website thubmnail of YOINS

YOINSReviews 1,604

3.2

On Sitejabber, businesses may not offer incentives or pay to remove reviews. Learn more about our Review Guidelines.

How would you rate YOINS?
grey star
grey star
grey star
grey star
grey star

YOINS Reviews Summary

YOINS has a rating of 3.2 stars from 1,604 reviews, indicating that most customers are generally satisfied with their purchases. Reviewers satisfied with YOINS most frequently mention customer service, good quality and live chat. YOINS ranks 3rd among General Apparel sites.

value
161
shipping
162
returns
39
quality
159

Instant Feedback

4,330 reviews

We monitor reviews for authenticity

GB
1 review
0 helpful votes
Follow Polly W.
Unfollow Polly W.
Send Message
Share Review
Report Review

Very helpful
January 23, 2018

Very helpful and efficient with telling me how long my items will take and ancelled one of my orders very quickly and informed me about refund details
The person who attend me in the Chat Bradley was a very efficient person and he was very kind with the attention. I would recommend the company.

Date of experience: January 22, 2018
South Africa
1 review
1 helpful vote
Follow Pondo B.
Unfollow Pondo B.
Send Message
Share Review
Report Review

Bradley's service is Amazeballs - Top Class. Thanks Bradley! He was very speedy in his responses to my query. He quickly investigated. In no time he came back to me with possible solutions. We picked one and voila I was sorted and happy in no time. That's very comforting for online shopping you know!

Date of experience: January 22, 2018
GB
1 review
1 helpful vote
Follow Boguslawa S.
Unfollow Boguslawa S.
Send Message
Share Review
Report Review

These clothes are so poor, cheap quality. The size are too big, materials very poor. Don't buy them to avoid disappointment.

Date of experience: January 21, 2018
yoins y. YOINS Rep
over a year old

Dear Boguslawa S.,

We are so sorry to hear that you have a bad shopping experience from our company.

We will refund any items that you are not completely happy with when you return it to us in salable condition to our warehouse within 30 days of receipt. Due to hygiene reasons, we cannot offer refunds on pierced jewelry, underwear or swimwear, unless the items are visible defects. More details about return policy, you can refer to link, https://www.yoins.com/Yoins-Return-Policy-a-20.html.

If you are not satisfied with the items you received, we can arrange to exchange or refund. Please log into your account to click the button of " After sale " within 30 days and submit return application and we will reply within 24-48 hours. Please describe your problem and send us some photos of the defective parts, so that we can diagnose the problem quickly and provide you reasonable solution.

We value our customer and hope that we can build a good communication with each other to solve the problem. Hope to hear from you again.

Kind regards.
Iris

North Carolina
1 review
0 helpful votes
Follow Shasta V.
Unfollow Shasta V.
Send Message
Share Review
Report Review

Ordered over a month ago and no items and no way to track. Ordered from gamiss and itwms delivered within 5 days and size was appropriate. This site sucks

Date of experience: January 19, 2018
yoins y. YOINS Rep
over a year old

Dear Shasta V.

We are sorry to hear that.

In this case, could you please contact us via email(service@yoins.com), the live chat (https://www.yoins.com/Yoins-Contact-Us-a-33.html) or call us by 00852-21364966 ( 9:00 am to 6:00 pm GMT + 08:00 from Monday to Friday) to check your order? If you contact us via chat line or call us, please pay attention to the working time to avoid the unnecessary misunderstanding.

In addition, you also can check the status of your order according to the path,”My account-View order-Order status”.

For any further assistance or necessity, please do not hesitate to contact us.

Hope to hear from you.

Kind regards.
Iris

Sweden
1 review
0 helpful votes
Follow Maja o.
Unfollow Maja o.
Send Message
Share Review
Report Review

SO good!
January 19, 2018

Really fast support chat, Bradley is a sweet heart, and they solved the problem in seconds! Very impressive! WOW

Date of experience: January 19, 2018
yoins y. YOINS Rep
over a year old

Dear Maja o.

Thank you for your wonderful review.

The team here at Yoins is thrilled to hear such good feedback. Your affirmation is the greatest encouragement for our sincere effort. Thank you for choosing us and we will provide more beautiful and high-quality products for you in future.

Have a nice day.

Best regards,
Iris

Greece
1 review
1 helpful vote
Follow maria k.
Unfollow maria k.
Send Message
Share Review
Report Review

Very very good
January 19, 2018

I had lost my order and they resent it to me almost immediately! Big sizes for all of us! Excellent!

Date of experience: January 19, 2018
yoins y. YOINS Rep
over a year old

Dear maria k.

Thank you for your compliment.

We are glad to know that you have a good experience shopping with us. Thank you for your chance to communicate with us and your support. Your affirmation is the greatest encouragement for our sincere effort. Thank you for choosing us and we will provide more beautiful and high-quality products for you in future. Hope you visit again.

Have a nice day!

Best regards,
Iris

Spain
1 review
0 helpful votes
Follow Jefferson R.
Unfollow Jefferson R.
Send Message
Share Review
Report Review

Me dieron una solución adecuada al retraso de mi pedido, me enviaron lo solicitado que había en stock y el resto en cuanto lo tuvieron.

Date of experience: January 19, 2018
yoins y. YOINS Rep
over a year old

Dear Jefferson R.

Thank you for your compliment.

We are glad to know that you have a good experience shopping with us. Thank you for your chance to communicate with us and your support.We do our best to improve the service experience for customers. Hope you visit again.

Have a nice day!

Best regards,
Iris

Sweden
1 review
1 helpful vote
Follow Lena O.
Unfollow Lena O.
Send Message
Share Review
Report Review

I am so happy and satisfied with the great response I have from Bradley!
You made my day!
Thank you!

Lena Olde from Sweden

Date of experience: January 19, 2018
yoins y. YOINS Rep
over a year old

Dear Lena O.

Thank you for your wonderful review.

The team here at Yoins is thrilled to hear such good feedback. Your affirmation is the greatest encouragement for our sincere effort. Thank you for choosing us and we will provide more beautiful and high-quality products for you in future.

Have a nice day.

Best regards,
Iris

Greece
1 review
2 helpful votes
Follow Niki M.
Unfollow Niki M.
Send Message
Share Review
Report Review

Item never delivered
January 19, 2018

I place an order a month ago with order no *******, haven't receive it yet and in my account there is not a track no. So i can track it.

Im very disappointed, I'm now thinking that Ive lost my money...

Date of experience: January 19, 2018
yoins y. YOINS Rep
over a year old

Dear Niki M.

Than you for shopping Yoins.

We check that your order#40938168 has been shipped on Dec. 19th 2017 by Standard Shipping.The track number is LVS179969000079504. You can track the package via the link, https://track.bpost.be/btr/web/#/search?itemCode=LVS179969000079504&lang=en.

In addition, the latest information shows that the parcel is in delivering.In this case, could you please consult the local post office with your name and the following information we provided, sometimes it might be held by them. We totally understand your situation and we are checking your order by mail company.

Hope to hear from you again.

Best regards,
Iris

Australia
1 review
1 helpful vote
Follow Mary D.
Unfollow Mary D.
Send Message
Share Review
Report Review

Excellent Choices
January 19, 2018

Brilliant choice of clothes. Delivery excellent, fantastic service, what more could you ask for five stars

Date of experience: January 18, 2018
yoins y. YOINS Rep
over a year old

Dear Mary D.

Thank you for your wonderful review.

We are glad to hear that you have a high opinion of us. Yoins is the women's online clothes shopping, fashion clothing inspired by the latest fashion trends. Your affirmation is the greatest encouragement for our sincere effort. Thank you for choosing us and we will provide more beautiful and high-quality products for you in future.

Have a nice day!

Best regards,
Iris

New Mexico
1 review
1 helpful vote
Follow Shelly J.
Unfollow Shelly J.
Send Message
Share Review
Report Review

Mindy was incredible!
January 19, 2018

Thank you for you help! You answered all questions! I am being sent a 5 percent off coupon thanks anything helps these days!

Date of experience: January 18, 2018
yoins y. YOINS Rep
over a year old

Dear Shelly J.

Thank you for your compliment.

We are glad to know that you are satisfied with our service. Thank you for your chance to communicate with us and your support.We do our best to improve the service experience for customers. Hope you visit again.

Have a nice day!

Best regards,
Iris

Croatia
1 review
0 helpful votes
Follow Drazen M.
Unfollow Drazen M.
Send Message
Share Review
Report Review

Precise pictures
January 19, 2018

Precise pictures, the fabrics were as expected, the cut fits perfectly, overall I decided to purchase more items hopping that it will be the same experience.

Date of experience: January 18, 2018
yoins y. YOINS Rep
over a year old

Dear Drazen M.

Thank you for your wonderful review.

We are glad to hear that you have a high opinion of us. Yoins is the women's online clothes shopping, fashion clothing inspired by the latest fashion trends. Your affirmation is the greatest encouragement for our sincere effort. Thank you for choosing us and we will provide more beautiful and high-quality products for you in future.

Have a nice day!

Best regards,
Iris

Canada
1 review
0 helpful votes
Follow Marina d.
Unfollow Marina d.
Send Message
Share Review
Report Review

Cool
January 19, 2018

Great store! Cute items! Good service! Will shop again! Thanks Instagram! Cant wait to get the order!

Date of experience: January 18, 2018
yoins y. YOINS Rep
over a year old

Dear Marina d.

Thank you for your wonderful review.

The team here at Yoins is thrilled to hear such good feedback. Your affirmation is the greatest encouragement for our sincere effort. Thank you for choosing us and we will provide more beautiful and high-quality products for you in future.

Have a nice day.

Best regards,
Iris

Mexico
1 review
1 helpful vote
Follow Kony E.
Unfollow Kony E.
Send Message
Share Review
Report Review

Excelente
January 18, 2018

Me gusta mucho la variedad de ropa y tallas que tienen, dan un buen servicio, los precios y ofertas están muy accesibles.

Date of experience: January 17, 2018
yoins y. YOINS Rep
over a year old

Estimado Kony E.,

Gracias por tu maravillosa reseña.

El equipo aquí en Yoins está encantado de escuchar tan buenos comentarios. Su afirmación es el mayor estímulo para nuestro esfuerzo sincero. Gracias por elegirnos y le proporcionaremos productos más bellos y de alta calidad en el futuro.

Que tengas un buen día.

Atentamente,
Iris

Washington
1 review
1 helpful vote
Follow Wendy D.
Unfollow Wendy D.
Send Message
Share Review
Report Review

Disappointed
January 18, 2018

I places an order in December and received my order along with easy tracking. The shirt/sweater I ordered was the perfect size, adorable and I have received many compliments on it. I was so pleased that I placed another order however my experience the second time around is not so pleasant. I placed the order on 1/3/18 and was charged however have received no response to my inquiries and have not received the items ordered. I would just like to know when I may expect my items. I cannot believe they have been sitting in "preparing shipment" status since the 4th of January with no movement at all.

Date of experience: January 17, 2018
yoins y. YOINS Rep
over a year old

Dear Wendy D.,

We are sorry to hear that.

Due to the time difference between the countries, It takes 24 hours to reply to your request. We apologize that you have to wait, and we try our best to improve the service level.

We are sorry about that we cannot solve the problem for you in time. You can try to contact us directly via the live chat (https://www.yoins.com/Yoins-Contact-Us-a-33.html) or call us by 00852-21364966 at 9:00 am to 6:00 pm GMT + 08:00 form Monday to Friday.If you contact us via chat line or call us, please pay attention to the working time to avoid the unnecessary misunderstanding.

Hope to hear from you.

Best regards,
Iris

Sweden
1 review
1 helpful vote
Follow Lotta B.
Unfollow Lotta B.
Send Message
Share Review
Report Review

Fast service
January 18, 2018

I have bad experience from order clothes on the web but Yoins are delivering what thet promise. I got the order very fast eventhough long transportation. They are very fast on answer on your questions and they are very service minded.

Date of experience: January 17, 2018
yoins y. YOINS Rep
over a year old

Dear Lotta B.,

Thank you for your wonderful review.

The team here at Yoins is thrilled to hear such good feedback. Your affirmation is the greatest encouragement for our sincere effort. Thank you for choosing us and we will provide more beautiful and high-quality products for you in future.

Have a nice day.

Best regards,
Iris

New Zealand
1 review
0 helpful votes
Follow Kerry H.
Unfollow Kerry H.
Send Message
Share Review
Report Review

Awesome
January 16, 2018

Bradley was fantastic and gave me answers straight away as I live in New Zealand is sometimes hard to know if a company all the way across the world in china that you get what you ask for and is legitimate.So are happy with the outcome I would recommend Yoins &(Bradley)for great service

Date of experience: January 16, 2018
yoins y. YOINS Rep
over a year old

Dear Kerry H.,

Thank you for your wonderful review.

The team here at Yoins is thrilled to hear such good feedback. Your affirmation is the greatest encouragement for our sincere effort. Thank you for choosing us and we will provide more beautiful and high-quality products for you in future.

Have a nice day.

Best regards,
Iris

California
1 review
1 helpful vote
Follow Cynthia F.
Unfollow Cynthia F.
Send Message
Share Review
Report Review

Help
January 16, 2018

Excellent and quick helper Bradley! I got my return for my clothes size wrong! I love it! Thank you so much Yoins and thank you Bradley. Have a great gay

Date of experience: January 15, 2018
yoins y. YOINS Rep
over a year old

Dear Cynthia F.,

Thank you for your wonderful review.

The team here at Yoins is thrilled to hear such good feedback. Your affirmation is the greatest encouragement for our sincere effort. Thank you for choosing us and we will provide more beautiful and high-quality products for you in future.

Have a nice day.

Best regards,
Iris

Sweden
1 review
1 helpful vote
Follow Linda S.
Unfollow Linda S.
Send Message
Share Review
Report Review

Great survice
January 15, 2018

So I had some questions about two of my orders and went to the site to see if I could find some information. They got a little chat for questions that will pop up on your scream if you're on a computer. I Asked my questions and got answers and help in maximum two minutes from Bradley. My question was answerd right away and he also helped me cancle one of my orders. And it all took just a few minutes and I didn't have to do anything at all but sit there and wait. Never been to a site with this kind of quick survice. Very much pleased with how they handle things and i will for sure recomened this site for my friends. Thank you Yoins and thank you Bradley!

Date of experience: January 15, 2018
yoins y. YOINS Rep
over a year old

Dear Linda S.

Thank you for your wonderful review.

The team here at Yoins is thrilled to hear such good feedback. Your affirmation is the greatest encouragement for our sincere effort. Thank you for choosing us and we will provide more beautiful and high-quality products for you in future.

Have a nice day.

Best regards,
Iris

Australia
1 review
1 helpful vote
Follow Melissa P.
Unfollow Melissa P.
Send Message
Share Review
Report Review

I ordered two dresses and one top one dress was ok but not made in the material as described but wearable the other dress not made in material as described in their description according to the tags they are made out of the same material but absolutely different this dress is unwearable because of the fabric this dress is the black floral irregular hem so don't buy it would love to send it back for a refund but it's not worth the postage so I will think twice about buying from this site again unless they fix this problem and they also need to fix how long it takes to receive your order

Date of experience: January 14, 2018
yoins y. YOINS Rep
over a year old

Dear Melissa P.,

We are so sorry to hear that you have a bad shopping experience from our company.

We will refund any items that you are not completely happy with when you return it to us in salable condition to our warehouse within 30 days of receipt. Due to hygiene reasons, we cannot offer refunds on pierced jewelry, underwear or swimwear, unless the items are visible defects. More details about return policy, you can refer to link, https://www.yoins.com/Yoins-Return-Policy-a-20.html.

If you are not satisfied with the items you received, we can arrange to exchange or refund. Please log into your account to click the button of " After sale " within 30 days and submit return application and we will reply within 24-48 hours. Please describe your problem and send us some photos of the defective parts, so that we can diagnose the problem quickly and provide you reasonable solution.

We do our best to improve the service level and provide a good buying experience for customers. Thank you for your feedback.If you have any inquiries, please do not hesitate to contact us via email. Hope to hear from you again.

Best regards,
Iris

From the business

Yoins aims to create comfortable, high quality, fashionable clothing, and make it available for everybody at an affordable price.

We think that the key to our success is a happy and satisfied customer. This is the reason why we focus on providing the best customer service.

So for any questions, welcome to contact us directly via the live chat (https://goo.gl/FomW47) at 7:30 am to 10:00 pm from Monday to Friday, message us(https://goo.gl/s84jN1) or Call us by 00852-21364966.

Any difficulty in contacting our customer service, please send us your order number and request via complain@yoins.com.

We will review the whole case and quickly resolve your problem. We are here to help you.


yoins.com
Founded in 2014
London
+53