business logo of Temu

TemuReviews 1,748

1.9

On Sitejabber, businesses may not offer incentives or pay to remove reviews. Learn more about our Review Guidelines.

How would you rate Temu?
grey star
grey star
grey star
grey star
grey star

Temu Reviews Summary

Temu has a rating of 1.9 stars from 1,748 reviews, indicating that most customers are generally dissatisfied with their purchases. Reviewers dissatisfied with Temu most frequently mention customer service, credit card and poor quality. Temu ranks 68th among Social Shopping sites.

service
1,160
value
1,169
shipping
1,205
returns
849
quality
1,102
This company responds to reviews on average within 11 days

We monitor reviews for authenticity

NL
1 review
0 helpful votes
Follow Miss C.
Unfollow Miss C.
Send Message
Share Review
Report Review

They use a point system to reel you in and then cheat you. Not only does the number of water drops you get get less and less towards the end it doesn't even add anymore. You take the time and effort to open the treasure chests, but the number of drops is no longer added. The reward you get when people download the app via your link will no longer be added while you see that it is. Very sneaky! Even though they are so mega sneaky to do that last plant per 0.05 per 10 drops, I should have made it long ago without the sneaky pranks of this worthless app. The only thing that adds water drops now is ordering orders. They want to cheat you to do their advertising for them and keep spending your money and not have to spend the reward they promise you. Shame on you Temu! I'll delete that crap app and keep it on Shein and Aliexpress. There you know what you have in them and you have no deceptive pranks.

Date of experience: July 27, 2023
Karl W. Temu Rep
over a year old

Hello, thank you for reaching out and we are sorry that you are experiencing difficulties with our referral rewards program. Customer satisfaction is of the utmost importance and we are constantly working to improve our service quality. For help with your referral link or questions about your rewards status, please contact us again through Temu.com or Temu app live chat so we can help you investigate right away. Have a great day! Best wishes, Temu team

Maryland
1 review
0 helpful votes
Follow Jean T.
Unfollow Jean T.
Send Message
Share Review
Report Review

Temu clothes
July 27, 2023

I have a whole new summer wardrobe from temu. Clothes are stylish and well made, fabric not the greatest, but for that price it's fabulous. I am a return buyer from them, just received my sixth package and I am very, very picky. You really can't go wrong here.

+2
Date of experience: July 26, 2023
Karl W. Temu Rep
over a year old

Hello, thank you for your recognition. We are honored to serve you and we are thrilled that you like our platform and the products we offer. We hope to be able to continuously offer the best shopping experience to our customers on Temu. If you need any assistance, please don’t hesitate to message us through Temu.com or Temu app live chat by this link https://share.temu.com/SIfmZCHAcBA. Best wishes, Temu team

Missouri
1 review
0 helpful votes
Follow Donald F.
Unfollow Donald F.
Send Message
Share Review
Report Review

Our first order received was the wrong items. Even the quantity of items ordered was drastically different. The original order had 28 items, and the wrong order received had 12. The tracking number was the same. Temu doesn't have a telephone number for Customer Service, I had to use Chat. I chatted with 3 different Customer Support Reps over an hour, and had to repeat the same information to each Rep. So, I finally submitted a Refund for wrong package received. I have never had an experience of an entire order from any website that was incorrectly sent. If I could have talked with a representative over the telephone, I would have saved myself at least 40 minutes. I'm just amazed how incompetent the quality control of Temu is, and on the very first order. That is very sad. There were a lot of Birthday presents in this order.

Date of experience: July 26, 2023
Karl W. Temu Rep
over a year old

Hello, thank you for reaching out and we are sorry that you are experiencing difficulties with your order. If you received the wrong items, you may apply for a refund by messaging us through Temu.com or Temu app live chat. Simply type “wrong item” into the chat, select the item from your order that is wrong, and follow the directions on the screen to complete your refund application. You can choose to receive your refund back to your original payment method or as Temu credits. Temu credits will appear in your Temu credit balance within 3 minutes and can be used immediately. If you choose to receive your refund back to your original payment method, please allow 5-14 business days for it to appear since timing depends on your financial institution. If you need further assistance, please message us through Temu.com or Temu app live chat so we can help you. Best wishes, Temu team

Florida
3 reviews
8 helpful votes
Follow Stan Z.
Unfollow Stan Z.
Send Message
Share Review
Report Review

A BIG, FAT SCAM!
August 25, 2023

This is a big, fat scam! Do not waste your money if you are ordering from the USA. I placed one order, my first and my last. They sent me a damaged and USED water bottle. They sent me stationery that is wrinkled and bent. They sent me razors that are dull and dangerous. They sent me scrapbooking papers that are cheap and useless. I raised such a stink with them via their chat, and thankfully, was refunded immediately. I am sick of these overseas companies ripping off customers. It's a scam and a joke! You've been warned.

Date of experience: July 26, 2023
Karl W. Temu Rep
over a year old

Hello, thank you for shopping on Temu (tee-moo)! Your feedback is extremely valuable to us and we are sorry that you are not satisfied with some of your items. We implement strict policies and control measures to ensure product quality and accurate product descriptions. If you are not satisfied with any items you receive, you may apply for a refund within 90 days of purchase. Temu's Purchase Protection program offers full refunds if your items do not arrive, arrive damaged, or do not match the description or photos (https://www.temu.com/temu-purchase-protection.html). To apply for a refund, login to the Temu app or Temu.com with the account used for your order, open the "Your orders" page, and click "Return/Refund." For detailed return instructions, please visit https://www.temu.com/return-and-refund-policy.html. The first return for each order is free and you can choose to receive your refund back to your original payment method or as Temu credits. Temu credits will appear in your Temu credit balance within 3 minutes and can be used immediately. If you choose to receive your refund back to your original payment method, please allow 5-14 business days for it to appear since timing depends on your financial institution. If you need further assistance, please message us through Temu.com or Temu app live chat by this link: https://share.temu.com/SIfmZCHAcBA. Best wishes, Temu team

Florida
1 review
1 helpful vote
Follow Maggie M.
Unfollow Maggie M.
Send Message
Share Review
Report Review

It's a good store
July 27, 2023

I don't normally do reviews. But in my opinion, which may count or may not, TEMU is a good website. The key to be successful is not binge buying just because it seems cheap. Do a little bit of comparing, checking, etc. I have been a customer since Jan 2023, and have not been disappointed. True, few orders seems rubbish but the inconvenience is little compare to the benefits you get. The customer service is excellent too. I will be using TEMU again.

Date of experience: July 26, 2023
Karl W. Temu Rep
over a year old

Hello, thank you for your recognition. We are honored to serve you and we are thrilled that you like our platform and the products we offer. We hope to be able to continuously offer the best shopping experience to our customers on Temu. If you need any assistance, please don’t hesitate to message us through Temu.com or Temu app live chat by this link https://share.temu.com/SIfmZCHAcBA. Best wishes, Temu team

Canada
1 review
0 helpful votes
Follow Mila Z.
Unfollow Mila Z.
Send Message
Share Review
Report Review

Invalid address
August 25, 2023

They just send the message that the address is invalid, I checked it and it's correct of course. So I have to contact uni uni and find my stuff.
I knew these platform should be a bull$#*!

Date of experience: July 26, 2023
Karl W. Temu Rep
over a year old

Hello, thank you for shopping with us and we are sorry you are experiencing difficulties with your recent orders. Temu (tee-moo) is an online marketplace that offers quality merchandise from the world's top suppliers and brands to consumers at affordable prices. We work closely with trustworthy logistics partners to ensure that your order is delivered reliably and efficiently. Most packages arrive between 7-15 business days. You can track your shipping status and see your expected delivery date directly in the Temu app or on Temu.com. If the tracking status is not updated for 15 days, you can request a full refund and keep your items when they arrive. If your order arrives later than the estimated delivery date, you will receive Temu credits as a sign of appreciation for your patience. Finally, if your items do not arrive, arrive damaged, or do not match the description or photos, you will be offered a full refund under Temu's Purchase Protection program (https://www.temu.com/temu-purchase-protection.html). Customer satisfaction is of the utmost importance and we are constantly working to improve our service quality. If you don't mind sending us your order ID, message us through Temu.com or Temu app live chat so we can help you locate your packages and resolve this issue as soon as possible. Best wishes, Temu team

GB
1 review
0 helpful votes
Follow Andrea V.
Unfollow Andrea V.
Send Message
Share Review
Report Review

The quality of pretty much everything I have ordered from this site is absolute crap. It breaks after one use. It looks cheap. It's that cheap that I wouldn't go back to request a refund but what bothers me the most is the reviews. I have never seen a marketplace site where everything has loads and loads of excellent reviews. I am convinced these are fabricated, because nothing in that site is comparatively amazing.

Date of experience: July 26, 2023
Karl W. Temu Rep
over a year old

Hello, thank you for shopping on Temu (tee-moo)! Your feedback is extremely valuable to us and we are sorry that you are not satisfied with some of your items. We implement strict policies and control measures to ensure product quality and accurate product descriptions. If you are not satisfied with any items you receive, you may apply for a refund within 90 days of purchase. Temu's Purchase Protection program offers full refunds if your items do not arrive, arrive damaged, or do not match the description or photos (https://www.temu.com/temu-purchase-protection.html). To apply for a refund, login to the Temu app or Temu.com with the account used for your order, open the "Your orders" page, and click "Return/Refund." For detailed return instructions, please visit https://www.temu.com/return-and-refund-policy.html. The first return for each order is free and you can choose to receive your refund back to your original payment method or as Temu credits. Temu credits will appear in your Temu credit balance within 3 minutes and can be used immediately. If you choose to receive your refund back to your original payment method, please allow 5-14 business days for it to appear since timing depends on your financial institution. If you need further assistance, please message us through Temu.com or Temu app live chat by this link: https://share.temu.com/SIfmZCHAcBA. Best wishes, Temu team

Texas
1 review
0 helpful votes
Follow Diana Marcela A.
Unfollow Diana Marcela A.
Send Message
Share Review
Report Review

Problems with returns
August 25, 2023

When you make a return, you must take a photo of what you send, at the time of the refund they say that your items did not arrive so they do not refund you.

Temu attempted to help this customer through the Sitejabber Resolution Center, but the customer did not respond
Date of experience: July 25, 2023
Karl W. Temu Rep
over a year old

Hello Diana, thank you for reaching out to us. We are sorry for any inconvenience caused. Customer satisfaction is of the utmost importance and we are constantly working to improve our service quality. We will follow up on this matter and get back to you as soon as possible. We appreciate you giving us another chance to serve you. Best wishes, Temu team

Pennsylvania
2 reviews
1 helpful vote
Follow jeff m.
Unfollow jeff m.
Send Message
Share Review
Report Review

Total ripoff
August 24, 2023

I finally received shipping info. It say your items are at airport?. No location mentioned. Then the next day. Your items departed airport. Then the next day. Your items are in customs. Well now there at an airport.! Don't know where., but my package is at an airport. And if it don't come within a window of a 5 day period. You get 5 dollars off, wow.

Date of experience: July 25, 2023
Karl W. Temu Rep
over a year old

Hello, thank you for shopping with us and we are sorry you are experiencing difficulties with your recent orders. Temu (tee-moo) is an online marketplace that offers quality merchandise from the world's top suppliers and brands to consumers at affordable prices. We work closely with trustworthy logistics partners to ensure that your order is delivered reliably and efficiently. Most packages arrive between 7-15 business days. You can track your shipping status and see your expected delivery date directly in the Temu app or on Temu.com. If the tracking status is not updated for 15 days, you can request a full refund and keep your items when they arrive. If your order arrives later than the estimated delivery date, you will receive Temu credits as a sign of appreciation for your patience. Finally, if your items do not arrive, arrive damaged, or do not match the description or photos, you will be offered a full refund under Temu's Purchase Protection program (https://www.temu.com/temu-purchase-protection.html). Customer satisfaction is of the utmost importance and we are constantly working to improve our service quality. If you don't mind sending us your order ID, message us through Temu.com or Temu app live chat so we can help you locate your packages and resolve this issue as soon as possible. Best wishes, Temu team

Illinois
1 review
11 helpful votes
Follow K S.
Unfollow K S.
Send Message
Share Review
Report Review

I've received two orders from Temu. Probably half of the items were as described and actually functioned or fit as expected.

My third (and last, ever) order has not arrived, and might not. Tracking is inaccurate at best, and with this order has been ridiculous. According to tracking, my package has been out for delivery at least four times. Then the next day it is in transit somewhere else. Why? Who knows? This is not a big town. I'm ready to give up and ask for a refund.

Date of experience: July 25, 2023
Karl W. Temu Rep
over a year old

Hello, thank you for shopping with us and we are sorry you are experiencing difficulties with your recent orders. Temu (tee-moo) is an online marketplace that offers quality merchandise from the world's top suppliers and brands to consumers at affordable prices. We work closely with trustworthy logistics partners to ensure that your order is delivered reliably and efficiently. Most packages arrive between 7-15 business days. You can track your shipping status and see your expected delivery date directly in the Temu app or on Temu.com. If the tracking status is not updated for 15 days, you can request a full refund and keep your items when they arrive. If your order arrives later than the estimated delivery date, you will receive Temu credits as a sign of appreciation for your patience. Finally, if your items do not arrive, arrive damaged, or do not match the description or photos, you will be offered a full refund under Temu's Purchase Protection program (https://www.temu.com/temu-purchase-protection.html). Customer satisfaction is of the utmost importance and we are constantly working to improve our service quality. If you don't mind sending us your order ID, message us through Temu.com or Temu app live chat so we can help you locate your packages and resolve this issue as soon as possible. Best wishes, Temu team

Florida
4 reviews
4 helpful votes
Follow jo d.
Unfollow jo d.
Send Message
Share Review
Report Review

When I first discovered Temu, I was skeptical - how could they have so many products for such low prices. I found ONE item, a stencil that I had bought online from another online company beginning with A, that was about $8 there - and Temu had the same exact item for $3. Too good to be true I thought, but I ordered anyway, and would you believe it, it's THE EXACT SAME THING! It was free delivery too - and a 90 day return option - and that was it. I was in love. They have millions of items - I must have bought HUNDREDS of things from them and they have never ONCE let me down, or sent something different to what I was expecting - they are absolutely outstanding. My ONLY complaint is that they are TOO good - they have so many things and their prices are so great that I am kind of addicted, I keep sneaking on to their website and ordering things... so if you are ordering from Temu, be assured they are great - their customer service is superb - online chat is very efficient if you have queries, I just love Temu. This is the BEST thing I have found in years. I buy honey jars for bottling honey, bottles, hive tools, bee suits, bee trinkets, electronics, charging cables, security cameras, hooks, carabinas, and everything is good quality, the same as you'd find on that other shopping website I mentioned earlier, but one third of the price! The list just goes on and on. I just bought some bee earrings and bee necklaces as gifts, a dash camera for my car... and their customer service is outstanding. I would say that every single time I go on there I find something I want. This really is my guilty secret.

Date of experience: July 25, 2023
Karl W. Temu Rep
over a year old

Hello, thank you for your recognition. We are honored to serve you and we are thrilled that you like our platform and the products we offer. We hope to be able to continuously offer the best shopping experience to our customers on Temu. If you need any assistance, please don’t hesitate to message us through Temu.com or Temu app live chat by this link https://share.temu.com/SIfmZCHAcBA. Best wishes, Temu team

Massachusetts
2 reviews
14 helpful votes
Follow Pamela M.
Unfollow Pamela M.
Send Message
Share Review
Report Review

I have purchased swimsuits, shorts, tops and crop leggings. You are not getting designer fashions here but you are getting fantastic prices and decent quality. Shipping times are longer than with Amazon or Walmart but are free within their guidelines. Make sure to pay careful attention to item descriptions.

Date of experience: July 25, 2023
Karl W. Temu Rep
over a year old

Hello, thank you for shopping with us and sharing your 4-star experience! We are glad you found some items you love. If you are not satisfied with any items you receive, you may apply for a refund within 90 days of purchase. Temu's Purchase Protection program offers full refunds if your items do not arrive, arrive damaged, or do not match the description or photos (https://www.temu.com/temu-purchase-protection.html). To apply for a refund, login to the Temu app or Temu.com with the account used for your order, open the "Your orders" page, and click "Return/Refund." The first return for each order is free and you can choose to receive your refund back to your original payment method or as Temu credits. Temu credits will appear in your Temu credit balance within 3 minutes and can be used immediately. If you choose to receive your refund back to your original payment method, please allow 5-14 business days for it to appear since timing depends on your financial institution. If you need further assistance, please message us through Temu.com or Temu app live chat. Best wishes, Temu team

North Carolina
1 review
0 helpful votes
Follow Melissa W.
Unfollow Melissa W.
Send Message
Share Review
Report Review

Just received my package. Received everything I ordered. Very pleased with my stuff. My order arrived when they said it would

Date of experience: July 24, 2023
Karl W. Temu Rep
over a year old

Hello, thank you for your recognition. We are honored to serve you and we are thrilled that you like our platform and the products we offer. We hope to be able to continuously offer the best shopping experience to our customers on Temu. If you need any assistance, please don’t hesitate to message us through Temu.com or Temu app live chat by this link https://share.temu.com/SIfmZCHAcBA. Best wishes, Temu team

Illinois
1 review
0 helpful votes
Follow Patricia J.
Unfollow Patricia J.
Send Message
Share Review
Report Review

IT'S REAL!
July 25, 2023

I ordered 2 items n I was pleased so I ordered more! Thank u soo much of making things more affordable.

Date of experience: July 24, 2023
Karl W. Temu Rep
over a year old

Hello, thank you for your recognition. We are honored to serve you and we are thrilled that you like our platform and the products we offer. We hope to be able to continuously offer the best shopping experience to our customers on Temu. If you need any assistance, please don’t hesitate to message us through Temu.com or Temu app live chat by this link https://share.temu.com/SIfmZCHAcBA. Best wishes, Temu team

Texas
1 review
0 helpful votes
Follow mary r.
Unfollow mary r.
Send Message
Share Review
Report Review

Horrible
August 23, 2023

So temu states you can receive 5 free items if you share links but the person your sharing the link to has to sign up and etc thats ridiculous! I actually snt out 20 links and advertised for them for free ans still yet its not enough they actually have to sign up and click on a link.that doesnt wrk! This is fake as hell! All that to get nothing! Disappointe and dnt advertise for them when you receive nothing! Not only that but you have to add a order num just to leavw a review how SHADY Is that! The po num are more than 20 numbers long! Ridiculous I tell you

Date of experience: July 24, 2023
Karl W. Temu Rep
over a year old

Hello, thank you for reaching out and we are sorry that you are experiencing difficulties with our referral rewards program. Customer satisfaction is of the utmost importance and we are constantly working to improve our service quality. For help with your referral link or questions about your rewards status, please contact us again through Temu.com or Temu app live chat so we can help you investigate right away. Have a great day! Best wishes, Temu team

Maryland
1 review
0 helpful votes
Follow Howard V.
Unfollow Howard V.
Send Message
Share Review
Report Review

Don't fall for the hype. This company is nothing but a bunch of scammers they offer you all the stuff tell you they will do this and that and then they never follow through. You get all your friends to join up and try to get it free prizes and then they never want to give them to you it's just a scam. I have all of the messages with them Customer Service they just rip you off and then they try to blame it on something else or that you didn't do it properly or whatever their game is at the time. I highly recommend you delete this app and never touch it. It's a Chinese scam operation.

Date of experience: July 24, 2023
Karl W. Temu Rep
over a year old

Hello, thank you for shopping on Temu (tee-moo)! We are sorry that you are having trouble participating in one of our activities. If you are not getting credit for an invite, please make sure that the invitee is a New User who is defined as a real person who (1) never had a Temu account before, and (2) within 24 hours after downloading Temu App the first time, registered a Temu account and joined the Referral Program by clicking on the unique link you shared. If you need help verifying your invites, please do not hesitate to message us on Temu.com or Temu app live chat. We would be happy to further assist. Best wishes, Temu team

Pennsylvania
1 review
0 helpful votes
Follow valarie h.
Unfollow valarie h.
Send Message
Share Review
Report Review

I so love them
July 24, 2023

I have never had a problem with any of my orders. From clothing to shoes to houseware.
They deliver every time. Waiting on another order to come in this week.

Date of experience: July 24, 2023
Karl W. Temu Rep
over a year old

Hello, thank you for your recognition. We are honored to serve you and we are thrilled that you like our platform and the products we offer. We hope to be able to continuously offer the best shopping experience to our customers on Temu. If you need any assistance, please don’t hesitate to message us through Temu.com or Temu app live chat by this link https://share.temu.com/SIfmZCHAcBA. Best wishes, Temu team

Texas
1 review
0 helpful votes
Follow Josselin G.
Unfollow Josselin G.
Send Message
Share Review
Report Review

Never got my stuff
August 23, 2023

I talk to customer service. They said it was delivered so they couldn't issue me a refund Nor resend my package literally spent $45 just so my package was delivered to the wrong house and I know that's not their fault but I would still like a refund for the stuff I didn't get

Date of experience: July 24, 2023
Karl W. Temu Rep
over a year old

Hello, thank you for shopping with us and we are sorry you are experiencing difficulties with your recent orders. Temu (tee-moo) is an online marketplace that offers quality merchandise from the world's top suppliers and brands to consumers at affordable prices. We work closely with trustworthy logistics partners to ensure that your order is delivered reliably and efficiently. Most packages arrive between 7-15 business days. You can track your shipping status and see your expected delivery date directly in the Temu app or on Temu.com. If the tracking status is not updated for 15 days, you can request a full refund and keep your items when they arrive. If your order arrives later than the estimated delivery date, you will receive Temu credits as a sign of appreciation for your patience. Finally, if your items do not arrive, arrive damaged, or do not match the description or photos, you will be offered a full refund under Temu's Purchase Protection program (https://www.temu.com/temu-purchase-protection.html). Customer satisfaction is of the utmost importance and we are constantly working to improve our service quality. If you don't mind sending us your order ID, message us through Temu.com or Temu app live chat so we can help you locate your packages and resolve this issue as soon as possible. Best wishes, Temu team

Michigan
1 review
0 helpful votes
Follow Amanda L.
Unfollow Amanda L.
Send Message
Share Review
Report Review

Missing items from reshipment. Refuse to refund or reship since delivery said delivered and youre only allowed either once. 1 order was shipped into 5 packages. Only received 3 packages from reship-lasership was deemed at fault but no luck there. Received 1 package twice. 2 packages once and never received the other 2 packages but because its under 1 order it says delivered from all so i only received 1 out of 5 originally and 3 out of 5 for reshipment w 1 being a dbl from the first…. On the hook for $250 worth of items never received

+9
Date of experience: July 23, 2023
Karl W. Temu Rep
over a year old

Hello, thank you for shopping with us and we are sorry you are experiencing difficulties with your recent orders. Temu (tee-moo) is an online marketplace that offers quality merchandise from the world's top suppliers and brands to consumers at affordable prices. We work closely with trustworthy logistics partners to ensure that your order is delivered reliably and efficiently. Most packages arrive between 7-15 business days. You can track your shipping status and see your expected delivery date directly in the Temu app or on Temu.com. If the tracking status is not updated for 15 days, you can request a full refund and keep your items when they arrive. If your order arrives later than the estimated delivery date, you will receive Temu credits as a sign of appreciation for your patience. Finally, if your items do not arrive, arrive damaged, or do not match the description or photos, you will be offered a full refund under Temu's Purchase Protection program (https://www.temu.com/temu-purchase-protection.html). Customer satisfaction is of the utmost importance and we are constantly working to improve our service quality. If you don't mind sending us your order ID, message us through Temu.com or Temu app live chat so we can help you locate your packages and resolve this issue as soon as possible. Best wishes, Temu team

Oregon
1 review
0 helpful votes
Follow Kimen T.
Unfollow Kimen T.
Send Message
Share Review
Report Review

Temu stole my money
August 23, 2023

I ordered some items from Temu that never arrived. The company refuses to issue a refund. Their customer service is worthless. They outright stole my money, at least that's what I think it's called when you pay money to a company for merchandise that they do not send, am I correct?

Date of experience: July 23, 2023
Karl W. Temu Rep
over a year old

Hello, thank you for shopping with us and we are sorry you are experiencing difficulties with your recent orders. Temu (tee-moo) is an online marketplace that offers quality merchandise from the world's top suppliers and brands to consumers at affordable prices. We work closely with trustworthy logistics partners to ensure that your order is delivered reliably and efficiently. Most packages arrive between 7-15 business days. You can track your shipping status and see your expected delivery date directly in the Temu app or on Temu.com. If the tracking status is not updated for 15 days, you can request a full refund and keep your items when they arrive. If your order arrives later than the estimated delivery date, you will receive Temu credits as a sign of appreciation for your patience. Finally, if your items do not arrive, arrive damaged, or do not match the description or photos, you will be offered a full refund under Temu's Purchase Protection program (https://www.temu.com/temu-purchase-protection.html). Customer satisfaction is of the utmost importance and we are constantly working to improve our service quality. If you don't mind sending us your order ID, message us through Temu.com or Temu app live chat so we can help you locate your packages and resolve this issue as soon as possible. Best wishes, Temu team

From the business

Temu is an online app that connects consumers with millions of merchandise partners, manufacturers and brands with the mission to empower them to live their best lives. Temu is committed to offering the most affordable quality products to enable consumers and merchandise partners to fulfill their dreams in an inclusive environment. Temu was founded in Boston, Massachusetts in 2022.


temu.com
Founded in 2022
Boston
+1166