website thubmnail of YOINS

YOINSReviews 1,604

3.2

On Sitejabber, businesses may not offer incentives or pay to remove reviews. Learn more about our Review Guidelines.

How would you rate YOINS?
grey star
grey star
grey star
grey star
grey star

YOINS Reviews Summary

YOINS has a rating of 3.2 stars from 1,604 reviews, indicating that most customers are generally satisfied with their purchases. Reviewers satisfied with YOINS most frequently mention customer service, good quality and live chat. YOINS ranks 3rd among General Apparel sites.

value
161
shipping
162
returns
39
quality
159

Instant Feedback

4,330 reviews

We monitor reviews for authenticity

GB
3 reviews
20 helpful votes
Follow Catherine G.
Unfollow Catherine G.
Send Message
Share Review
Report Review

Absolutely appaling
April 13, 2018

Recieved a top 2 weeks late, i had requested cancelation but they didnt do it. The XL size top has arrived and it fits my size 8 daughter, but she wouldnt wear it due to the appalling quality and workmanship of the item

Date of experience: April 13, 2018
yoins y. YOINS Rep
over a year old

Dear Catherine G.,

We are so sorry to hear that you are not totally satisfied with our products and service. Due to the amount of consultation rise suddenly and sharply, and difference time with each other, so that we can't reply you in time. We apologize for the inconveniences.

We will shipping the in stock items as soon as possible when your order is successful. You also can cancel your order in your personal account center on Yoins by yourself.

We will refund any items that you are not completely happy with when you return it to us in saleable condition to our warehouse within 30 days of receipt. Due to hygiene reasons, we cannot offer refunds on pierced jewelry, underwear or swimwear, unless the items are visible defects. More details about return policy, you can refer to link, https://www.yoins.com/Yoins-Return-Policy-a-20.html.

Please log into your account to click the button of " After sale " within 30 days and submit return application and we will reply within 24-48 hours. Please describe your problem and send us some photos of the different parts, so that we can diagnose the problem quickly and provide you reasonable solution.

In addition, the pictures are necessary. We need to determine the problem, according to the pictures which you provided. So that we can give a reasonable solution about that and solve the issue as soon as possible.

We hope that we can build a good communication with each other to solve the problem. Could you please contact us via email(service@yoins.com), the chat line(https://www.yoins.com/Yoins-Contact-Us-a-33.html) or call us by 00852-21364966 at 9:00 am to 6:00 pm GMT + 08:00 form Monday to Friday.

Looking forward to your kind reply.

Have a nice day.
Polly

California
1 review
0 helpful votes
Follow Paris R.
Unfollow Paris R.
Send Message
Share Review
Report Review

Better Than Expected
April 13, 2018

Based on my past experience with other similar companies Id expected the delivery to take much longer than it did and the clothes to come in much worse quality than they did. I was surprised that they came in a decent amount Id tine and the clothes came in rh correct sizes and were of better quality than I had expected. Ill be using this company again.

Date of experience: April 13, 2018
yoins y. YOINS Rep
over a year old

Dear Paris R.,

Thank you for your wonderful review.

The team here at Yoins is thrilled to hear such good feedback. Your affirmation is the greatest encouragement for our sincere effort. Thank you for choosing us and we will provide more beautiful and high-quality products for you in future.

Have a nice day.

Best regards,
Polly

NL
1 review
0 helpful votes
Follow Rhiannon J.
Unfollow Rhiannon J.
Send Message
Share Review
Report Review

I had a query on my order, Ada was extremely helpful and efficient, information was accurate. Happy with the resolution.

Date of experience: April 13, 2018
yoins y. YOINS Rep
over a year old

Dear Rhiannon J.,

Thank you for your wonderful comment.

We are glad to hear that you are satisfied with our service. Thank you for your chance to communicate with us and your understanding. We do our best to improve the service experience for customers. Hope you visit again.

Have a nice day!

Best regards,
Polly

Canada
1 review
1 helpful vote
Follow Kayla L.
Unfollow Kayla L.
Send Message
Share Review
Report Review

Horrible
April 13, 2018

May order was shipped twice, I was billed not once, not twice but three times. Each payment that came out was for a different amount as well and when I contacted a customer representative they were not helpful at all and instead told me they didnt charge me three times and to deal with it through my bank. I gave hem the proof from my banking transactions and sent them my order history and still they said it wasnt their fault. They also told me I couldnt return the items and to just keep them. Anyone who is thinking of ordering from here, please dont. I wouldnt want anyone to have to deal with such horrible customer service and not to mention the clothes are very very poor quality.

Date of experience: April 13, 2018
yoins y. YOINS Rep
over a year old

Dear Kayla L.,

Thank you for notifying us of your complaint. This is very strange. We will not charge you three times.

For return, We will refund any items that you are not completely happy with when you return it to us in saleable condition to our warehouse within 30 days of receipt. Due to hygiene reasons, we cannot offer refunds on pierced jewelry, underwear or swimwear, unless the items are visible defects. More details about return policy, you can refer to link, https://www.yoins.com/Yoins-Return-Policy-a-20.html.

For the quality problem, we will very appreciate if you can send us some pics of the external packaging and the SKU stickers and the problems of the items. After all the information is confirmed, we will provide you a proper solution for you.(anything wrong with the item with sufficient prove, we can arrange refund, resend or return with shipping free)

In this case, could you please contact us and provide your order number to us? So that we can check for you. You can contact us via email(service@yoins.com), send message to Fackbook or instagram. You also can try to contact us directly via the live chat (https://www.yoins.com/Yoins-Contact-Us-a-33.html) or call us by 00852-21364966 at 9:00 am to 6:00 pm GMT + 08:00 from Monday to Friday. If you contact us via chat line or call us, please pay attention to the working time to avoid the unnecessary misunderstanding.

Best regards,
Polly

GB
1 review
0 helpful votes
Follow Linda B.
Unfollow Linda B.
Send Message
Share Review
Report Review

Returns are a no go!
April 12, 2018

I recieved 3 tops I'd ordered and the qualiťy was poor material very cheap qúalitý. Couldnt turrn it! Yoins were not helpful at all

Date of experience: April 12, 2018
yoins y. YOINS Rep
over a year old

Dear Linda B.,

Thank you for notifying us of your complaint and we sincerely apologize for the inconvenience caused.

We will refund any items that you are not completely happy with when you return it to us in saleable condition to our warehouse within 30 days of receipt. Due to hygiene reasons, we cannot offer refunds on pierced jewelry, underwear or swimwear, unless the items are visible defects. More details about return policy, you can refer to link, https://www.yoins.com/Yoins-Return-Policy-a-20.html.

Please log into your account to click the button of " After sale " within 30 days and submit return application and we will reply within 24-48 hours. Please describe your problem and send us some photos of the defective or different parts, so that we can diagnose the problem quickly and provide you reasonable solution.

In addition, the pictures are necessary. We need to determine the problem, according to the pictures which you provided. So that we can give a reasonable solution about that and solve the issue as soon as possible.

Would you mind show us the order number and the email address or your name you entered in the yoins.com account? cservice@yoins.com

We hope that we can build a good communication with each other to solve the problem. Could you please contact us via email(service@yoins.com), the chat line(https://www.yoins.com/Yoins-Contact-Us-a-33.html) or call us by 00852-21364966 ( 9:00 am to 6:00 pm GMT + 08:00 form Monday to Friday) to solve your problem?

Hope to hear from you again.

Best regard,
Polly

GB
1 review
0 helpful votes
Follow Hayley B.
Unfollow Hayley B.
Send Message
Share Review
Report Review

Dissapointed
April 12, 2018

I ordered two items. On the of April they have taken £34 out of my account and I haven't received my items.
Quick enough taking money, but I have nothing to show for it!

Date of experience: April 12, 2018
yoins y. YOINS Rep
over a year old

Dear Hayley B.,

We are sorry about the delay.

In this case, could you please contact us and provide your order number to us? So that we can check for you. You can contact us via email(service@yoins.com), send message to Fackbook or instagram. You also can try to contact us directly via the live chat (https://www.yoins.com/Yoins-Contact-Us-a-33.html) or call us by 00852-21364966 at 9:00 am to 6:00 pm GMT + 08:00 from Monday to Friday. If you contact us via chat line or call us, please pay attention to the working time to avoid the unnecessary misunderstanding.

In addition, you also can check the status of your order according to the path, ”My account-View order-Order status”.

Hope to hear from you.

Best regards,
Polly

California
1 review
0 helpful votes
Follow Pooja H.
Unfollow Pooja H.
Send Message
Share Review
Report Review

Great online store!
April 12, 2018

I love the clothing items they are super cute! I had an issue with my order and Bradley resolved it very quickly and I was able to get a full refund! I would definitely shop here again.

Date of experience: April 11, 2018
yoins y. YOINS Rep
over a year old

Dear Pooja H.,

Thank you for your wonderful review.

The team here at Yoins is thrilled to hear such good feedback. Your affirmation is the greatest encouragement for our sincere effort. Thank you for choosing us and we will provide more beautiful and high-quality products for you in future.

Have a nice day.

Best regards,
Polly

Texas
1 review
1 helpful vote
Follow Danielle S.
Unfollow Danielle S.
Send Message
Share Review
Report Review

Company is a SCAM!
April 12, 2018

I ordered several items, luckily through PayPal, that said they were in stock. Four weeks later, still haven't received any items, and they have not been shipped because they are ALL on "backorder". I should have known the price was too good to be true! Do not buy from this company! I have reported to PayPal and am waiting for my refund.

Date of experience: April 11, 2018
yoins y. YOINS Rep
over a year old

Dear Danielle S.,

Thank you for notifying us of your complaint. We hope you can gave us a chance to explain:

If there is out of stock item in your order, we will ship the in-stock items to you first in order you can get your items more earlier. And we also will provide several options for costumers: wait for restock, change the out of stock item to another similar one or refund the our of stock item. Sorry again for your inconvenience caused by the stocking problems. Please don't worry, we will try our best to help you sort it out.

Would you mind show us the order number and the email address or your name you entered in the yoins.com account? cservice@yoins.com

We hope that we can build a good communication with each other to solve the problem. Could you please contact us via email(service@yoins.com), the chat line(https://www.yoins.com/Yoins-Contact-Us-a-33.html) or call us by 00852-21364966 ( 9:00 am to 6:00 pm GMT + 08:00 form Monday to Friday) to solve your problem?

Hope to hear from you again.

Best regard,
Polly

New York
1 review
0 helpful votes
Follow Nancy P.
Unfollow Nancy P.
Send Message
Share Review
Report Review

Customer service
April 12, 2018

Sunny was very helpful with my questions online. I need to return an item and I contacted the online customer service chat and it was quick and easy.

Date of experience: April 11, 2018
yoins y. YOINS Rep
over a year old

Dear Nancy P.,

Thank you for your wonderful comment.

We are glad to hear that you are satisfied with our service. Thank you for your chance to communicate with us and your understanding. We do our best to improve the service experience for customers. Hope you visit again.

Have a nice day!

Best regards,
Polly

Iceland
1 review
0 helpful votes
Follow Gudrun F.
Unfollow Gudrun F.
Send Message
Share Review
Report Review

Loved the dress
April 11, 2018

I ordered a dress and the dress was just like in the photo, loved the dress and fits well so i ordered another one with a different color, thanks a lot for a great service

Date of experience: April 11, 2018
yoins y. YOINS Rep
over a year old

Dear Gudrun F.,

Thank you for your compliment.

Yoins is the women's online clothes shopping, fashion clothing inspired by the latest fashion trends. Your affirmation is the greatest encouragement for our sincere effort. Thank you for choosing us and we will provide more beautiful and high-quality products for you in future.

Have a nice day!

Best regards,
Polly

Canada
2 reviews
0 helpful votes
Follow Corinna N.
Unfollow Corinna N.
Send Message
Share Review
Report Review

Company is crap
April 11, 2018

Ordered 3 pair overalls that came in cost over $90 Canadian all were too big wanted an exchange sent me this 4 page instruction and had to be at my own cost of $56 cnd decided not worth the extra cost. This might be a sweat shop the return address is not to the company Yoins but to an individual in China. All 3 pairs were made from cheap material and see threw including the dark grey ones. Do not waste your money.

Date of experience: April 11, 2018
yoins y. YOINS Rep
over a year old

Dear Corinna N.,

We are sorry to hear that you had a bad experience about shopping with us and we sincerely apologize for the inconvenience caused.

We will refund any items that you are not completely happy with when you return it to us in saleable condition to our warehouse within 30 days of receipt. Due to hygiene reasons, we cannot offer refunds on pierced jewelry, underwear or swimwear, unless the items are visible defects. More details about return policy, you can refer to link, https://www.yoins.com/Yoins-Return-Policy-a-20.html.

If you find out any quality problem with your purchase, please take and send us some photos to show them, so that we can make a record for you and process the issue for you better. More details about return policy, you can refer to link, https://www.yoins.com/Yoins-Return-Policy-a-20.html.

We hope that we can build a good communication with each other to solve the problem. Could you please contact us via email(service@yoins.com), the chat line(https://www.yoins.com/Yoins-Contact-Us-a-33.html) or call us by 00852-21364966 at 9:00 am to 6:00 pm GMT + 08:00 form Monday to Friday.

Hope to hear from you again.

Best regard,
Polly

Wisconsin
1 review
1 helpful vote
Follow Alyssa W.
Unfollow Alyssa W.
Send Message
Share Review
Report Review

I ordered 3 dresses. The package arrived ripped open with one dress missing. The second dress was 2 sizes larger than advertised (ordered a S, received a L). The third dress had a faulty zipper that was not functional. The return process is very long and complicated (requires filling out multiple forms and attaching pictures to the forms), so still waiting to see if I will get a refund or can return the 2 dresses I did receive...

Date of experience: April 11, 2018
yoins y. YOINS Rep
over a year old

Dear Alyssa White,

Thank you for notifying us of your complaint and we sincerely apologize for the inconvenience caused. We are here to help you and thank you for showing us the problem. We offered you solution via the after-service application and email and we are responsible for the issue. Could you please reply our email or contact us via chat line(https://www.yoins.com/Yoins-Contact-Us-a-33.html) or call us by 00852-21364966 ( 9:00 am to 6:00 pm GMT + 08:00 form Monday to Friday) to tell us your choice?

Hope to hear from you again.

Best regard,
Miao Miao​

GB
1 review
0 helpful votes
Follow Karen p.
Unfollow Karen p.
Send Message
Share Review
Report Review

Fairly satisfied
April 11, 2018

Lovely clothes but I had an item that said back order but on website it said in stock
Left 3 messages but never got a reply

Date of experience: April 11, 2018
yoins y. YOINS Rep
over a year old

Dear Tamela Passantino Hill,

We are glad to hear that you are satisfied with our product and thank you for notifying us of your complaint and sorry for the inconvenience caused by the stocking problems.

If there is out of stock item in your order, we will ship the in-stock items to you first in order you can get your items more earlier. And we also will provide several options for costumers: wait for restock, change the out of stock item to another similar one or refund the our of stock item. Sorry again for your inconvenience caused by the stocking problems. Please don't worry, we will try our best to help you sort it out.

Would you mind show us the order number and the email address or your name you entered in the yoins.com account? cservice@yoins.com

We hope that we can build a good communication with each other to solve the problem. Could you please contact us via email(service@yoins.com), the chat line(https://www.yoins.com/Yoins-Contact-Us-a-33.html) or call us by 00852-21364966 ( 9:00 am to 6:00 pm GMT + 08:00 form Monday to Friday) to solve your problem?

Hope to hear from you again.

Best regard,
Polly

GB
1 review
0 helpful votes
Follow Sophie r.
Unfollow Sophie r.
Send Message
Share Review
Report Review

Very helpful!
April 11, 2018

Placed an order but mistakenly ordered two. Spoke to customer service who replied straight away and got my problem sorted.

Date of experience: April 11, 2018
yoins y. YOINS Rep
over a year old

Dear Sophie r.,

Thank you for your recent five-star feedback about your order.

Your satisfaction is hugely important to us, and keeps us motivated to try harder for our customers!

Have a nice day.

Kind regards.
Polly

Australia
1 review
0 helpful votes
Follow Kaylie E.
Unfollow Kaylie E.
Send Message
Share Review
Report Review

Ada was extremely helpful when asking for help online, quick to respond and answered all questions, seemed to know the company policies extremely well

Date of experience: April 11, 2018
yoins y. YOINS Rep
over a year old

Dear Kaylie E.,

Thank you for your positive comment. Your encouragement will keep us moving forward. We sincerely hope that we’ll have more chances to serve you.

Have a nice day.

Kind regards.
Polly

Sweden
1 review
0 helpful votes
Follow Helen R.
Unfollow Helen R.
Send Message
Share Review
Report Review

Great service!
April 11, 2018

Lovely people working in customer service! I dont have nothing else to say! She was very focused in what I want! Provided me the links that were so helpful in order to find mu right size

Date of experience: April 11, 2018
yoins y. YOINS Rep
over a year old

Dear Helen R.,

Thank you for your wonderful comment.

We are glad to hear that you are satisfied with our service. Thank you for your chance to communicate with us and your understanding. We do our best to improve the service experience for customers. Hope you visit again.

Have a nice day!

Best regards,
Polly

Australia
1 review
1 helpful vote
Follow Emma K.
Unfollow Emma K.
Send Message
Share Review
Report Review

Absolute rubbish
April 11, 2018

As previous reviews will tell you the quality of these clothes is an absolute joke. Dresses are see through and tacky looking and look completely different to the pictures. The dresses look like potato sacks even if you order the correct sizing and poke out in random places. They won't give you a refund and try to argue you cannot return due to hygiene reasons or if you have tried the dress on which is ridiculous considering you need to try it on to know what it looks like! Disgusting service and poor quality clothes, would stay away at all costs!

Date of experience: April 10, 2018
yoins y. YOINS Rep
over a year old

Dear Emma K.,

Thank you for notifying us of your complaint and we sincerely apologize for the inconvenience caused.

We will refund any items that you are not completely happy with when you return it to us in saleable condition to our warehouse within 30 days of receipt. Due to hygiene reasons, we cannot offer refunds on pierced jewelry, underwear or swimwear, unless the items are visible defects. More details about return policy, you can refer to link, https://www.yoins.com/Yoins-Return-Policy-a-20.html.

In addition, the pictures are necessary. We need to determine the problem, according to the pictures which you provided. So that we can give a reasonable solution about that and solve the issue as soon as possible.

Would you mind show us the order number and the email address or your name you entered in the yoins.com account? cservice@yoins.com

We hope that we can build a good communication with each other to solve the problem. Could you please contact us via email(service@yoins.com), the chat line(https://www.yoins.com/Yoins-Contact-Us-a-33.html) or call us by 00852-21364966 ( 9:00 am to 6:00 pm GMT + 08:00 form Monday to Friday) to solve your problem?

We value our customers and hope that we can build a good communication with each other to solve the issue. Hope to hear from you again.

Kind regards.
Polly

Illinois
1 review
0 helpful votes
Follow Laura n.
Unfollow Laura n.
Send Message
Share Review
Report Review

Outstanding costumer service sunny was very helpful, helped me my item was not in stock and they helped me cancel my order!

Date of experience: April 10, 2018
yoins y. YOINS Rep
over a year old

Dear Laura n.,

Thank you for your wonderful comment.

We are glad to hear that you are satisfied with our service. Thank you for your chance to communicate with us and your understanding. We do our best to improve the service experience for customers. Hope you visit again.

Have a nice day!

Best regards,
Polly

Missouri
1 review
1 helpful vote
Follow Tamela P.
Unfollow Tamela P.
Send Message
Share Review
Report Review

IN addition to receiving defective merchandise, it taking 2 months to get some of the items, not receiving over half of my order and them being a horrible company to do with. They are now arguing with me over 27.00 that they owe me. I guess I will have my American Express Credit card open up an investigation. You can read my reviews on them. I have left a few. DO NOT ORDER FROM THIS COMPANY. WORST SHOPPING EXPERIENCE EVER and the clothes run way too small! Then they want you to return it, take your time to go find a bag to put it in, go to the post office on your time and it is not worth the hassle!

Date of experience: April 9, 2018
yoins y. YOINS Rep
over a year old

Dear Tamela P.,

Thank you for notifying us of your complaint. We hope you can gave us a chance to explain:

If there is out of stock item in your order, we will ship the in-stock items to you first in order you can get your items more earlier. And we also will provide several options for costumers: wait for restock, change the out of stock item to another similar one or refund the our of stock item. Sorry again for your inconvenience caused by the stocking problems. Please don't worry, we will try our best to help you sort it out.

Would you mind show us the order number and the email address or your name you entered in the yoins.com account? cservice@yoins.com

We hope that we can build a good communication with each other to solve the problem. Could you please contact us via email(service@yoins.com), the chat line(https://www.yoins.com/Yoins-Contact-Us-a-33.html) or call us by 00852-21364966 ( 9:00 am to 6:00 pm GMT + 08:00 form Monday to Friday) to solve your problem?

Hope to hear from you again.

Best regard,
Polly

Anouk v.
NL
1 review
0 helpful votes
Follow Anouk v.
Unfollow Anouk v.
Send Message
Share Review
Report Review

I ordered a few clothes and it turns out there was a misunderstanding were the stock online wasn't correct, so I had to wait a long time for the package. This wasn't a problem for me so I let them send the available clothes and waited for the others. Then there was another delay and at that point I canceled the order. Yoins sended me a few hundered point for the misunderstanding and apologized. When I didn't receive the one article that was allready send to me, they were again very understanding and helpfull. After transporting the article overseas it went missing. A few weeks later the package suddenly came in, but by that time Yoins had refunded the article. I though they should know that I received the article that was refunded for me. They let me have it! In the end I didn't buy anything, since everything was refunded, got a few hundred points and a free dress! But what I most love about Yoins, the models have curves and the clothes are available in larger sizes too. So for me, a girl with a butt and breasts, that doesn't fit in a size 36 and needs a little larger, this site gives me a really good impression of the natural fall of the garment on girls like me. Beautiful clothes, good quality and awesome service!! I'll be back!

Date of experience: April 9, 2018
yoins y. YOINS Rep
over a year old

Dear Anouk v.,

Thank you for your wonderful review.

The team here at Yoins is thrilled to hear such good feedback. Your affirmation is the greatest encouragement for our sincere effort. Thank you for choosing us and we will provide more beautiful and high-quality products for you in future.

Have a nice day.

Best regards,
Polly

From the business

Yoins aims to create comfortable, high quality, fashionable clothing, and make it available for everybody at an affordable price.

We think that the key to our success is a happy and satisfied customer. This is the reason why we focus on providing the best customer service.

So for any questions, welcome to contact us directly via the live chat (https://goo.gl/FomW47) at 7:30 am to 10:00 pm from Monday to Friday, message us(https://goo.gl/s84jN1) or Call us by 00852-21364966.

Any difficulty in contacting our customer service, please send us your order number and request via complain@yoins.com.

We will review the whole case and quickly resolve your problem. We are here to help you.


yoins.com
Founded in 2014
London
+53