21364966 at 9:00 am to 6:00 pm GMT + 08:00 from Monday to Friday.If you contact us via chat line or call us, please pay attention to the working time to avoid the unnecessary misunderstanding.

Hope to hear from you.

Best regards,
Iris


Wheres my confirmation
January 19, 2018
Previous review

So I ordered a dress and immediately payment was taken but no confirmation was ever sent. When i tried to log back in to the account to find my purchase history - it says my email doesn't exist but I created an account. I would like to know why my money was taken but i cant find any history of me purchasing the item?

Date of experience: January 19, 2018

From the business

Yoins aims to create comfortable, high quality, fashionable clothing, and make it available for everybody at an affordable price.

We think that the key to our success is a happy and satisfied customer. This is the reason why we focus on providing the best customer service.

So for any questions, welcome to contact us directly via the live chat (https://goo.gl/FomW47) at 7:30 am to 10:00 pm from Monday to Friday, message us(https://goo.gl/s84jN1) or Call us by 00852-21364966.

Any difficulty in contacting our customer service, please send us your order number and request via complain@yoins.com.

We will review the whole case and quickly resolve your problem. We are here to help you.


yoins.com
Founded in 2014
London
+53