website thubmnail of YOINS

YOINSReviews 1,604

3.2

On Sitejabber, businesses may not offer incentives or pay to remove reviews. Learn more about our Review Guidelines.

How would you rate YOINS?
grey star
grey star
grey star
grey star
grey star

YOINS Reviews Summary

YOINS has a rating of 3.2 stars from 1,604 reviews, indicating that most customers are generally satisfied with their purchases. Reviewers satisfied with YOINS most frequently mention customer service, good quality and live chat. YOINS ranks 3rd among General Apparel sites.

value
161
shipping
162
returns
39
quality
159

Instant Feedback

4,330 reviews

We monitor reviews for authenticity

Connecticut
1 review
0 helpful votes
Follow Amy M.
Unfollow Amy M.
Send Message
Share Review
Report Review

Smooth ordering
November 27, 2017

Had trouble changing my order last minute. Live chat was available to help very law at night (available 24 hours a day)
They helped me switch size order in time, a canceled shirt I changed my mind on and refunded that purchase almost immediately right before I decided to ship and confirm. Great customer service!

Date of experience: November 26, 2017
yoins y. YOINS Rep
over a year old

Dear Amy M.,

Thank you for your detailed and actual comment.

We are happy to know that you are satisfied with our service. Your approval and support are the biggest source of our progress.And we will provide more beautiful and high-quality products for you in future.

We look forward to your visit again.

Best regards,
Yoins team

California
1 review
1 helpful vote
Follow Robyn L.
Unfollow Robyn L.
Send Message
Share Review
Report Review

Bad clothes
November 26, 2017

Nothing fit right, a lot of the items were a different material then it showed and I also got the wrong item and they want me to pay to ship the right one out to me and also pay to ship the other one back. Bad customer service, not shopping from here again returned everything I ordered but one thing.

Date of experience: November 26, 2017
yoins y. YOINS Rep
over a year old

Dear Robyn L.,

We are sorry to hear that.

If you are not satisfied with the items you received, we can arrange to exchange or refund. Please log in the link (https://www.yoins.com/index.php?com=customer&t=orderList) within 30 days to submit return application and we will reply within 24-48 hours. Please describe your problem and send us some photos of the defective parts, so that we can diagnose the problem quickly and provide you reasonable solution.

About the wrong item, could you please take and send photos of them, showing us the different parts. We would appreciate if you could also provide us with some pictures of the shipping label, external packaging and tag size of this item. After we confirm the details, we will provide a reasonable solution to you. Please dont worry.

For any further assistance or necessity do not hesitate to contact us. Hope to hear from you again.

Best regards,
Yoins team

GB
1 review
3 helpful votes
Follow Lynne H.
Unfollow Lynne H.
Send Message
Share Review
Report Review

ORDERED TWO JUMPERS FROM THIS PLACE. THEY CANCELLED THE ORDER AND SAID THEY WOULD REFUND MY MONEY, AFTER 2 MONTHS I AM STILL WAITING FOR MY MONEY BACK AND IN THE MEANTIME THEY SET UP A DIRECT DEBIT AND TOOK FURTHER MONEY OUT OF MY ACCOUNT AND I HADNT ORDERED ANYTHING. THEY TELL ME THEY HAVE REFUNDED ME. THEY HAVNT AND THEY ARE TELLING ME TO SORT IT OUT MYSELF. VERY UNHELPFUL, STAY AWAY FROM THIS PLACE, THEY ARE APPALLING.

Date of experience: November 26, 2017
yoins y. YOINS Rep
over a year old

Dear Lynne H.,

We are sorry to hear that this misunderstanding caused.

We will transfer the money back to your original account if we cancel your order. And the refund will pass two steps in the process, our website and issuing bank.One of the key reasons that a credit card refund takes as long as it does is the number of steps involved in the refund process. Please pay attention to your account.

If you still can not check the refund after the date which we promised, could you please contact us again? We will check that for you. Anything will be clear after a good communication. You can contact us via email(service@yoins.com), the live chat (https://www.yoins.com/Yoins-Contact-Us-a-33.html) or call us by 00852-21364966 ( 9:00 am to 6:00 pm GMT + 08:00 from Monday to Friday). If you contact us via chat line or call us, please pay attention to the working time to avoid the unnecessary misunderstanding.

For any further assistance or necessity do not hesitate to contact us.

Best regards,
Yoins team

Nigeria
1 review
0 helpful votes
Follow Cecilia H.
Unfollow Cecilia H.
Send Message
Share Review
Report Review

Everyone should try YOINS
November 27, 2017

Everything about YOINS is simply outstanding. From the product quality to delivery, customer services and discounts... all flawless. I'm so happy to have discovered them and i'm telling everyone i know about their fascinating collection.

Date of experience: November 26, 2017
yoins y. YOINS Rep
over a year old

Dear Cecilia H.,

Thank you for your comment.

We are glad to know that you have a high opinion of our products and services. Your approval and support are the biggest source of our progress.And we will provide more beautiful and high-quality products for you in future.

We look forward to your visit again.

Best regards,
Yoins team

Texas
2 reviews
2 helpful votes
Follow Joel L.
Unfollow Joel L.
Send Message
Share Review
Report Review

Swift dealing
November 26, 2017

It was amazing shopping at yoins. I was looking for where to get my step sister a graduation gift urgently and decided to try out yoins. I was pleased with my experience. Thanks you!

Date of experience: November 25, 2017
yoins y. YOINS Rep
over a year old

Dear Joel L.,

Thank you for shopping Yoins.

Your affirmation is the greatest encouragement for our sincere effort. Thank you for choosing us and we will provide more beautiful and high-quality products for you in future.

Have a nice day.

Best regards,
Yoins team

Israel
1 review
0 helpful votes
Follow Christine T.
Unfollow Christine T.
Send Message
Share Review
Report Review

Although my order was delayed Yoins customer service department kept me informed at all times.
Please say thank you to Miffy.

Date of experience: November 25, 2017
yoins y. YOINS Rep
over a year old

Dear Christine T.,

Thank you for your comment.

We are glad to know that you have a good experience shopping with us.We are sorry about the delay delivery, and we do our best to improve this issue. Thank you for your feedback and understanding.If you have any assistance or need, please feel free to contact us.

Looking forward to your visit again.

Best regards,
Yoins team

Uruguay
1 review
0 helpful votes
Follow Maria F.
Unfollow Maria F.
Send Message
Share Review
Report Review

Excellent atention
November 25, 2017

An item was delayed and the personnel contacted me in many moments to keep me up informed.
Very grateful for the help received.

Date of experience: November 24, 2017
yoins y. YOINS Rep
over a year old

Dear Maria F.,

Thank you for your comment.

We are glad to know that you have a good experience shopping with us. We are sorry about the delay delivery, and we do our best to improve this issue. Thank you for your feedback and understanding.If you have any assistance or need, please feel free to contact us.

Looking forward to your visit again.

Best regards,
Yoins team

Denmark
1 review
0 helpful votes
Follow Kathy W.
Unfollow Kathy W.
Send Message
Share Review
Report Review

Dealt with Bradley before and he is vey efficient and dealt with my query again. Well done again and thank you. Yoins are well recommended.

Date of experience: November 24, 2017
yoins y. YOINS Rep
over a year old

Dear Kathy W.,

Thank you for your comment.

We are happy to know that you are satisfied with our service. Your approval and support are the biggest source of our progress.And we will provide more beautiful and high-quality products for you in future.

We look forward to your visit again.

Best regards,
Yoins team

Arizona
2 reviews
0 helpful votes
Follow Maxwell J.
Unfollow Maxwell J.
Send Message
Share Review
Report Review

I will be ordering again
November 24, 2017

It was an amazing experience shopping from yoins, this is not my first time of shopping online, but this seems to be the best experience so far. I was thinking of what to buy for my girlfriend as her birthday gift before the thought of buying her a new dress came up, due to my busy schedule I resorted to buying the dress online. I came across yoins and place an order, the price was fair enough and the delivery was super fast, I will definitely be ordering more items from this store soon because a trial with them has definitely convinced me.

Date of experience: November 23, 2017
yoins y. YOINS Rep
over a year old

Dear Maxwell J.,

Thank you for your detailed and actual comment.

We are glad to know that you have a good experience shopping with us. Your affirmation is the greatest gift for our sincere effort. Thank you for choosing us and we will provide more beautiful and high-quality products for you in future.

Have a nice day.
Best regards,
Yoins team

Georgia
1 review
0 helpful votes
Follow Kristi P.
Unfollow Kristi P.
Send Message
Share Review
Report Review

Chat
November 24, 2017

The chat with Bradley was very helpful and insightful! He satisfied my needs with the chat! Thx for your help!

Date of experience: November 23, 2017
yoins y. YOINS Rep
over a year old

Dear Kristi P.,

Thank you for your comment.

We are happy to know that you are satisfied with our service. Your approval and support are the biggest source of our progress.And we will provide more beautiful and high-quality products for you in future.

We look forward to your visit again.

Best regards,
Yoins team

Pakistan
1 review
0 helpful votes
Follow Ariana R.
Unfollow Ariana R.
Send Message
Share Review
Report Review

Loved it!
November 24, 2017

3. I am a regular customer of Yoins.com and so far I have found that whatever I have bough till this date is worth of my money. I ordered various products from time to time from clothes to foot wears, jewelry to beauty products, I am always satisfied with the quality and timing. The delivery of products is never late and the amount of money they take out of my bank account is, I think, worthy enough. Whatever I have bought, all the items are in their perfect shape. A worry free shopping it is. So far I have not regretted shopping from Yoins.com.

Date of experience: November 23, 2017
yoins y. YOINS Rep
over a year old

Dear Ariana R.,

Thank you for your comment.

We are glad to know that you are satisfied with our products and service. Your approval and support are the biggest source of our progress.And we will provide more beautiful and high-quality products for you in future.

We look forward to your visit again.

Best regards,
Yoins team

New York
1 review
1 helpful vote
Follow Amber W.
Unfollow Amber W.
Send Message
Share Review
Report Review

Now they lie
November 22, 2017
Updated review

Yoins just responded and said they dont cancel orders unceremoniously. I wish I could post media on this site. I would post a copy of the email they sent saying they canceled my order, then I post a copy of my credit card statement showing where they took the money from my account. They have blocked my access to Facebook and Instagram so I cant post reviews of their poor service. Then they respond back with statements like we dont do this, but yet I havent had a one on one communication with anyone from Yoins. My emails and inquiries to them go unanswered. The purpose Im posting this review is hopefully to prevent the next person that is thinking about ordering from them, from getting ripped off.

Date of experience: November 22, 2017
yoins y. YOINS Rep
over a year old

Dear Amber W.,

We are sorry about that.

If the estimated delivery date which we promised is delayed, we will send emails asking you whether you want to continue waiting. Otherwise, the system would cancel the order automatically if we cannot receive any responds from you with twice emails connected. This function is set to avoid the unnecessary misunderstanding caused due to the long processing time of this order. We will arrange the full refund to you if we cancel your order, so that you can reorder the items which in stock.

We value our customer and hope that we can build a good communication with each other to solve the problem. Welcome to send email to us and check the order.

For any further assistance or necessity do not hesitate to contact us.

Best regards,
Yoins team


Fraudulent
November 20, 2017
Previous review

I would give them a 0 if I could, but there isnt that option. DO NOT order from this company. They will take your money and then cancel your order for some reason or other. I have still yet to get a refund and I am now going through my credit card company to fight them for my money back on product I never received.

Date of experience: November 20, 2017
Greece
1 review
3 helpful votes
Follow Martha V.
Unfollow Martha V.
Send Message
Share Review
Report Review

Don't waist your money
November 22, 2017

I'm a frequent on line shopper who has shopped from many different sites yet, I have never experienced such an ignorant customer service approach.
I've ordered an item a week ago.My payment was confirmed instantly but I was never informed of its arrival time. I have messaged and tried their live chat services twice, and was ignored at both of my attempts!
I find this very disappointing.As a consumer I feel that they are obliged to update their customers with information on their purchases in order to reassure them that their money was not theft!
I wish I had checked their reviews prior to my purchase as I see now that there are several incidents similar to mine.

Date of experience: November 22, 2017
yoins y. YOINS Rep
over a year old

Dear Martha V.,

We are sorry to hear that the misunderstanding caused.

We will inform you via email when your order was successful.The email will inform you about the estimated shipping date.If you can not find the email, could you check your junk mail, maybe the out-of items inform emails has been range as the advertising emails.

Due to the time difference between the countries, if you contact us via chat line or call us, please pay attention to the working time to avoid the unnecessary misunderstanding.Our working time is 9:00 am to 6:00 pm GMT + 08:00 from Monday to Friday.

In addition, you also can track the status of your order via the path,"My account-View order-Order status”.

For any further assistance or necessity do not hesitate to contact us.

Best regards,
Yoins team

Texas
1 review
2 helpful votes
Follow Marcella W.
Unfollow Marcella W.
Send Message
Share Review
Report Review

Love the clothes!
November 22, 2017

I loved the clothes! I have received alot of compliments, prices are awesome too! The one negative is how long it took to receive 4 weeks. Thank you yoins I will be shopping again

Date of experience: November 21, 2017
yoins y. YOINS Rep
over a year old

Dear Marcella W.,

Thank you for your detailed and actual comment.

We are happy to know that you are satisfied with our products and service. Your approval and support are the biggest source of our progress.And we will provide more beautiful and high-quality products for you in future.

We look forward to your visit again.

Best regards,
Yoins team

Australia
1 review
4 helpful votes
Follow Ishca G.
Unfollow Ishca G.
Send Message
Share Review
Report Review

Worst company EVER
November 21, 2017

Worst company EVER!. Charged and waited for product. Months passed, emails sent, a week later was told dress out of stock and would I prefer something else or to wait longer?. Chose another product as I live in the tropics and won't be able to wear the dress for another six months. Heard no reply, another month passed and I get the first order.? WTF? So so appalled at the poor customer service, the fact there is no contact number, the quality and size of the dress is also two sizes too small. Do yourself a favour and just don't!

Date of experience: November 21, 2017
yoins y. YOINS Rep
over a year old

Dear Ishca G.,

We are sorry to hear that you had a bad experience about shopping with us.

Due to the hot sale time period, many of the items were ordered and paid at the same time by several customers what caused stock limitation. The system will inform you that about the date of predicted restock, so that you can process your order reasonably. In addition, we describe the predicted date of the needs time to process the data, so that we can not inform you at the purchase time.

In addition, if you are not satisfied with the items you received, we can arrange to exchange or refund. Please log in the link (https://www.yoins.com/index.php?com=customer&t=orderList) within 30 days to submit return application and we will reply within 24-48 hours. Please describe your problem and send us some photos of the defective parts, so that we can diagnose the problem quickly and provide you reasonable solution.

Because the time difference between the countries, it takes 24 hours to reply to your request. If you have contacted us, we will respond you as soon as possible.We are sorry to keep you waiting. Here is our contact number, 00852-21364966 ( 9:00 am to 6:00 pm GMT + 08:00 from Monday to Friday). If you call us, please pay attention the working time so that to avoid the unnecessary misunderstanding.

For any further assistance or necessity do not hesitate to contact us.

Best regards,
Yoins team

Canada
1 review
2 helpful votes
Follow Marie W.
Unfollow Marie W.
Send Message
Share Review
Report Review

I would not recommend this company, I ordered 10 weeks ago and my card was immediately charged however I still have no received a tracking number and have not recieved my package. I tried messaging them on their Facebook page and just recieved an automated message that was not helpful at all. NOT RECCOMENDED

Date of experience: November 20, 2017
yoins y. YOINS Rep
over a year old

Dear Marie W.,

We are sorry to hear that.

In this case, could you please contact us via email(service@yoins.com), the chat line(https://secure.livechatinc.com/licence/7243681/open_chat.cgi?groups=1) or call us by 00852-21364966 ( 9:00 am to 6:00 pm GMT + 08:00 from Monday to Friday). If you contact us via chat line or call us, please pay attention to the working time to avoid the unnecessary misunderstanding.

In addition, you also can track the status of your order according to the path,”My account-View order-Order status”.

Besides, here is the shipping policy, we hope that is helpful for you. Https :// www.yoins. Com/Yoins-International-Deliveries-a-9. Html.

For any further assistance or necessity do not hesitate to contact us.

Best regards,
Yoins team

GB
1 review
2 helpful votes
Follow annie d.
Unfollow annie d.
Send Message
Share Review
Report Review

I ordered 4 crossover jumpers and the batwing with the flower plus a V neck jumper. They arrived after the 2nd time of ordering, the first order never came but I did get a refund... however... undeterred I ordered the same things again and now I wish I hadn't!
They arrived and the quality is absolutely AWFUL! The crossover jumpers are all too short and they ride up. I am not a big woman, but I wanted them oversized so ordered XXL, they are STILL too short, NOTHING like the photos at all and the V neck I just threw away, it was paper thin, I would be embarrassed to give it to a charity shop it was really THAT BAD! Don't order from Yoins you will be dissappointed. Interesting that all the positive reviews are in pidgeon English...! I wonder who wrote them?

Date of experience: November 20, 2017
yoins y. YOINS Rep
over a year old

Dear annie d.,

We are sorry to hear that.

We will refund any items that you are not completely happy with when you return it to us in salable condition to our warehouse within 14 days of receipt. Due to hygiene reasons, we cannot offer refunds on pierced jewelry, underwear or swimwear, unless the items are visible defects. More details about return policy, you can refer to link, https://www.yoins.com/Yoins-Return-Policy-a-20.html.

If you are not satisfied with the items you received, we can arrange to exchange or refund. Please log in the link (https://www.yoins.com/index.php?com=customer&t=orderList) within 30 days to submit return application and we will reply within 24-48 hours. Please describe your problem and send us some photos of the defective parts, so that we can diagnose the problem quickly and provide you reasonable solution.

About the size issue, the specific measurement of the clothes is different and they depend on the style and design.To avoid the situation of misunderstanding, we provide this information on the website. The specific garment size will be shown when you just click the size button on each item page. Moreover, there is a size guide on our website to share some tips to help you choose the right size on YOINS. You can refer to the link, https://www.yoins.com/Yoins-Size-Guide-a-46.html.

For any further assistance or necessity do not hesitate to contact us.

Best regards,
Yoins team

GB
1 review
3 helpful votes
Follow Jenny B.
Unfollow Jenny B.
Send Message
Share Review
Report Review

Apalling
November 17, 2017

Dont waste your time or money with this company. Still waiting for a refund 4 weeks after returning item and providing proof of postage. They dont answer your emails and are full of excuses if they do. Clothes are poor quality. They market them well, dont be drawn in.

Date of experience: November 17, 2017
yoins y. YOINS Rep
over a year old

Dear Jenny B.,

We are sorry to hear that.

If you have returned the items to us, please provide the tracking number and tracking link to us. If our wearhouse have received the package, we will refund to you as soon as possible.
Due to the time difference between the countries, it takes 24 hours to reply to your request. We apologize that you have to wait, and we try our best to improve the service level and product quality. If you have contacted us, we will respond you as soon as possible.(It may be delayed when on weekends)

Anything will be clear after a good communication. Hope to hear you again.

Best regards,
Yoins team

GB
1 review
0 helpful votes
Follow Aubrey M.
Unfollow Aubrey M.
Send Message
Share Review
Report Review

I placed my order for a while and knowing that one item is out of stock so I patiently waited but eventually run out of patient so I decided to chat online with the customer service. A staff, Bradley solved my issue very efficiently and happy with the outcome! Thank you and will use YOINS again if my order arrived as promised!

Date of experience: November 17, 2017
yoins y. YOINS Rep
over a year old

Dear Aubrey M.,

We are glad to hear that.

Your affirmation is the greatest gift for our sincere effort. Thank you for your chance to communicate with us and your understanding.We do our best to improve the service experience for customers. Hope you visit again.

Have a nice day!

Best regards,
Yoins team

District of Columbia
1 review
1 helpful vote
Follow Tammy S.
Unfollow Tammy S.
Send Message
Share Review
Report Review

Item purcheses
November 16, 2017

I ordered two items, and had issues with both. The first ordered was half way shipped but with the wrong size due to them saying "my size was not available." When under the purchased it showed the size item available. The second order was COMPLETELY out of stock. However, it showed IN STOCK under the item. They seem to have great clothes HOWEVER the structure of the site is not up to date with bad structure. DISAPPOINTED bc they seem to have great clothing.

Date of experience: November 16, 2017
yoins y. YOINS Rep
over a year old

Dear Tammy S.,

Thank you for your feedback and we sincerely apologize for the inconvenience this has caused you.

Due to the hot sale time period, many of the items were ordered and paid at the same time by several customers what caused stock limitation. The system will inform you that about the date of predicted restock, so that you can process your order reasonably. We are sorry for the inconvenience.

In this case, we have a suggestion to share with you. You can confirm the stock of goods via chat line(https://secure.livechatinc.com/licence/7243681/open_chat.cgi?groups=1), during 9:00 am to 6:00 pm GMT + 08:00 from Monday to Friday. Please pay attention to the working time to avoid the unnecessary misunderstanding.

Hope to hear you again.

Best regards,
Yoins team

From the business

Yoins aims to create comfortable, high quality, fashionable clothing, and make it available for everybody at an affordable price.

We think that the key to our success is a happy and satisfied customer. This is the reason why we focus on providing the best customer service.

So for any questions, welcome to contact us directly via the live chat (https://goo.gl/FomW47) at 7:30 am to 10:00 pm from Monday to Friday, message us(https://goo.gl/s84jN1) or Call us by 00852-21364966.

Any difficulty in contacting our customer service, please send us your order number and request via complain@yoins.com.

We will review the whole case and quickly resolve your problem. We are here to help you.


yoins.com
Founded in 2014
London
+53