website thubmnail of YOINS

YOINSReviews 1,604

3.2

On Sitejabber, businesses may not offer incentives or pay to remove reviews. Learn more about our Review Guidelines.

How would you rate YOINS?
grey star
grey star
grey star
grey star
grey star

YOINS Reviews Summary

YOINS has a rating of 3.2 stars from 1,604 reviews, indicating that most customers are generally satisfied with their purchases. Reviewers satisfied with YOINS most frequently mention customer service, good quality and live chat. YOINS ranks 3rd among General Apparel sites.

value
161
shipping
162
returns
39
quality
159

Instant Feedback

4,330 reviews

We monitor reviews for authenticity

NL
1 review
1 helpful vote
Follow E B.
Unfollow E B.
Send Message
Share Review
Report Review

One dress had holes cut out really sloppy and cheap fabric. The quality of the products is not as in the pictures. The clothes look really cheap.
The customer service is terrible. I asked about a delay in delivery and they sent me the same answer 3 times, even though I told them that there was no way that a local post office would hold my package, since there are no local post offices. They kept referring to the local post office.
EU-sizes are not correct, you have to measure yourself and even then the clothes don't fit properly. Normally I am a S/M, but I should have ordered a L.
I wil never be buying there again!

Date of experience: January 13, 2018
yoins y. — YOINS Rep
over a year old

Dear E B.,

We are sorry to hear that you are not totally satisfied with our products and service.

We will refund any items that you are not completely happy with when you return it to us in salable condition to our warehouse within 14 days of receipt. Due to hygiene reasons, we cannot offer refunds on pierced jewelry, underwear or swimwear, unless the items are visible defects.

If you find out any quality problem with your purchase or you think they don’t looks like the picture show on the website, please take and send us some photos to show them, so that we can make a record and process the issue for you as soon as possible. More details about return policy, you can refer to link, https://www.yoins.com/Yoins-Return-Policy-a-20.html.

We do our best to improve the service level and provide a good buying experience for customers. Thank you for your feedback.If you have any inquiries, please do not hesitate to contact us via email. Hope to hear from you again.

Best regards,
Iris

Malta
1 review
0 helpful votes
Follow Miriam C.
Unfollow Miriam C.
Send Message
Share Review
Report Review

Awsome items and service
January 12, 2018

Thank you for the dress. Although I experienced some delay due to this festive season your service was impeccable. I now received my order.

Date of experience: January 11, 2018
yoins y. — YOINS Rep
over a year old

Dear Miriam C.,

Thank you for your comment.

We are glad to know that you have a good experience shopping with us. Sorry about the delay delivery, and we do our best to improve this issue. Thank you for your feedback and understanding.If you have any assistance or need, please feel free to contact us.

Looking forward to your visit again.

Best regards,
Iris

Canada
1 review
0 helpful votes
Follow Whitney C.
Unfollow Whitney C.
Send Message
Share Review
Report Review

Love it!
January 12, 2018

Ordered 3 dresses, a top and a sweater and they all fit perfectly! They were just as shown online and great quality for the low prices! I def will be ordering more: D
One thing I just didnt like was how I had to wait a bit longer to get my items, and also got refunded for one bc they didnt have it any more. Wish that on their website, they would show the status of their products (ex. "on backorder", or "will be available soon"). So that Im aware when placing the order. But speaking of which, when I contacted customer service via chat, person I dealt with was quick to resolve my issue and yes I received my refund in no time, so I was happy with their service too :)

Date of experience: January 11, 2018
yoins y. — YOINS Rep
over a year old

Dear Whitney C.,

Thank you for your detailed comment.

We are glad to hear that you are overall satisfied with us. Thank you for your feedback and suggestion.We will reflect this suggestion to the departments concerned. Hope to hear more suggestions from you.

Looking forward to your visit again.

Best regards,
Iris

Kansas
1 review
1 helpful vote
Follow Ying-Ju C.
Unfollow Ying-Ju C.
Send Message
Share Review
Report Review

Be careful with it!
January 11, 2018

I received an email about an order! I never visited their website and ordered anything from them but they sent me an order confirmation! Then I received another email that the transaction with Paypal was incomplete and there is an icon in the email for completing the payment! Then the third email came and showed that the order has been successfully processed! Do NOT click any links in these emails! Be careful with this website! I actually don't have a Paypal account associated with the email.

Date of experience: January 11, 2018
yoins y. — YOINS Rep
over a year old

Dear Ying-Ju C. M,

We are sorry to hear that.

This situation caused,maybe is the other customer mix your email address when she fill out the information.We sincerely apologize for the inconvenience this has caused you.If the email bothers you, could you please send us an email to services@yoins.com to cancel that?

Hope to hear from you.

Best regards,
Iris

Australia
2 reviews
1 helpful vote
Follow Margi F.
Unfollow Margi F.
Send Message
Share Review
Report Review

Great service. Query dealt with very quickly. Bradley provided very good service and has great customer skills.

Margaret Finch

Date of experience: January 11, 2018
yoins y. — YOINS Rep
over a year old

Dear Margi F.,

Thank you for your wonderful review.

The team here at Yoins is thrilled to hear such good feedback. Your affirmation is the greatest encouragement for our sincere effort. Thank you for choosing us and we will provide more beautiful and high-quality products for you in future.

Have a nice day.

Best regards,
Iris

GB
1 review
0 helpful votes
Follow Sara W.
Unfollow Sara W.
Send Message
Share Review
Report Review

Great value, fab clothes
January 13, 2018

Love yoins clothing, good quality that washes well and lasts and at a great price with super fast delivery

Date of experience: January 11, 2018
South Africa
1 review
2 helpful votes
Follow veronica o.
Unfollow veronica o.
Send Message
Share Review
Report Review

Bradley made my day
January 11, 2018

Bradley needs a BIG RAISE...
He was friendly and very helpful and assist me with everything and also proof.

You need more people like him...

Date of experience: January 10, 2018
yoins y. — YOINS Rep
over a year old

Dear veronica o.,

Thank you for your detailed comment.

We are glad to know that you are satisfied with our service. Thank you for your chance to communicate with us and your feedback.We do our best to improve the service experience for customers. Hope you visit again.

Have a nice day!

Best regards,
Iris

Australia
1 review
5 helpful votes
Follow A J.
Unfollow A J.
Send Message
Share Review
Report Review

STAY AWAY
January 10, 2018

This is THE WORST company I've ever purchased from. Firstly, their clothes do not match the pictures and the quality is poor. When I tried to return items, it cost me $80 to send it to the address they gave me in China. Then, my parcel WAS REFUSED in China and sent back to me. I wasted a lot of money with this company, and I am warning you their customer service is horrible. They don't care as long as they have your money.

Date of experience: January 9, 2018
yoins y. — YOINS Rep
over a year old

Dear AJ,

We are sorry to hear that.

If you find there is any quality problem or you think the products are not like as the pictures showed on our website. Could you please take and send some pictures about the different parts? If that is, we will charge for that.

We value our customer and hope that we can build a good communication with each other to solve the problem. Hope to hear from you again.

Kind regards.
Iris

GB
1 review
1 helpful vote
Follow Kim h.
Unfollow Kim h.
Send Message
Share Review
Report Review

Amazing service
January 11, 2018

No problems with any if my orders. The service is fab and the clothing is exactly want it describes x

Date of experience: January 9, 2018
yoins y. — YOINS Rep
over a year old

Dear Kim h.,

Thank you for your wonderful review.

The team here at Yoins is thrilled to hear such good feedback. Your affirmation is the greatest encouragement for our sincere effort. Thank you for choosing us and we will provide more beautiful and high-quality products for you in future.

Have a nice day.

Best regards,
Iris

Hong Kong
1 review
0 helpful votes
Follow Cath J.
Unfollow Cath J.
Send Message
Share Review
Report Review

Good
January 11, 2018

Nice fit nice material definitely use again. In fact I have already ordered something else...

Date of experience: January 9, 2018
yoins y. — YOINS Rep
over a year old

Dear Cath J.,

Thank you for your wonderful review.

The team here at Yoins is thrilled to hear such good feedback. Your affirmation is the greatest encouragement for our sincere effort. Thank you for choosing us and we will provide more beautiful and high-quality products for you in future.

Have a nice day.

Best regards,
Iris

GB
1 review
1 helpful vote
Follow Lianne B.
Unfollow Lianne B.
Send Message
Share Review
Report Review

Amazing
January 10, 2018

Fantastically quick service and excellent quality for very reasonable prices. Very satisfied customer.

Date of experience: January 9, 2018
yoins y. — YOINS Rep
over a year old

Dear Lianne B.,

Thank you for your wonderful review.

The team here at Yoins is thrilled to hear such good feedback. Your affirmation is the greatest encouragement for our sincere effort. Thank you for choosing us and we will provide more beautiful and high-quality products for you in future.

Have a nice day.

Best regards,
Iris

Australia
1 review
0 helpful votes
Follow Jane A.
Unfollow Jane A.
Send Message
Share Review
Report Review

Another amazing dress
January 9, 2018

Again I received another order that is Breathtaking I cant wait to wear it.
So beautiful the size is perfect and quality is 100%

Date of experience: January 8, 2018
yoins y. — YOINS Rep
over a year old

Dear Jane A.,

Thank you for your wonderful review.

The team here at Yoins is thrilled to hear such good feedback. Your affirmation is the greatest encouragement for our sincere effort. Thank you for choosing us and we will provide more beautiful and high-quality products for you in future.

Have a nice day.

Best regards,
Iris

GB
1 review
5 helpful votes
Follow Ellie j.
Unfollow Ellie j.
Send Message
Share Review
Report Review

Bought a dress I saw online. When it finally arrived after 1.5 months of waiting, it was NOTHING like the picture. Without exaggeration, it was like a baby had sewn two pieces of fabric together, it looked like a bin bag and thats putting it politely.
Would not recommend unless you want to resemble a bin bag for a dress.

Date of experience: January 8, 2018
yoins y. — YOINS Rep
over a year old

Dear Ellie j.,

We are so sorry to hear that you have a bad shopping experience from our company.

We will refund any items that you are not completely happy with when you return it to us in salable condition to our warehouse within 30 days of receipt. Due to hygiene reasons, we cannot offer refunds on pierced jewelry, underwear or swimwear, unless the items are visible defects. More details about return policy, you can refer to link, https://www.yoins.com/Yoins-Return-Policy-a-20.html.

If you are not satisfied with the items you received, we can arrange to exchange or refund. Please log into your account to click the button of " After sale " within 30 days and submit return application and we will reply within 24-48 hours. Please describe your problem and send us some photos of the defective parts, so that we can diagnose the problem quickly and provide you reasonable solution.

We value our customer and hope that we can build a good communication with each other to solve the problem. Hope to hear from you again.

Kind regards.
Iris

GB
1 review
0 helpful votes
Follow Joan R.
Unfollow Joan R.
Send Message
Share Review
Report Review

For a start YOINS is NOT a scam site, so relax if you are convinced it is, but there are problems with delivery timescales which are intensely frustrating, to say the very least! My order of Oct 28th did not make it for Christmas as hoped for and the excuses from YOINS agents were wearing thin. Eventually they conceded it may have been lost and I opted for a re-order of the same item at no cost to myself, YOINS did offer a full refund but I really wanted the item more than the money. Typically the original order turned up at last, at the beginning of the New Year, and I was delighted with it, exactly all I imagined it to be, but the replacement order had been dispatched the same day. It is a credit to YOINS that I offered to return that second order back to them when it arrived but they said to keep it as compensation for the problems I had with the first one. You really must admire that kind of customer service, so just be patient folks!

Date of experience: January 8, 2018
yoins y. — YOINS Rep
over a year old

Dear Joan R.,

Thank you for your detailed and actual comment.

We are glad to know that you are satisfied with our service. There are many mistakes due to the delay delivery. Delivery maybe delay due to public holidays, natural disasters and other irresistible factors. But anything will be clear after a good communication. Thank you for your chance to communicate with us and your understanding.We do our best to improve the service experience for customers. Hope you visit again.

Have a nice day!

Best regards,
Iris

Louisiana
1 review
1 helpful vote
Follow Rosemary S.
Unfollow Rosemary S.
Send Message
Share Review
Report Review

Not good
January 6, 2018

Been waiting 6 wks no shirt after reading reviews I'm worried no answers from CSI want my shirt or my money

Date of experience: January 6, 2018
yoins y. — YOINS Rep
over a year old

Dear Rosemary S.,

We are sorry to hear that.

In this case, could you please contact us via email(service@yoins.com), the live chat (https://www.yoins.com/Yoins-Contact-Us-a-33.html) or call us by 00852-21364966 ( 9:00 am to 6:00 pm GMT + 08:00 from Monday to Friday) to check your order?We sincerely apologize for the inconvenience this has caused you.

For any further assistance or necessity do not hesitate to contact us.

Best regards,
Iris.

Mississippi
1 review
0 helpful votes
Follow allison t.
Unfollow allison t.
Send Message
Share Review
Report Review

I highly recommend the overall buying experience with Yoins. I am a new customer and look forward to more shopping with Yoins.

Date of experience: January 5, 2018
yoins y. — YOINS Rep
over a year old

Dear allison t.,

Thank you for your wonderful review.

The team here at Yoins is thrilled to hear such good feedback. Your affirmation is the greatest encouragement for our sincere effort. Thank you for choosing us and we will provide more beautiful and high-quality products for you in future.

Have a nice day.

Best regards,
Iris

GB
3 reviews
0 helpful votes
Follow Sue P.
Unfollow Sue P.
Send Message
Share Review
Report Review

Reliable
January 6, 2018

Had query on 2nd order re postage time. Parcel delivered within original time allocation (ordered 4/12, delivered 29/12) - despite previous parcel taking a week from order to receipt.

Date of experience: January 4, 2018
yoins y. — YOINS Rep
over a year old

Dear Sue P.,

Thank you for your wonderful review.

We appreciate your trust on us. Your affirmation is the greatest encouragement for our sincere effort. Thank you for choosing us and we will provide more beautiful and high-quality products for you in future.

Have a nice day.

Best regards,
Iris

NL
1 review
2 helpful votes
Follow Torch T.
Unfollow Torch T.
Send Message
Share Review
Report Review

Stay AWAY from this company!

Items received have a horrible fit, as if put together by a 5 year old. No way to return the items. Customer service claims they need all sorts of information (pictures, all sorts of measurements etc.) before they accept a return that also refunds the shipping costs to Hong Kong. Clearly this is done to encourage the customer to give up on returning the items. Very unwise, and commercial suicide for this company, as you can read in all te reviews here.

Stay away from this terrible company!

And for Yoins if you read this: no need for yet another useless reply.

Date of experience: January 4, 2018
yoins y. — YOINS Rep
over a year old

Dear Torch T.,

We are so sorry to hear that you have a bad shopping experience from our company.

If you are not satisfied with the items you received, we can arrange to exchange or refund. Please log into your account to click the button of " After sale " within 30 days and submit return application and we will reply within 24-48 hours. Please describe your problem and send us some photos of the defective parts, so that we can diagnose the problem quickly and provide you reasonable solution.

The above steps are necessary. We need to determine the problem, according to the picture which you provide.So that we can give a reasonable solution about that and solve the issue as soon as possible.

About the size, if it is the matching size, we will describe that on the item page before you order.The size information will be showed after you choose the size More details about the size guide, please refer to the link, https://www.yoins.com/Yoins-Size-Guide-a-46.html.

Have you solved your issue?. For any assistance or necessity about your purchase, please do not hesitate to contact us.

Happy new year!

Best regards,
Yoins team

GB
1 review
0 helpful votes
Follow Lucy H.
Unfollow Lucy H.
Send Message
Share Review
Report Review

Excellent service and quick responses, thankyou. I have had many items from you guys and look forward to more.

Date of experience: January 4, 2018
yoins y. — YOINS Rep
over a year old

Dear Lucy H.,

Thank you for your wonderful review.

The team here at Yoins is thrilled to hear such good feedback. Your affirmation is the greatest encouragement for our sincere effort. Thank you for choosing us and we will provide more beautiful and high-quality products for you in future.

Have a nice day.

Best regards,
Yoins team

South Dakota
1 review
1 helpful vote
Follow Kaci W.
Unfollow Kaci W.
Send Message
Share Review
Report Review

It looks like I was lucky with my order. I did receive my order within about 3-4 weeks after placing it. A couple of the sweaters I had ordered were excellent quality for a pretty decent price. The other two items I had ordered weren't the quality or even same material I had expected; the one didn't even really look like the picture that they showed online. They still weren't ugly and I will wear them but they definitely reflected the quality you'd expect from REALLY cheap items and although they were on a good sale, they still weren't THAT cheap. I'm glad I used the size reference chart for each item because it is different for most. Since the company is based in China their sizes run a bit smaller than the US so it's important to check the size reference chart for each item. One thing I didn't like is when I went to write reviews on the items, YOINS reviews it first to see if they'll "Allow" it on their site; so keep in mind they filter those in their favor. The two shirts I didn't write a 5 star review for, the review never appeared on their website; I'm guessing they only allow positive reviews. I'm always scared to order things from out of the country so I depend on reviews. After seeing reviews on here I was honestly worried if I'd even receive my order; lucky for me, I did. Overall I had a decent experience with this company and hope if I ever try to order from them again that it will be the same or better.

Date of experience: January 3, 2018
yoins y. — YOINS Rep
over a year old

Dear Kaci W.,

Thank you for your detailed and actual comment.

We are glad to know that you are still satisfied with us as a whole. Anything will be clear after a good communication. Thank you for your chance to communicate with us and your understanding.We do our best to improve the service experience for customers. Hope you visit again.

Have a nice day!

Best regards,
Yoins team

From the business

Yoins aims to create comfortable, high quality, fashionable clothing, and make it available for everybody at an affordable price.

We think that the key to our success is a happy and satisfied customer. This is the reason why we focus on providing the best customer service.

So for any questions, welcome to contact us directly via the live chat (https://goo.gl/FomW47) at 7:30 am to 10:00 pm from Monday to Friday, message us(https://goo.gl/s84jN1) or Call us by 00852-21364966.

Any difficulty in contacting our customer service, please send us your order number and request via complain@yoins.com.

We will review the whole case and quickly resolve your problem. We are here to help you.


yoins.com
Founded in 2014
London
+53