website thubmnail of YOINS

YOINSReviews 1,604

3.2

On Sitejabber, businesses may not offer incentives or pay to remove reviews. Learn more about our Review Guidelines.

How would you rate YOINS?
grey star
grey star
grey star
grey star
grey star

YOINS Reviews Summary

YOINS has a rating of 3.2 stars from 1,604 reviews, indicating that most customers are generally satisfied with their purchases. Reviewers satisfied with YOINS most frequently mention customer service, good quality and live chat. YOINS ranks 3rd among General Apparel sites.

value
161
shipping
162
returns
39
quality
159

Instant Feedback

4,330 reviews

We monitor reviews for authenticity

Canada
2 reviews
0 helpful votes
Follow Bre S.
Unfollow Bre S.
Send Message
Share Review
Report Review

My resent purchase was just how I hoped it would look. The fit was great, the size is very close to regular can/us sizes. Very pleased with my purchase.

Date of experience: December 17, 2017
yoins y. YOINS Rep
over a year old

Dear Bre S.,

Thank you for your comment.

We are glad to know that you have a good experience shopping with us. Your approval and support are the biggest source of our progress.And we will provide more beautiful and high-quality products for you in future.

We look forward to your visit again.

Best regards,
Yoins team

Ohio
1 review
3 helpful votes
Follow alison v.
Unfollow alison v.
Send Message
Share Review
Report Review

If I could give less than one star I would. Did not receive merchandise. Still fighting to get my money back..

Date of experience: December 17, 2017
yoins y. YOINS Rep
over a year old

Dear alison v.,

We are sorry to hear that.

In this case, could you please contact our customer service to check your order? You can contact us via email(service@yoins.com), the live chat (https://www.yoins.com/Yoins-Contact-Us-a-33.html) or call us by 00852-21364966 ( 9:00 am to 6:00 pm GMT + 08:00 from Monday to Friday) to check your order? If you contact us via chat line or call us, please pay attention to the working time to avoid the unnecessary misunderstanding.

In addition, you also can check the status of your order according to the path,”My account-View order-Order status”.

For any further assistance or necessity, please do not hesitate to contact us.

Hope to hear from you.

Kind regards.
Yoins Team

GB
1 review
1 helpful vote
Follow Deb J.
Unfollow Deb J.
Send Message
Share Review
Report Review

Colour blind
December 17, 2017

You take pot luck with what u order from this company the colour arnt as stated I ordered a charcoal grey jumpers they sent me brown insisting it was dark grey. I would have gladly sent it back but they never offered me the option they just kept saying it was dark grey!

Date of experience: December 17, 2017
yoins y. YOINS Rep
over a year old

Dear Deb J.,

We are so sorry to hear that.

If you are not satisfied with the items you received, we can arrange to exchange or refund. Please log in your account to click the button of " After sale " within 30 days and submit return application and we will reply within 24-48 hours. Please describe your problem and send us some photos of the defective parts, so that we can diagnose the problem quickly and provide you reasonable solution.

In addition, you can contact us via email(service@yoins.com), the live chat (https://www.yoins.com/Yoins-Contact-Us-a-33.html) or call us by 00852-21364966 ( 9:00 am to 6:00 pm GMT + 08:00 from Monday to Friday) to check your order? If you contact us via chat line or call us, please pay attention to the working time to avoid the unnecessary misunderstanding.

Hope to hear from you.

Kind regards.
Yoins Team

Canada
1 review
4 helpful votes
Follow Lise L.
Unfollow Lise L.
Send Message
Share Review
Report Review

I ordered some goods on November 3rd, writing several times after 5 weeks awaiting, they ask to check... at the local postal office... After 7 weeks I sent the message that I am not any longer interested in the item I ordered and asked to be reimbursed., again they are asking me to check with my local postal office. Bad... really disappointing.
I would never recommend this store.

Date of experience: December 14, 2017
yoins y. YOINS Rep
over a year old

Dear Lise L.,

We are sorry to hear that you have a bad experience about shopping with us and we sincerely apologize for the inconvenience caused.

Since we are shipping through logistics companies, we cannot control your order shipping. However, we will be responsible for your order, please don't worry.If you still cannot receive your order after the post office, please contact us again and we will process the issue to you first.

We are sorry about that we cannot solve the problem for you in time. You can try to contact us directly via the live chat (https://www.yoins.com/Yoins-Contact-Us-a-33.html) or call us by 00852-21364966 at 9:00 am to 6:00 pm GMT + 08:00 from Monday to Friday.If you contact us via chat line or call us, please pay attention to the working time to avoid the unnecessary misunderstanding.

In addition, you also can check the status of your order according to the path, ”My account-View order-Order status”.

Best regards,
Yoins team

Gibraltar
1 review
2 helpful votes
Follow Sonia R.
Unfollow Sonia R.
Send Message
Share Review
Report Review

Disapointed
December 14, 2017

Wrong size and I can't use for my xmas party very
Disapointed will not order again and on top they wanted to say i was wrong as i ordered x4 tops size L and x2 came size L and x2 size XL and they said it the same

Date of experience: December 14, 2017
yoins y. YOINS Rep
over a year old

Dear Sonia R.,

We are sorry to hear the misunderstanding caused.

According to the European and Asian sizes different the size you choose in fact may be different from the size on the item's label. To avoid the situation of misunderstanding, we provide this information on the website before you order.The specific garment size will be shown when you just click the size button on each item page. Moreover, there is a size guide on our website to share some tips to help you choose the right size on YOINS. You can refer to the link, https://www.yoins.com/Yoins-Size-Guide-a-46.html.

In addition, if you find the size of the product is different from the details showed on the website, please take and send photos of the measurement to us, we will charge if the error is over 3cm.In addition, you also can log in YOINS account on the computer(My Account—View Orders) to submit return or exchange application, we will reply within 24-48 hours.

Hope to hear from you.

Best regards,
Yoins team

Poland
1 review
3 helpful votes
Follow Moni M.
Unfollow Moni M.
Send Message
Share Review
Report Review

Order, payment, no goods
December 14, 2017

I ordered there some goods in October, asking, writing several times after 5-7 weeks awaiting, they ask to check... at the local postal office... After 7 weeks I sent the message that I am not any longer interested at items I ordered several weeks before. Bad... really disapointing.
I would never recommend this store. And this is first opinion in my life such negative about a e-store.

Date of experience: December 14, 2017
yoins y. YOINS Rep
over a year old

Dear Moni M.,

We are sorry to hear that you have a bad experience about shopping with us and we sincerely apologize for the inconvenience caused.

Since we are shipping through logistics companies, we cannot control your order shipping. However, we will be responsible for your order, please don't worry.If you still cannot receive your order after the post office, please contact us again and we will process the issue to you first.

We are sorry about that we cannot solve the problem for you in time. You can try to contact us directly via the live chat (https://www.yoins.com/Yoins-Contact-Us-a-33.html) or call us by 00852-21364966 at 9:00 am to 6:00 pm GMT + 08:00 from Monday to Friday.If you contact us via chat line or call us, please pay attention to the working time to avoid the unnecessary misunderstanding.

In addition, you also can check the status of your order according to the path, ”My account-View order-Order status”.

Best regards,
Yoins team

GB
1 review
1 helpful vote
Follow Victoria T.
Unfollow Victoria T.
Send Message
Share Review
Report Review

Shoddy
December 13, 2017

I placed an order for £50 worth of items in August as I was going on a winter holiday in October, I was assured this was plenty of time for the items to be delivered. Despite several attempts to contact them the order hadnt arrived by late September so I contact them, I was advised that they thought the items had been lost could I check with post office etc this was done and no order. I was then advised that I could have a refund or the items would be resent, as my holiday was approaching and I realised they wouldnt arrive I asked for a refund.
Upon returning from holiday the packages had been sent and held at the post office, I returned these to a cost of £15.
Its now December and I still havent had a refund and get an offer of £28.
Shoddy company and ridiculous customer service, avoid at all costs

Date of experience: December 13, 2017
yoins y. YOINS Rep
over a year old

Dear Victoria T.,

We are sorry to hear that.

We check that your order has been split three packages and they all have been shipped.

Two packages of them you have received, but you returned them to us. Based on the principle of the supremacy of customers, we gave priority to arrange a refund for you when we received a proof of the returns yesterday. As you paid through credit card, the refund will show in 7-14 business days. Please check your account later. One of the key reasons that a credit card refund takes as long as it does is the number of steps involved in the refund process.

In addition, about another order, if you have contacted our customers, they will check and process the issue for you as soon as possible, please don't worry. Due to the time difference between the countries, It takes 24 hours to reply to your request. You also can contact us directly via the live chat (https://www.yoins.com/Yoins-Contact-Us-a-33.html) or call us by 00852-21364966 at 9:00 am to 6:00 pm GMT + 08:00 from Monday to Friday.If you contact us via chat line or call us, please pay attention to the working time to avoid the unnecessary misunderstanding.

We apologize for the inconveniences caused. For any inquiries, please feel let us know.

Best regards,
Yoins team

Ireland
1 review
0 helpful votes
Follow Ash R.
Unfollow Ash R.
Send Message
Share Review
Report Review

Email with joshy
December 13, 2017

Fantastic choice of different clothes and styles. Prices are unbelievably brilliant. I can't wait until they upload more different new styles. Always the best app for new fashion

Date of experience: December 12, 2017
yoins y. YOINS Rep
over a year old

Dear Ash R.,

Thank you for shopping Yoins.

We are glad to hear that you have a high opinion of our products and services. Your affirmation is the greatest encouragement for our sincere effort. Thank you for choosing us and we will provide more beautiful and high-quality products for you in future.

Have a nice day.

Best regards,
Yoins team

Cabo Verde
1 review
0 helpful votes
Follow Denise C.
Unfollow Denise C.
Send Message
Share Review
Report Review

Thanks to Yoins
December 13, 2017

My order had to be canceled because of the address, however I was reimbursed in 3 days.

I always buy at Yoins... I really like the pieces.

Thank you very much Yoins for total availability.

Date of experience: December 12, 2017
yoins y. YOINS Rep
over a year old

Dear Denise C.,

Thank you for shopping Yoins.

We are glad to hear that you have a high opinion of our products and services. Your affirmation is the greatest encouragement for our sincere effort. Thank you for choosing us and we will provide more beautiful and high-quality products for you in future.

Have a nice day.

Best regards,
Yoins team

Australia
1 review
2 helpful votes
Follow melissa l.
Unfollow melissa l.
Send Message
Share Review
Report Review

Terrible service
December 12, 2017

Ordered a top, they asked for a confirmation but no link worked and I couldnt contact them. They were happy to take the money and Ive tried to contact them but have had no reply and no item! I have no tracking details and no idea if I'll ever see the item, Worst service.

Date of experience: December 12, 2017
yoins y. YOINS Rep
over a year old

Dear melissa l.,

We are sorry to hear that the understanding caused.

We will send you a confirm email when your order was successful. You can click the link in email to jump to the confirmation page.If you do not modify the order information, we will default the order information is correct, and will arrange delivery as soon as possible.If you want to modify the information of your order, please contact our customer service and they will do that for you.

Due to the time difference between the countries, It takes 24 hours to reply to your request. We apologize that you have to wait, and we try our best to improve the service level.

Kind regards.
Yoins Team

California
1 review
3 helpful votes
Follow Monica F.
Unfollow Monica F.
Send Message
Share Review
Report Review

Bull$#*!!
December 12, 2017

First time i ordered... And its Been two months and i haven't receive anything... still on china wow!
So bad...

Date of experience: December 11, 2017
yoins y. YOINS Rep
over a year old

Dear Monica F.,

We are sorry to hear that,

In this case, could you please contact us via email(service@yoins.com), the live chat(https://www.yoins.com/Yoins-Contact-Us-a-33.html) or call us by 00852-21364966 ( 9:00 am to 6:00 pm GMT + 08:00 from Monday to Friday) to check your order?

Kind regards.
Yoins Team

GB
1 review
2 helpful votes
Follow Dawn S.
Unfollow Dawn S.
Send Message
Share Review
Report Review

Not received
December 11, 2017

Odered 2 dressers had my money and did not receive then email no reply contacted paypal got no reply from them

Date of experience: December 11, 2017
yoins y. YOINS Rep
over a year old

Dear Dawn S.,

We are sorry to hear that.

Due to the time difference between the countries, It takes 24 hours to reply to your request. We apologize that you have to wait, and we try our best to improve the service level.

We are sorry about that we cannot solve the problem for you in time. You can try to contact us directly via the live chat (https://www.yoins.com/Yoins-Contact-Us-a-33.html) or call us by 00852-21364966 at 9:00 am to 6:00 pm GMT + 08:00 from Monday to Friday.If you contact us via chat line or call us, please pay attention to the working time to avoid the unnecessary misunderstanding.

In addition, you also can check the status of your order according to the path, ”My account-View order-Order status”.

Hope to hear from you.

Best regards,
Yoins team

GB
1 review
3 helpful votes
Follow Alanna F.
Unfollow Alanna F.
Send Message
Share Review
Report Review

Scammers
December 11, 2017

Total scammers you can't return items. My order didn't fit but in order to receive a return form you have to submit images of the item so i sent a screen grab of my order obviously i'm not going to take a picture of me in an order that doesn't fit. They refused my request for a returns form! No explanation! $50 spend and no help from them! Total scam

Date of experience: December 11, 2017
yoins y. YOINS Rep
over a year old

Dear Alanna F.

We are sorry to hear that.

If you are not satisfied with the items you received, we can arrange to exchange or refund. Please log into your account to click the button of " After sale " within 30 days and submit return application and we will reply within 24-48 hours. Please describe your problem and send us some photos of the defective parts, so that we can diagnose the problem quickly and provide you reasonable solution.

All the steps above are needed to confirm the information about your order to avoid the unnecessary misunderstanding. And we do our best to process and refund for you as soon as possible.

Hope you can understand.

Best regards,
Yoins team

California
1 review
1 helpful vote
Follow Ayesha F.
Unfollow Ayesha F.
Send Message
Share Review
Report Review

Awful Company
December 8, 2017

I received something I did not order. Upon emailing their customer service (TWICE) that I was mailed the wrong item, I was told after 3 weeks that YOINS "was sorry I wasn't pleased with the item I ordered. You will have to pay shipping costs to get a refund."

This is the worst retailer I have ever encountered. Not only did they send the wrong item, they won't admit to it, and they won't even cover the international costs to return their item to them. Just awful customer service.

I have taken pictures and sent them to your customer service - that's when they said we will give you 50% refund.

Date of experience: December 7, 2017
yoins y. YOINS Rep
over a year old

Dear Ayesha F.,

We are sorry to hear that the misunderstanding caused.

If you find that you have received a wrong item, please take and send us some photos about the different parts, so that we can make a record for you and arrange a free resend or a full refund of this item to you.In addition, you also can log in the link (https://www.yoins.com/index.php?com=customer&t=orderList) within 30 days to submit an application and we will reply within 24-48 hours. Please describe your problem and send us some photos of the defective parts, so that we can diagnose the problem quickly and provide you reasonable solution.

This misunderstanding caused maybe due to we didn't describe the problem clearly through the process of communication.We apologize for the inconveniences caused.We value our customer and hope that we can build a good communication with each other to solve the issue. Hope to hear from you again.

Kind regards.
Yoins Team

Iowa
1 review
0 helpful votes
Follow Kristin E.
Unfollow Kristin E.
Send Message
Share Review
Report Review

I ordered a sweater from this company on 10-30. It is now 12-7 and I STILL HAVE NOT RECEIVED MY SHIPMENT! YOINS WASTED NO TIME PROCESSING MY PAYMENT. I HAVE REPEATEDLY EMAILED THIS COMPANY TO CHECK STATUS. IT SAYS IT WAS SHIPPED ON 11-10. I WILL NEVER DO BUSINESS WITH YOINS AGAIN! THEY ARE THE MOST INCOMPETENT PEOPLE I HAVE EVER SEEN.

Date of experience: December 7, 2017
yoins y. YOINS Rep
over a year old

Dear Kristin E.,

We are sorry to hear that.

The shipping term depends on the shipping method and region. More details of the International Deliveries, please refer to the link, https://www.yoins.com/Yoins-International-Deliveries-a-9.html.

In addition, you can track the status of your order in your account.If you have any doubt, please contact us directly via the live chat (https://www.yoins.com/Yoins-Contact-Us-a-33.html) or call us by 00852-21364966 at 9:00 am to 6:00 pm GMT + 08:00 form Monday to Friday.If you contact us via chat line or call us, please pay attention to the working time to avoid the unnecessary misunderstanding.

Due to we are not responsible for transport.And we ship the order by the logistics company.We are sorry to keep you waiting and we do our best to improve this issue.

For any further assistance or necessity do not hesitate to contact us.

Kind regards.
Yoins Team

New York
1 review
0 helpful votes
Follow Yichen L.
Unfollow Yichen L.
Send Message
Share Review
Report Review

Bad shopping experience
December 6, 2017

First, the clothes took 1 month to arrive, they send their products from China after receiving the order. I asked to cancel it but they insist to send to my place. Second, after I received them, the clothes quality is not good and I made return. It's been 2-3 days, YOINS costumer service haven't contact me yet, and the phone on the internet is also failed, too. The management of the company is weird and loose, I am afraid that they are going to close or something else. And really regret to buy things on this website.

Date of experience: December 6, 2017
yoins y. YOINS Rep
over a year old

Dear Yichen L.,

We are sorry to hear that.

Due to we are not responsible for transport.And we ship the order by the logistics company.So that we cannot control the shipping process, and cancel your order if your order has been shipped. Hope you can understand.

In addition, if you are not satisfied with the items you received, or you think the product is not like as the picture shows, we can arrange to exchange or refund. You can log in the link (https://www.yoins.com/index.php?com=customer&t=orderList) within 30 days to submit return application by yourself and we will reply within 24-48 hours. Please describe your problem and send us some photos of the defective parts, so that we can diagnose the problem quickly and provide you reasonable solution.

You can contact us directly via the live chat (https://www.yoins.com/Yoins-Contact-Us-a-33.html) or call us by 00852-21364966 at 9:00 am to 6:00 pm GMT + 08:00 form Monday to Friday. But if you contact us via chat line or call us, please pay attention to the working time to avoid the unnecessary misunderstanding.

Kind regards.
Yoins Team

GB
1 review
0 helpful votes
Follow hannah b.
Unfollow hannah b.
Send Message
Share Review
Report Review

AVVOOIIIDDDDDD
December 6, 2017

Honestly, do not touch this company with a barge pole!

Quality of the clothes is terrible. Nothing like the photos. Takes ages to arrive as well... months. One of the items wasn't in stock at the time of order so I cancelled the item. 3 months later it just turns up randomly the same day I received a shipping notification email. It's a battle to try to get customer service to understand. Basically they are saying I'm making it up because they can't find any cancellation emails, I did it via an online portal that their email took me to. They said I can get a refund if I return it but it's frustrating to not only have money taken without authorization but that I have to be out of pocket to return it.

Customer service takes dayyyyyssss to respond and pretty much say the same thing everytime.

Warning again... do not buy anything from this company!

Date of experience: December 6, 2017
yoins y. YOINS Rep
over a year old

Dear hannah b.,

We are sorry to hear that the misunderstanding caused.

Firstly, if you are not satisfied with the items you received, or you think the product is not like as the picture shows, we can arrange to exchange or refund. You can log in the link (https://www.yoins.com/index.php?com=customer&t=orderList) within 30 days to submit return application by yourself and we will reply within 24-48 hours. Please describe your problem and send us some photos of the defective parts, so that we can diagnose the problem quickly and provide you reasonable solution.

Secondly, if you want to cancel the out-stock item, we will arrange a full refund of the item and inform you via email.If you want returned the item for personal reasons, we are afraid that you need to pay the shipping fee.

Finally, due to the time difference between the countries, it takes 24 hours to reply to your request.If you have contacted us, we will respond you as soon as possible.We apologize that you have to wait, and we try our best to improve the service level and product quality.

Kind regards.
Yoins Team

Mexico
1 review
0 helpful votes
Follow Maria E.
Unfollow Maria E.
Send Message
Share Review
Report Review

Apenas recibire mi pedido lo unico que no me gusto es que viene desde China y yo pense que vendria de EU... y ahora a esperar hasta Enero

Date of experience: December 6, 2017
yoins y. YOINS Rep
over a year old

Querida Maria E.,

Lamentamos oir eso.

Desde la antigüedad, los productos textiles de China son famosos tanto en el país como en el extranjero, y muchos textiles vendidos en el extranjero también son de China. Y en la parte inferior de nuestro sitio hay una nota de dónde vino nuestra empresa.

Además, para obtener más detalles de las entregas internacionales, consulte el enlace https://www.yoins.com/Yoins-Shipping-Policy-cl-4.html.

Para cualquier consulta, por favor, háznoslo saber.

Saludos cordiales.
Equipo Yoins

Ohio
1 review
1 helpful vote
Follow Beverly E.
Unfollow Beverly E.
Send Message
Share Review
Report Review

Ive tried for 3 weeks to communicate with customer service to exchange & return items. Finally I got the info & it cost me $23 to return an item that cost $20!

Date of experience: December 6, 2017
yoins y. YOINS Rep
over a year old

Dear Beverly E.,

We are sorry to hear that.

If you are not satisfied with the items you received, we can arrange to exchange or refund. You can log in the link (https://www.yoins.com/index.php?com=customer&t=orderList) within 30 days to submit return application by yourself and we will reply within 24-48 hours. Please describe your problem and send us some photos of the defective parts, so that we can diagnose the problem quickly and provide you reasonable solution.

Due to the time difference between the countries, it takes 24 hours to reply to your request. If you have contacted us, we will reply you as soon as possible.We apologize that you have to wait, and we try our best to improve the service level.

Hope to hear from you.

Kind regards.
Yoins Team

New York
2 reviews
0 helpful votes
Follow Suzi M.
Unfollow Suzi M.
Send Message
Share Review
Report Review

I love both. If only a more vibrant color choice was available... Comphy and washable!
I'll order again!

Date of experience: December 5, 2017
yoins y. YOINS Rep
over a year old

Dear Suzi M.,

Thank you for shopping Yoins.

Thank you for your suggestion. Your affirmation is the greatest encouragement for our sincere effort. Thank you for choosing us and we will provide more beautiful and high-quality products for you in future.

Have a nice day.

Best regards,
Yoins team

From the business

Yoins aims to create comfortable, high quality, fashionable clothing, and make it available for everybody at an affordable price.

We think that the key to our success is a happy and satisfied customer. This is the reason why we focus on providing the best customer service.

So for any questions, welcome to contact us directly via the live chat (https://goo.gl/FomW47) at 7:30 am to 10:00 pm from Monday to Friday, message us(https://goo.gl/s84jN1) or Call us by 00852-21364966.

Any difficulty in contacting our customer service, please send us your order number and request via complain@yoins.com.

We will review the whole case and quickly resolve your problem. We are here to help you.


yoins.com
Founded in 2014
London
+53